abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95433351
Nee want ik eet echt een stukje koe en ik heb nog niet besloten welk stuk.
pi_95433367
Dieetclub # 315: Gezond crashen, bestaat dat? :o

een half jaar op 500KCal per dag... ;(
Ja doei.
pi_95433486
Been there, done that...

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Kunnen jullie het niet anders verwoorden als je vlees eet :P

"stukje koe" "brood met paard" :')
Ja! ja dat kan.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95433487
*shocking*
dat kán niet gezond zijn, no way!
Behalve het jojogevaar wat dan komt kijken heb je gewoon meer dan een half jaar nodig om fysiek weer helemaal te herstellen na alle tekorten, ookal merk je er schijnbaar weinig van.
pi_95433564
ik val al om bij de gedachte... :')
Ja doei.
pi_95433573
Wat een sufferds :P (sorry hoor). Nou ja zelf weten.
pi_95433582
500 kcal is ongeveer wat ik eet aan lunch per dag. Ik zou ook omvallen!
pi_95433595
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Kunnen jullie het niet anders verwoorden als je vlees eet :P

"stukje koe" "brood met paard" :')
En je zegt zelf ook gewoon "kip" :6

Vlees komt nou eenmaal van dieren, ik hou er niet van om daar omslachtig over te doen.
Ik hou ook niet van vlees waarvan je niet meer kan zien dat het een stuk vlees is. (voorbewerkte schnitzels en zulks)
  woensdag 13 april 2011 @ 10:22:32 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95433667
Wat een mafkezen daar.

Gelukkig zit ik in Slank met allemaal verstandige dames *; .
Niet meer actief op Fok!
pi_95433683
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

En je zegt zelf ook gewoon "kip" :6

Vlees komt nou eenmaal van dieren, ik hou er niet van om daar omslachtig over te doen.
Ik hou ook niet van vlees waarvan je niet meer kan zien dat het een stuk vlees is. (voorbewerkte schnitzels en zulks)
Dat is waar :D ik vind het ook vreemd als mensen zo moeilijk doen :') maar ok ik hou me er wel buiten enzo :')
pi_95433865
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Wat een mafkezen daar.

Gelukkig zit ik in Slank met allemaal verstandige dames *; .
ik vind het echt héél eng om te lezen, en zonde ook..

'ja, maar het helpt toch? Ben 45 kilo kwijt! En dan zeurt men niet meer hoor!'

;( 2
Ja doei.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:30:29 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95433887
Ik heb echt geen behoefte om me daar ook nog eens druk om te maken.
Niet meer actief op Fok!
pi_95433899
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind het echt héél eng om te lezen, en zonde ook..

'ja, maar het helpt toch? Ben 45 kilo kwijt! En dan zeurt men niet meer hoor!'

;( 2
Ben zo 65kilo kwijtgeraakt, punt was alleen dat je dan al aan komt wanneer je 1500kcal eet op een dag...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95433921
ja, ik zou ook afvallen van 500KCal per dag.. wie niet... :')
Ja doei.
pi_95433922
Niet dat ik het wil goedpraten hoor, maar ze doet het wel onder begeleiding, zo te lezen en volgens mij is het een soort modifast-achtig iets en daar zitten wel alle vitamines en mineralen in die je nodig hebt. De vader van een van mijn exen was internist en die zei dat ze in het ziekenhuis ook wel met modifast werkten. Ik heb geen idee hoeveel te zwaar ze is, maar soms, als je echt zo zwaar bent dat je nauwelijks kan bewegen, dan is dit misschien een optie.

Ik schrik meer van die dame die heel regelmatig van die schransbuien heeft van 5000 kcal. Dat vind ik veel ongezonder. En waarom zou je dat in godsnaam doen? Ik denk dat maar 2000 van die 5000 kcal lekker kunnen zijn, daarna moet je misselijk worden lijkt me. :')
pi_95433954
Hoi! :W
Terug uit Schotland, het was leuk! O+
Nu weer scriptieschrijven...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_95433968
pffff ik kan maar niet wakker worden vandaag...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95434295
Tsjah.. ik ben ook bijna 40 kg kwijt... en toch met iig het dubbele van die 500
Bij extreem overgewicht is het misschien soms het beste van twee slechten om toch maar een tijdje te gaan crashen, maar uiteindelijk gaat het om het vinden van een gezond eetpatroon en een gezond gewicht/formaat voor hopelijk de rest van je leven. Dat is iig wel mijn doel.
pi_95434389
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:43 schreef MarMar het volgende:
Tsjah.. ik ben ook bijna 40 kg kwijt... en toch met iig het dubbele van die 500
Bij extreem overgewicht is het misschien soms hett beste van twee slechten om toch maar een tijdje te gaan crashen, maar uiteindelijk gaat het om het vinden van een gezond eetpatroon en een gezond gewicht/formaat voor hopelijk de rest van je leven. Dat is iig wel mijn doel.
Ik vind ook de sport/gezond eten manier way better hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar sommige mensen zijn zo zwaar dat het te zwaar zijn zelf al een risico is voor je gezondheid en dan kan je ook nauwelijks sporten. Zodra je dan zoveel bent afgevallen dat je wel kan sporten moet je daar ook op over gaan wat mij betreft.

En in jouw geval is het natuurlijk helemaal anders, omdat sporten moeilijk is, dus je zal het gewichtsverlies wel moeten halen uit minder eten. Des te knapper dat je het zo hebt gedaan als je hebt gedaan.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:48:33 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95434431
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
En nog 1 happperdehap ter zelfverdediging:

Ik heb meestal kei nette lijstjes dus dan mag het heus wel een keer :6

(hoeveel pannenkoeken eten andere mensen dan? ik vind 5 kleintjes met beleg helemaal niet veel :') maar ik ben dan ook mevr veelvraat :P )

edit: Totaal is dit lijstje trouwens "maar" 2200 kcal, ongeveer mijn onderhoud volgens mr. Vaaaaizor!
Ik vind het ook niet veel. En best een aardig lijstje om eerlijk te zijn. Ik zie hier veel "goede" lijstjes van anderen die veel slechter zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_95434449
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind ook de sport/gezond eten manier way better hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar sommige mensen zijn zo zwaar dat het te zwaar zijn zelf al een risico is voor je gezondheid en dan kan je ook nauwelijks sporten. Zodra je dan zoveel bent afgevallen dat je wel kan sporten moet je daar ook op over gaan wat mij betreft.

En in jouw geval is het natuurlijk helemaal anders, omdat sporten moeilijk is, dus je zal het gewichtsverlies wel moeten halen uit minder eten. Des te knapper dat je het zo hebt gedaan als je hebt gedaan.
Daar zijn we het over eens, dat is wat ik bedoelde met dat het soms het beste van twee slechten is om toch tijdelijk te crashen.

En bedankt :)
  woensdag 13 april 2011 @ 10:50:32 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95434493
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Eet je dat gehakt rauw op brood Maria?

Een cliente van mij doet dat wel, die smeert gemengd gehakt op witbrood en eet dat zo op :X
Zij associeert het trouwens ook met Duitsland :Y
Dat heet met. En eet je op brood met uienringen.
pi_95434624
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat heet met. En eet je op brood met uienringen.
Wat grappig, wij aten vroeger thuis weleens 'metworst' bij zuurkool of boerenkool, dat was een soort grove rookworst. Wist niet dat er Duitse roots waren.
pi_95434679
Groninger metworst met de bonen meegekookt... :9
pi_95434747
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet veel. En best een aardig lijstje om eerlijk te zijn. Ik zie hier veel "goede" lijstjes van anderen die veel slechter zijn.
geef er dan eens commentaar op, als je zo'n lijstje voorbij ziet komen? Ik vind dat de lijstjes hier wat ondergesneuveld raken, ik probeer zoveel mogelijk ze in de gaten te houden, maar ik heb bijvoorbeeld al heel lang niets over m'n eigen lijstjes gehoord en dat vind ik best jammer, want ik weet dat ze niet perfect zjin!
  woensdag 13 april 2011 @ 11:03:27 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95434942
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

geef er dan eens commentaar op, als je zo'n lijstje voorbij ziet komen? Ik vind dat de lijstjes hier wat ondergesneuveld raken, ik probeer zoveel mogelijk ze in de gaten te houden, maar ik heb bijvoorbeeld al heel lang niets over m'n eigen lijstjes gehoord en dat vind ik best jammer, want ik weet dat ze niet perfect zjin!
Heb ik een tijd heel actief gedaan. De laatste keer was de post toen ik verwees naar de OP, gezond eten en niet crashen, maar niemand trekt zich er iets van aan. Een aangezien ik dat erg irritant vind en ik mijn energie beter kan gebruiken (2 bedrijven opzetten, mijn normale werk, mijn man, kinderen, huishouden etc), heb ik besloten me er maar niet over op te winden.
Het is niet mijn probleem als jonge mensen hun eigen lichaam "kapotlijnen" en mogelijk gaan jo-jo-en of eventueel gezondheidsklachten krijgen (nu of later, als ze oud zijn) als gevolg van gebrek aan gezonde voedingsstoffen.
pi_95434944
Ik vind jouw lijstjes altijd zo tof Jagar! Soms wel es gewoon wat lekkers er tussendoor, maar dat lijkt me dikke prima.
pi_95435029
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind alle lijstjes altijd zoveel beter dan de mijne, dat ik niet vind dat ik commentaar hoor te geven. :@
  woensdag 13 april 2011 @ 11:06:29 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95435074
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind alle lijstjes altijd zoveel beter dan de mijne, dat ik niet vind dat ik commentaar hoor te geven. :@
als je tegen anderen herhaalt hoe het zou moeten nestelt het misschien ook in je eigen hoofd en hou je je zelf ook beter aan een gezond voedingspatroon.
pi_95435122
:@

Ik reageer eigenlijk alleen op de lijstjes van mensen die structureel te weinig (imo) of verkeerd eten.
Lijstjes van goede eters kijk ik alleen na ter inspiratie...

En vind dat veel te weinig eten, maar dat komt bij sommigen nooit door :{
  woensdag 13 april 2011 @ 11:08:57 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95435167
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Weten hoe het moet en het doen zijn 2 verschillende dingen he :P Kan dus best commentaar geven! Plus je bent er momenteel wel heel bewust mee bezig.

Persoonlijk heb ik het idee dat de meesten hier best weten hoe het moet. Om dan steeds te herhalen heeft idd niet heel veel zin.
En ik ben het eens met MarMar, Jätje! Jij hebt hele toffe lijstjes. Ze blinken niet uit in afval-netheid, maar ze zijn veelal lekker, divers en je geniet nog van lekkere dingen. Ik zie dat eigenlijk als jouw methode - volgens mij WIL jij ook niet superstreng doen, dus dan ga ik je dat ook niet aanraden, vooral niet omdat dit lijkt te werken voor je.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 13 april 2011 @ 11:10:04 #182
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_95435202
Ik geef geen commentaar (uitzondering daargelaten) omdat a) ik niet regelmatig meepost en b) ik er er eigenlijk geen verstand van heb.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_95435502
Ik geef commentaar als iets me opvalt. En ik onthoud ze meestal ook vrij goed, dus dan kan ik over langere tijd bekijken of ik het een goed eetpatroon vind. En wat voor de één te veel is, is voor de ander te weinig. Jagar is bv erg lang, dus kan veel meer hebben dan een Phaidra van 1m60.

Wel vind ik sommige lijstjes te veel lijstjes waar je je gewicht bij op peil houdt en niet meer van afvalt. Dat is natuurlijk prima als je niet meer hoeft af te vallen, maar stel dat je dat wel wilt, zou ik het lekkers beperken tot 1 ā 2 x per week en met lekkers bedoel ik die etenswaren die je alleen eet omdat je ze lekker vindt en niet omdat ze nu zoveel bijdragen aan de voedingsstoffen die je binnen hoort te krijgen.
pi_95435533
Hond2 O+ Dat pootje icm die blik voorspelt niet veel goeds _O-
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95435549
@Tink: misschien werkt dat wel zo, ja.

@Maria: ik ben er wel redelijk bewust mee bezig. Maar toch, ik voel me een beetje hypocriet om dan te reageren op anderen, terwijl ik mezelf bestempel als houder van de "Worst Slankie 2010/2011"-award

Maar goed, in dat geval een vraag voor Co: Ik vind het lijstje erg weinig lijken. Maar daar kan ik me in vergissen. Komt vooral door die crackers, dat lijkt meteen zo'n hap-weg-iets. Hoeveel Kc is het ongeveer, voor vandaag? Of was die 1600Kc van vandaag?
pi_95435562
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Weten hoe het moet en het doen zijn 2 verschillende dingen he :P Kan dus best commentaar geven! Plus je bent er momenteel wel heel bewust mee bezig.

Persoonlijk heb ik het idee dat de meesten hier best weten hoe het moet. Om dan steeds te herhalen heeft idd niet heel veel zin.
En ik ben het eens met MarMar, Jätje! Jij hebt hele toffe lijstjes. Ze blinken niet uit in afval-netheid, maar ze zijn veelal lekker, divers en je geniet nog van lekkere dingen. Ik zie dat eigenlijk als jouw methode - volgens mij WIL jij ook niet superstreng doen, dus dan ga ik je dat ook niet aanraden, vooral niet omdat dit lijkt te werken voor je.
nee, ik wil niet heel streng doen. Maar ik heb bijvoorbeeld neimand gehoord over het feit dat ik vaak 2x per dag warm eet, etc.

En ik ook kijk vaak alleen de lijstjes van de weinig eters na, en ik ben het met Tink eens, dat kost gewoon erg veel energie en het is frustrerend omdat je boodscahp vaak niet aankomt. Maar ik probeer ook op de nette eters' lijstjes te letten, gewoon omdat die vaak voor goed aangeomen worden, terwijl ze dat echt niet altijd zijn.

En coco: van commentaar geven leer je ook!
pi_95435583
Ik probeer commentaar te geven als ik zie dat iets beter kan. Jagar vind ik over het algemeen netjes, maar dat weet ze wel :P

Maar goed, getuige viks reactie mag je alleen commentaar geven als je het zelf altijd 100% goed doet ;)

Nee geintje, Coco, ookal doe je het misschien zelf niet altijd goed, niemand is perfect en misschien vinden mensen het wel prettig als er af en toe kritiek word geleverd.

Ik heb zelf sinds ik lijstjes port wel minder de neiging buitensproig te snacken omdat ik het veel te confronterend vind als het slecht is :D
  woensdag 13 april 2011 @ 11:22:45 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95435649
Nee joh, Perruche, maar het is juist leuk om juist degenen die veel commentaar hebben op andere lijstjes extra goed in de gaten te houden :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 april 2011 @ 11:22:50 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95435652
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, ik wil niet heel streng doen. Maar ik heb bijvoorbeeld neimand gehoord over het feit dat ik vaak 2x per dag warm eet, etc.
Dat vind ik juist een pluspunt van je lijstje. Mijn ervaring is dat een warme maaltijd met veel groente vaak gezonder en caloriearmer is dan een broodmaaltijd.
pi_95435690
Ik vind 2x warm ook wel goed! en lekker :9 doe het zelf ook regelmatig, als onze kantine lekker eten heeft.
  woensdag 13 april 2011 @ 11:26:03 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95435774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat vind ik juist een pluspunt van je lijstje. Mijn ervaring is dat een warme maaltijd met veel groente vaak gezonder en caloriearmer is dan een broodmaaltijd.
Ja ik vind het veelal niet buitensporig veel/zwaar lijken. En in veel landen eten ze (ook) 's middags warm, ik zie het probleem niet!

Wat Co zegt is dan ook wel weer zo misschien. Aan de ene kant is men er erg op gespitst dat er niet te weinig gegeten wordt, maar persoonlijk vind ik dat wel eens lastig. Ik snap dat ik niet te weinig moet gaan eten, maar omdat ik nu zoveel meer eet dan vroeger heb ik het gevoel dat het slank-technisch weinig uithaalt. Maar ja, dat zal wel tussen m'n oren zitten, ik ben ten slotte ook niet heul streng voor mezelf veelal :') Al gaat het de laatste tijd wel okee. Denk ik.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95435791
Ik kan heel leuk op anderen gaan reageren, maar ik vind niet dat ik goede adviezen geef of er een goede kijk op heb. En m'n eigen lijstjes worden hier als afgrijselijk afgestempeld volgens mij dus aan mij heb je niet veel.. :X
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_95435835
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Swietje het volgende:
Ik kan heel leuk op anderen gaan reageren, maar ik vind niet dat ik goede adviezen geef of er een goede kijk op heb. En m'n eigen lijstjes worden hier als afgrijselijk afgestempeld volgens mij dus aan mij heb je niet veel.. :X
das niet waar! Ik denk als jij actiever op lijstjes van anderen gaat letten je zelf ook meer van je eten bewust wordt. Ik wel, in ieder geval.

En ik denk dat iedereen hier moest wennen aan het feit dat jij en marmar gewoon een andere caloriebehoefte hebben. En je bent al beter gaan eten met meer maaltijden, nu nog wat meer groentes!
pi_95435901
Ik lees ook wel braaf de lijstjes van iedereen, maar bij sommigen kan ik het me niet voorstellen dat je zo veel op 1 dag naar binnen kan stouwen.... ik eet nog niet eens zo veel in een week? :o
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_95435938
Ik ben allang blij dat ik ooit in dit topic ben gaan posten. Sindsdien weet ik dat je beter grof volkoren brood kan eten dan bruin brood, dat vette vis juist goed is, dat (ongezouten) noten een verrijking zijn van je eetpatroon, enzovoorts.

En je wilt niet weten wat voor onzin ik mensen (bijvoorbeeld collega's op dieet) soms nog hoor uitkramen ("je moet een hongergevoel krijgen, anders val je niet af"). En dan ben ik maar blij dat ik beter weet (en nee, weten is niet altijd doen ;) ).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_95435954
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
Maar goed, getuige viks reactie mag je alleen commentaar geven als je het zelf altijd 100% goed doet ;)

Nee geintje, Coco, ookal doe je het misschien zelf niet altijd goed, niemand is perfect en misschien vinden mensen het wel prettig als er af en toe kritiek word geleverd.

Ik heb zelf sinds ik lijstjes port wel minder de neiging buitensproig te snacken omdat ik het veel te confronterend vind als het slecht is :D
Ach inderdaad, als ik ook nog goed zou eten, dan was ik zo perfect dat het onmenselijk zou zijn.
:')

Maar het klopt wel wat jullie hier zeggen, op zich is het (kritiek leveren) ook een goede manier om er zelf (nog) meer bewust van te worden. Zal mn best gaan doen :)

En dat laatste heb ik dus ook. Zin in chips? Ja! Maar dan moet ik dat posten. Hmm. Never mind.
:P
pi_95435962
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:18 schreef conleche het volgende:
En wat voor de één te veel is, is voor de ander te weinig. Jagar is bv erg lang, dus kan veel meer hebben dan een Phaidra van 1m60.
Dat mag ook weleens gezegd worden inderdaad. Veel eten is misschien gezond, maar we willen natuurlijk wel afvallen en iemand als ik (1m60, hele dag achter een bureau) kan dan prima op 1200 kcal leven als dat maar gezonde calorieën zijn.

V1z0R, ik zie jou vaak zeggen dat mensen te weinig eten, maar wie bedoel je daar dan precies mee? Ik heb soms een beetje het idee dat vanuit jouw perspectief álles weinig lijkt. :@
pi_95435997
Oh, en als ik kritiek heb op anderen durf ik zelf helemaal geen slecht lijstje meer te posten dus da's een prima stok achter de deur! :P
pi_95436013
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
@Tink: misschien werkt dat wel zo, ja.

@Maria: ik ben er wel redelijk bewust mee bezig. Maar toch, ik voel me een beetje hypocriet om dan te reageren op anderen, terwijl ik mezelf bestempel als houder van de "Worst Slankie 2010/2011"-award

Maar goed, in dat geval een vraag voor Co: Ik vind het lijstje erg weinig lijken. Maar daar kan ik me in vergissen. Komt vooral door die crackers, dat lijkt meteen zo'n hap-weg-iets. Hoeveel Kc is het ongeveer, voor vandaag? Of was die 1600Kc van vandaag?
1600 kcals is van gisteren. De crackers zijn wasa original crisp, dat is een ontzettend lekkere cracker met extra vezels van roggemeel. (Behalve daar waar staat rozemarijncracker, die eet ik meer voor de lekker.) Verder had ik noten ook door mijn eten en die zijn behoorlijk calorierijk en vullend.

Van vandaag weet ik het nog niet, qua kcals, maar er komt vrijwel altijd iets bij nog en ik vul het pas in als ik het heb gegeten. Dus ik zal wel weer op zoiets uitkomen.

En ten laatste: meestal eet ik dus ook nog volle kwark, maar aangezien ik overmorgen vroeg op het vliegtuig stap, ben ik mijn koelkast aan het leegeten en ga geen boodschappen meer doen.
pi_95436080
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef conleche het volgende:

[..]

1600 kcals is van gisteren. De crackers zijn wasa original crisp, dat is een ontzettend lekkere cracker met extra vezels van roggemeel. (Behalve daar waar staat rozemarijncracker, die eet ik meer voor de lekker.) Verder had ik noten ook door mijn eten en die zijn behoorlijk calorierijk en vullend.

Van vandaag weet ik het nog niet, qua kcals, maar er komt vrijwel altijd iets bij nog en ik vul het pas in als ik het heb gegeten. Dus ik zal wel weer op zoiets uitkomen.

En ten laatste: meestal eet ik dus ook nog volle kwark, maar aangezien ik overmorgen vroeg op het vliegtuig stap, ben ik mijn koelkast aan het leegeten en ga geen boodschappen meer doen.
Ow, dan zul je vandaag ook wel daarop uitkomen. Die crackers ken ik niet. Misschien een rare vraag, maar waarom crackers ipv brood? Smaak? Of is het echt gezonder/beter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')