Hier schrik ik dan weer best vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef MalaCocinera het volgende:
Daarom is dit voor mij zo rete makkelijk, ik heb niet (meer) het idee dat ik iets mis. Ik kan nog genoeg ''lekkers'' achteroverslaan op een dag. Ik zal wel de rest van mijn leven kcal (eigenlijk tel ik punten) moeten tellen anders ga ik ongemerkt teveel eten : En als ik een week geen feestjes of wat dan ook heb, dan plan ik een schrans avond in en dan eet en drink ik makkelijk 5000 kcal naar binnen![]()
In het begin nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier schrik ik dan weer best van![]()
Kan je wel zonder zo'n schransavond (als je geen feestje hebt)?
5000 is echt veel!
Nee, doe ik bewust niet, het duurt nog 3 weken dus het heeft ging zin om mij nu al lekker te gaan maken, komt tegen die tijd welquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hey ik zat net zelf te denken aan hoe ik was toen ik net begon met afvallen en hoe ik met het dieet dat jij hebt zou omgaan
Toen ik net begon met afvallen (mijn ''dieet'' is op zoveel mogelijk dagen 1825 en bewgen, maar op feestjes enzo eet ik wat ik wil en dan schrok ik rustig 5000 kcal naar binnen op een dag) knorde mijn maag s'avonds vaak en lag ik in bed te fantaseren over de shoarma pizza van oetker, de nacho chips van het ah huismer k etc etc.
Als ik nou dat dieet van jou zou doen, dan zou ik nu al likkebaardende plaatjes van bekijken en menu's samenstellen (die elke keer wijzigen uiteraard) van die week dat ik normaal mag avondeten. Heb je dat ook, dat je denkt aan die week dat je normaal mag avindeten?
Netjes hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:51 schreef Blistering het volgende:
Niets mis met fantaseren over eten toch?Zolang je er niet aan toegeeft.
Heb in bed ook zo vaak honger, maar ik weet dat het positief is. Vanmorgen de 88 aangetikt en nu dus een gezond BMI. Nog 3 kilo en dan heb ik m'n streefgewicht bereikt en ben ik 21 kilo kwijt.
Thx ! idd het zelfde !quote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef Susanne81 het volgende:
Muks, volgens mij doe jij hetzelfde dieet als wat ik gedaan heb (CB?). Ik heb in ieder geval ook een half jaar op 500kcal per dag geleefd. Gelukkig kon ik gewoon functioneren. Fulltime baan, huishouden, sociaal leven, het heeft er allemaal niet onder geleden. Het enige wat ik niet kon was extreem sporten. Gewoon een stuk wandelen of fietsen ging prima maar na een half uur op de crosstrainer ging ik onderuit
Succes in ieder geval!
Dat vind ik oprecht heel knap van je.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Muks het volgende:
Daar hou ik mij nog maar even niet mee bezig![]()
Misschien ook wel inspiratie, hulp of whatever.. Hoe heb je dat gedaan? Wat valt er te leren?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Nadat ik een maand of 4 geleden hier gemeld had dat ik nav diabetes type II op dieet was gegaan maar even de update dat ik ondertussen op -41KG zit.
Nou effectief op 1000kCal. En sinds het weer beter weer is regelmatig fietsen. Fiets nu ergens tussen de 50 en 100 kilometer per week.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Misschien ook wel inspiratie, hulp of whatever.. Hoe heb je dat gedaan? Wat valt er te leren?
Als ik 2000 kCal eet weet ik bijna zeker dat ik aankom. Nog een kilootje of 6, dan zit ik op mijn streefgewicht. Dan langzaam meer eten. Dan zal ik nog wel een kilo of 3 a 4 doorschieten en kom ik uiteindelijk op -50KG uit. En uiteindelijk zal ik dan ergens tussen 1500 en 1700kCal uitkomen gok ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Negeer even de kcal maar de simpele KH daar kan ik mij helemaal in vinden.
Wil je nog wat kwijt? Ga je weer opbouwen qua eten?
Wel doen hoor, langzaam je kcal weer opbouwen naar zo'n min. 2000.. dat moet te doen zijn als man zijnde.
Niet al te lang meer mee wachten want zo weinig voor een man is niet vol te houden en moet ook niet.
Mijn rustverbranding ligt ergens rond de 4500 kcal. Dus dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef the85mc het volgende:
Goed hoor Swetsenegger! 2000 kcal is echt niet veel voor een man. Wel rustig opbouwen natuurlijk.
Je rustverbranding is van een aantal factoren afhankelijk: Hoe groot je bent en hoe zwaar. Vooral ook je 'droge' gewicht is belangrijk. Hoe meer spieren, hoe hoger je rustverbranding. Ik weet niet hoe groot je bent, maar mijn rustverbranding ligt op 2100 kcal en ik ben ongeveer 87 kg. Droge gewicht zal op 75-76 kg liggen. Ik fiets elke dag nog een stukje (12km) dus ik zit op ongeveer 2500-3000 kcal wat ik per dag verbruik.
Reus? haha, of veel fysiek werk? Ik zit vooral achter de pc, en dat helpt niet.. Vind het wel moeilijk inschatten wat je precieze rustverbranding is. Je hebt van die testjes maar die zijn niet zo precies. Heb daarom ook een range van 500 kcal...quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn rustverbranding ligt ergens rond de 4500 kcal. Dus dat scheelt wel.
Hehe, ik zit ook de hele dag. Maar door het gewicht verbrand ik in feite al veel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Reus? haha, of veel fysiek werk? Ik zit vooral achter de pc, en dat helpt niet.. Vind het wel moeilijk inschatten wat je precieze rustverbranding is. Je hebt van die testjes maar die zijn niet zo precies. Heb daarom ook een range van 500 kcal...
Ik doe aan work out dvd's en ja die helpenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef A-ce het volgende:
Doen jullie ook aan wii fit.. zoja helpt het??
Wil namelijk iets thuis doen voor op de momenten dat ik niet uit huis kan..
Ik zou hem niet kopen puur voor dit doel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef A-ce het volgende:
Doen jullie ook aan wii fit.. zoja helpt het??
Wil namelijk iets thuis doen voor op de momenten dat ik niet uit huis kan..
Af en toe iets lekkers is niets mis mee (1x per maand je ff laten gaan ofzo), maar iedere week is iets te veel van het goeie lijkt mequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik was afgevallen, lang leven de vreetbuiten zit alles er weer aan.
Overnieuw beginnen dan maar.
Je kunt volgens mij beter wekelijks iets lekkers eten, dan je maandelijks laten gaan...quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Af en toe iets lekkers is niets mis mee (1x per maand je ff laten gaan ofzo), maar iedere week is iets te veel van het goeie lijkt me.
Je eetbuien, is daar een reden voor?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik was afgevallen, lang leven de vreetbuiten zit alles er weer aan.
Overnieuw beginnen dan maar.
Het zijn vreetbuiten in periodes van weken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Af en toe iets lekkers is niets mis mee (1x per maand je ff laten gaan ofzo), maar iedere week is iets te veel van het goeie lijkt me
De laatste tijd vooral uit verveling, werkloos thuiszitten schiet allemaal niet op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je eetbuien, is daar een reden voor?
Uit wat bestaat dat en wat eet je overdag normaal gesproken?
Ritme is de enige oplossing, leuker wordt het nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn vreetbuiten in periodes van weken.
[..]
De laatste tijd vooral uit verveling, werkloos thuiszitten schiet allemaal niet op.
Vreetperiodes is gewoon van alles net teveel en gewoon ongezonde keuzes, zoals kebab, pizza en patat. En dat eten ze hier thuis allemaal, maarja, die worden er niet dik van.
Ik heb nog geen echt "normaal" eetschema, dat is een beetje mijn probleem.
Ik ben in januari 2010 begonnen op circa 106kg. Ik sta er ook van te kijken dat ik niet enorm ben aangekomen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij kwam echt van heeeel erg ver toch sylvester?
Knap dat je niet meer dan die ene kilo bent aangekomen!
bij mij komt het denk ik omdat ik dan bezig ben met andere dingen dan eten, geconcentreerd op iets. Dus dan denk ik er gewoon niet zo snel aan. Maar ja, 's avonds zit ik op de bank voor de tv, dan krijg je op eens hongerquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:05 schreef Sjeen het volgende:
Niet overdag eten... da's zo'n trekje wat in mijn schoonfamilie ook rondwaart, op de een of andere manier kan ik er weinig mee.
Als je opstaat, dan begin je je dag toch met ontbijt? Dat je het 's middags vergeet, zou ik me eventueel nog iets bij kunnen voorstellen. Alhoewel ik dan tegen vier uur tegen de vlakte zou gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
bij mij komt het denk ik omdat ik dan bezig ben met andere dingen dan eten, geconcentreerd op iets. Dus dan denk ik er gewoon niet zo snel aan. Maar ja, 's avonds zit ik op de bank voor de tv, dan krijg je op eens honger
Merk je wel iets aan je kleren? Want op zich zou de vorm van je lichaam wel moeten veranderen nu, toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:09 schreef seasushi het volgende:
Ik ben jaloers..... Nog steeds niks eraf. 1700 calorieen per dag. 3 keer in de week cardio en kracht.
nu 2 maanden.![]()
Spieren kunnen wel zwaarder zijn dan vet maar er moet 20 kg af. Wil ik een beetje gezond BMI krijgen. Ik begin toch echt een crashdieet te overwegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |