abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95433351
Nee want ik eet echt een stukje koe en ik heb nog niet besloten welk stuk.
pi_95433367
Dieetclub # 315: Gezond crashen, bestaat dat? :o

een half jaar op 500KCal per dag... ;(
Ja doei.
pi_95433486
Been there, done that...

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Kunnen jullie het niet anders verwoorden als je vlees eet :P

"stukje koe" "brood met paard" :')
Ja! ja dat kan.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95433487
*shocking*
dat kán niet gezond zijn, no way!
Behalve het jojogevaar wat dan komt kijken heb je gewoon meer dan een half jaar nodig om fysiek weer helemaal te herstellen na alle tekorten, ookal merk je er schijnbaar weinig van.
pi_95433564
ik val al om bij de gedachte... :')
Ja doei.
pi_95433573
Wat een sufferds :P (sorry hoor). Nou ja zelf weten.
pi_95433582
500 kcal is ongeveer wat ik eet aan lunch per dag. Ik zou ook omvallen!
pi_95433595
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
Kunnen jullie het niet anders verwoorden als je vlees eet :P

"stukje koe" "brood met paard" :')
En je zegt zelf ook gewoon "kip" :6

Vlees komt nou eenmaal van dieren, ik hou er niet van om daar omslachtig over te doen.
Ik hou ook niet van vlees waarvan je niet meer kan zien dat het een stuk vlees is. (voorbewerkte schnitzels en zulks)
  woensdag 13 april 2011 @ 10:22:32 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95433667
Wat een mafkezen daar.

Gelukkig zit ik in Slank met allemaal verstandige dames *; .
Niet meer actief op Fok!
pi_95433683
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

En je zegt zelf ook gewoon "kip" :6

Vlees komt nou eenmaal van dieren, ik hou er niet van om daar omslachtig over te doen.
Ik hou ook niet van vlees waarvan je niet meer kan zien dat het een stuk vlees is. (voorbewerkte schnitzels en zulks)
Dat is waar :D ik vind het ook vreemd als mensen zo moeilijk doen :') maar ok ik hou me er wel buiten enzo :')
pi_95433865
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Wat een mafkezen daar.

Gelukkig zit ik in Slank met allemaal verstandige dames *; .
ik vind het echt héél eng om te lezen, en zonde ook..

'ja, maar het helpt toch? Ben 45 kilo kwijt! En dan zeurt men niet meer hoor!'

;( 2
Ja doei.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:30:29 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95433887
Ik heb echt geen behoefte om me daar ook nog eens druk om te maken.
Niet meer actief op Fok!
pi_95433899
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind het echt héél eng om te lezen, en zonde ook..

'ja, maar het helpt toch? Ben 45 kilo kwijt! En dan zeurt men niet meer hoor!'

;( 2
Ben zo 65kilo kwijtgeraakt, punt was alleen dat je dan al aan komt wanneer je 1500kcal eet op een dag...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95433921
ja, ik zou ook afvallen van 500KCal per dag.. wie niet... :')
Ja doei.
pi_95433922
Niet dat ik het wil goedpraten hoor, maar ze doet het wel onder begeleiding, zo te lezen en volgens mij is het een soort modifast-achtig iets en daar zitten wel alle vitamines en mineralen in die je nodig hebt. De vader van een van mijn exen was internist en die zei dat ze in het ziekenhuis ook wel met modifast werkten. Ik heb geen idee hoeveel te zwaar ze is, maar soms, als je echt zo zwaar bent dat je nauwelijks kan bewegen, dan is dit misschien een optie.

Ik schrik meer van die dame die heel regelmatig van die schransbuien heeft van 5000 kcal. Dat vind ik veel ongezonder. En waarom zou je dat in godsnaam doen? Ik denk dat maar 2000 van die 5000 kcal lekker kunnen zijn, daarna moet je misselijk worden lijkt me. :')
pi_95433954
Hoi! :W
Terug uit Schotland, het was leuk! O+
Nu weer scriptieschrijven...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_95433968
pffff ik kan maar niet wakker worden vandaag...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95434295
Tsjah.. ik ben ook bijna 40 kg kwijt... en toch met iig het dubbele van die 500
Bij extreem overgewicht is het misschien soms het beste van twee slechten om toch maar een tijdje te gaan crashen, maar uiteindelijk gaat het om het vinden van een gezond eetpatroon en een gezond gewicht/formaat voor hopelijk de rest van je leven. Dat is iig wel mijn doel.
pi_95434389
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:43 schreef MarMar het volgende:
Tsjah.. ik ben ook bijna 40 kg kwijt... en toch met iig het dubbele van die 500
Bij extreem overgewicht is het misschien soms hett beste van twee slechten om toch maar een tijdje te gaan crashen, maar uiteindelijk gaat het om het vinden van een gezond eetpatroon en een gezond gewicht/formaat voor hopelijk de rest van je leven. Dat is iig wel mijn doel.
Ik vind ook de sport/gezond eten manier way better hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar sommige mensen zijn zo zwaar dat het te zwaar zijn zelf al een risico is voor je gezondheid en dan kan je ook nauwelijks sporten. Zodra je dan zoveel bent afgevallen dat je wel kan sporten moet je daar ook op over gaan wat mij betreft.

En in jouw geval is het natuurlijk helemaal anders, omdat sporten moeilijk is, dus je zal het gewichtsverlies wel moeten halen uit minder eten. Des te knapper dat je het zo hebt gedaan als je hebt gedaan.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:48:33 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95434431
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
En nog 1 happperdehap ter zelfverdediging:

Ik heb meestal kei nette lijstjes dus dan mag het heus wel een keer :6

(hoeveel pannenkoeken eten andere mensen dan? ik vind 5 kleintjes met beleg helemaal niet veel :') maar ik ben dan ook mevr veelvraat :P )

edit: Totaal is dit lijstje trouwens "maar" 2200 kcal, ongeveer mijn onderhoud volgens mr. Vaaaaizor!
Ik vind het ook niet veel. En best een aardig lijstje om eerlijk te zijn. Ik zie hier veel "goede" lijstjes van anderen die veel slechter zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_95434449
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind ook de sport/gezond eten manier way better hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar sommige mensen zijn zo zwaar dat het te zwaar zijn zelf al een risico is voor je gezondheid en dan kan je ook nauwelijks sporten. Zodra je dan zoveel bent afgevallen dat je wel kan sporten moet je daar ook op over gaan wat mij betreft.

En in jouw geval is het natuurlijk helemaal anders, omdat sporten moeilijk is, dus je zal het gewichtsverlies wel moeten halen uit minder eten. Des te knapper dat je het zo hebt gedaan als je hebt gedaan.
Daar zijn we het over eens, dat is wat ik bedoelde met dat het soms het beste van twee slechten is om toch tijdelijk te crashen.

En bedankt :)
  woensdag 13 april 2011 @ 10:50:32 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95434493
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Eet je dat gehakt rauw op brood Maria?

Een cliente van mij doet dat wel, die smeert gemengd gehakt op witbrood en eet dat zo op :X
Zij associeert het trouwens ook met Duitsland :Y
Dat heet met. En eet je op brood met uienringen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_95434624
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat heet met. En eet je op brood met uienringen.
Wat grappig, wij aten vroeger thuis weleens 'metworst' bij zuurkool of boerenkool, dat was een soort grove rookworst. Wist niet dat er Duitse roots waren.
pi_95434679
Groninger metworst met de bonen meegekookt... :9
pi_95434747
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet veel. En best een aardig lijstje om eerlijk te zijn. Ik zie hier veel "goede" lijstjes van anderen die veel slechter zijn.
geef er dan eens commentaar op, als je zo'n lijstje voorbij ziet komen? Ik vind dat de lijstjes hier wat ondergesneuveld raken, ik probeer zoveel mogelijk ze in de gaten te houden, maar ik heb bijvoorbeeld al heel lang niets over m'n eigen lijstjes gehoord en dat vind ik best jammer, want ik weet dat ze niet perfect zjin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')