abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95436142
Swiet, ik vind jouw lijstjes vooruit gegaan hoor. Speaking of which: is het je gelukt om een beetje te balanceren over de dag? Dat je niet meer alles in de avond eet, zeg maar? Ik herinner me dat je daar een tijdje geleden mee bezig was.

En m.b.t. te weinig eten laat ik me maar niet over uit, het is gewoon belangrijk een balans te vinden. Voor mij (en voor jagar ook heb ik het idee) lukt afvallen niet door "gewoon" minder te eten. ik krijg dan serieus blackouts :') dus de enige oplossing is meer sporten (wat ik nu ook doe) en gezondere keuzes maken (probeer ik ook te doen). Maar voor bijv. co werkt minder eten blijkbaar wel goed... :)
pi_95436175
Zit er toevallig nog iemand 3FM te luisteren? Dit is weer een gevalletje Limbo die de hele provincie voor schut zet. :')
Are you pondering what I'm pondering?
pi_95436197
O+ de motoren zijn eindelijk klaar O+

*O*
Ja doei.
pi_95436335
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Zit er toevallig nog iemand 3FM te luisteren? Dit is weer een gevalletje Limbo die de hele provincie voor schut zet. :')
;(

Ik zag laatste de promo voor een of andere film die in Limburg wordt gemaakt. Ziet er nog niet eens vreselijk uit. Totdat Limbodude zijn mond opentrekt. Zijn accent verpest de hele scene :X
  Vis een optie? woensdag 13 april 2011 @ 11:43:38 #205
70532 loveli
N
pi_95436470
Ik sla lijstjes meestal over :')
crap in = crap out
pi_95436580
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ow, dan zul je vandaag ook wel daarop uitkomen. Die crackers ken ik niet. Misschien een rare vraag, maar waarom crackers ipv brood? Smaak? Of is het echt gezonder/beter?
Ik ben aan het opbouwen na een low carbperiode en in zo'n cracker zit 6 gram koolhydraten en in een boterham 14 gram. Ik vind het ook wel erg lekker moet ik zeggen. Ze zijn enorm knapperig en daar ben ik dol op. Ik eet af en toe ook wel brood hoor, vind ik ook lekker! Maar dat crackers gezonder zijn dan brood zou ik niet willen zeggen.
pi_95436740
Ik heb ook hele lekkere crackers van de Lidl, alleen, als ik die eet kan ik dus niet meer poepen. En als ik niet of slecht kan, dan voel me nog 10x zo dik :') gewoon omdat mijn darmen dan vol zitten.

Veel bij drinken werkt niet, misschien moet ik me eens aan de pruimen wagen :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95436767
@Perr, balanceren lukt nog niet erg. Weet niet goed hoe ik dat moet oppakken. Ja, grotere portie tijdens de lunch, kleinere portie tijdens avondeten. Maar het lukt me echt niet. Vind avondeten ook veel lekkerder dan lunch meestal dus ik eet liever weinig lunch en veel avondeten, met gevolg dat m'n maag dan ontploft 's avonds omdat ik zo'n honger heb. }:|
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 13 april 2011 @ 11:50:58 #209
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95436795
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:49 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook hele lekkere crackers van de Lidl, alleen, als ik die eet kan ik dus niet meer poepen. En als ik niet of slecht kan, dan voel me nog 10x zo dik :') gewoon omdat mijn darmen dan vol zitten.

Veel bij drinken werkt niet, misschien moet ik me eens aan de pruimen wagen :9
die superlekkere hele dunne in zo'n groene folie-verpakking? :9 maar daar zitten toch juist heel veel vezels in?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 13 april 2011 @ 11:51:26 #210
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95436810
bedankt trouwens, nu heb ik zin in die crackers ;(
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_95436852
Oh en ik heb vandaag mijn O+ nieuwe spijkerbroek O+ aan en hij zit zooooooo lekker O+
Lekkerder als de andere, die duwt nogal in mijn buik bij het zitten. Maar die ziet er wel heueueueeul hip uit.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95436913
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

die superlekkere hele dunne in zo'n groene folie-verpakking? :9 maar daar zitten toch juist heel veel vezels in?
:Y Het komt ook door die vezels, die nemen veel vocht weg uit je darm. In Brinta zit ook veel vezel, maar omdat je die met melk eet nemen ze daar al vocht van op. Vezels eten zonder (extra) vocht is bij mij verstopping oO<
pi_95437021
Swietje, er is enigszins verbetring in je patroon gekomen maar soms nog vrij slecht.
Slechte KH's, veel suikers etc.

Mini, ik doel dan op XM, Perr (helemaal i.v.m. vele sporten), Vik tegenwoordig soms ook ;(, Co(al weet ik niet helemaal hoe dat precies gaat na low-carb), Rituals...
En ik vergelijk het niet met mijzelf, maar wat ik denk dat iemand zou kunnen eten, zie bijvoorbeeld die berekening die ik bij Perr had gedaan. Ben nog steeds van mening dat 1900 voor haar best kan met het vele sporten }:|
Ben een stiekeme feeder :P

Lijstje:
O: Havermout met melk en banaan (begin warm fruit te waarderen in ene :o, ananas moet nog wel koud!)
S: 20min. thuisoefeningen
T: Shake
T: 2 volkoren boterhammen met spinazie, tomaat, ui, kipfilet en sambal
L: 2 volkoren boterhammen met paprika, kalkoenfilet, paarderookvlees / Forelfilet, schillerlokken en mossels / groot glas melk
T: 2 volkoren boterhammen met peer en paarderookvlees / glas sinaasappelsap
T: Appel en twee mandarijnen
S: 45min. kracht / 1u. cardio
D: Gewokte broccoli, wortels, prei, bonen, champignons, ui in sojasaus met een runderlapje
T: Pecannoten en droge worst
Is doordeweeks eigenlijk altijd hetzelfde alleen m'n D is verschillend per dag :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95437069
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

das niet waar! Ik denk als jij actiever op lijstjes van anderen gaat letten je zelf ook meer van je eten bewust wordt. Ik wel, in ieder geval.

En ik denk dat iedereen hier moest wennen aan het feit dat jij en marmar gewoon een andere caloriebehoefte hebben. En je bent al beter gaan eten met meer maaltijden, nu nog wat meer groentes!
Begrijpelijk en eens!

@Swietje: je lijstjes zien er een stukje beter uit dan een tijdje geleden Er is ruimte voor verbetering, maar er gebeurt iig iets :)
Vuistregel die ik vasthou is 3 maaltijden, 3 tussendoortjes, om de 2 a 3 uren wat eten, 2 van de tussendoortjes zijn fruit en 's avonds wil ik gewoon lekker eten, dus liever wat meer groente dan een half leeg bordje of bijvoorbeeld een salade naast het eten.

Volgens mij kan jij dat ook best hebben, aangezien je nog wat meer beweegt dan ik.
Ik ben ook gaan leren om niet weg te laten, maar vooral te vervangen. Eetmomenten skippen is niet zo handig en ook veel moeilijker vol te houden is mijn ervaring.
  woensdag 13 april 2011 @ 11:59:32 #215
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95437127
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:52 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik heb vandaag mijn O+ nieuwe spijkerbroek O+ aan en hij zit zooooooo lekker O+
Lekkerder als de andere, die duwt nogal in mijn buik bij het zitten. Maar die ziet er wel heueueueeul hip uit.
Foto's? O-)
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 13 april 2011 @ 12:01:28 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95437198
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-in-gevangenis.html :o

En hij zit er waarschijnlijk nog wel even.
Niet meer actief op Fok!
pi_95437238
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-in-gevangenis.html :o

En hij zit er waarschijnlijk nog wel even.
iets met een aap en een mouw...
  woensdag 13 april 2011 @ 12:05:55 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95437333
Mooie link. "Joran van Sloot draait in gevangenis".
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95437509
*O* het is niet veel, maar mag wel 3 uurtjes extra komen werken volgende week op een projectbasis om een huurderspanel bij elkaar te sprokkelen *) *O*
Ja doei.
pi_95437543
Thnx voor de positieve woordjes en tips :) Nu hopen dat ik er nog iets mee doe ook..
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_95438150
Als ik zo even half bij aan 't lezen ben zie ik heel vaak 't woord lijstje voorbij komen en dus maar gelijk even wat vanochtend de planning was:

o 2 volkoren boterhammen sandwichspread
t appel, banaan
l 4 volkoren boterhammen sandwichspread
t bakje fruitkwark
d nader te bepalen vlees met rode kool

Zo. En nu echt eens even kijken wat ik gemist heb. Oh, ja, XM. Maar die is er iig weer zag ik! *O*
pi_95439385
mijn lunch O+ hij was héérlijk O+

*burp*
Ja doei.
  woensdag 13 april 2011 @ 13:07:48 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95439465
Alive and kicking! En optimaal profiteren van het lunchbuffet O-).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95439493
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
En nog 1 happperdehap ter zelfverdediging:

Ik heb meestal kei nette lijstjes dus dan mag het heus wel een keer :6

(hoeveel pannenkoeken eten andere mensen dan? ik vind 5 kleintjes met beleg helemaal niet veel :') maar ik ben dan ook mevr veelvraat :P )

edit: Totaal is dit lijstje trouwens "maar" 2200 kcal, ongeveer mijn onderhoud volgens mr. Vaaaaizor!
Ik eet er meestal 12, hangt er vanaf of ze allemaal met kaas zijn...
Worry is a misuse of imagination
pi_95439547
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alive and kicking! En optimaal profiteren van het lunchbuffet O-).
sms nog gehad?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')