quote:Op woensdag 13 april 2011 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Zit er toevallig nog iemand 3FM te luisteren? Dit is weer een gevalletje Limbo die de hele provincie voor schut zet.
Ik ben aan het opbouwen na een low carbperiode en in zo'n cracker zit 6 gram koolhydraten en in een boterham 14 gram. Ik vind het ook wel erg lekker moet ik zeggen. Ze zijn enorm knapperig en daar ben ik dol op. Ik eet af en toe ook wel brood hoor, vind ik ook lekker! Maar dat crackers gezonder zijn dan brood zou ik niet willen zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow, dan zul je vandaag ook wel daarop uitkomen. Die crackers ken ik niet. Misschien een rare vraag, maar waarom crackers ipv brood? Smaak? Of is het echt gezonder/beter?
die superlekkere hele dunne in zo'n groene folie-verpakking?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:49 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook hele lekkere crackers van de Lidl, alleen, als ik die eet kan ik dus niet meer poepen. En als ik niet of slecht kan, dan voel me nog 10x zo dikgewoon omdat mijn darmen dan vol zitten.
Veel bij drinken werkt niet, misschien moet ik me eens aan de pruimen wagen
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
die superlekkere hele dunne in zo'n groene folie-verpakking?maar daar zitten toch juist heel veel vezels in?
Begrijpelijk en eens!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
das niet waar! Ik denk als jij actiever op lijstjes van anderen gaat letten je zelf ook meer van je eten bewust wordt. Ik wel, in ieder geval.
En ik denk dat iedereen hier moest wennen aan het feit dat jij en marmar gewoon een andere caloriebehoefte hebben. En je bent al beter gaan eten met meer maaltijden, nu nog wat meer groentes!
Foto's?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:52 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik heb vandaag mijnnieuwe spijkerbroek
aan en hij zit zooooooo lekker
![]()
Lekkerder als de andere, die duwt nogal in mijn buik bij het zitten. Maar die ziet er wel heueueueeul hip uit.
iets met een aap en een mouw...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-in-gevangenis.html
En hij zit er waarschijnlijk nog wel even.
Ik eet er meestal 12, hangt er vanaf of ze allemaal met kaas zijn...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
En nog 1 happperdehap ter zelfverdediging:
Ik heb meestal kei nette lijstjes dus dan mag het heus wel een keer
(hoeveel pannenkoeken eten andere mensen dan? ik vind 5 kleintjes met beleg helemaal niet veelmaar ik ben dan ook mevr veelvraat
)
edit: Totaal is dit lijstje trouwens "maar" 2200 kcal, ongeveer mijn onderhoud volgens mr. Vaaaaizor!
sms nog gehad?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alive and kicking! En optimaal profiteren van het lunchbuffet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |