Afh van wat er in die salade zitquote:Op woensdag 13 april 2011 07:49 schreef Perruche het volgende:
Oh en speciaal voor Vik planning van vandaag, ter compensatie van gisteren:
O: 2x speltbrood met 20+ kaas/waterkers
T: gekookt ei, stuk fruit
L: zalm, penne pasta en salade
T: 150 ml yoghurt, stuk fruit
B: 2x 20 minuten fietsen
D: salade met tomaat en avocado en kip
S: bodypump + buikspieren
Beter?
Nee ik wil om een uur of 14! Niet pas aan het eind vd middag. Het gaat om middagvulling!quote:Op woensdag 13 april 2011 07:46 schreef Perruche het volgende:
Viking16 uur is toch middag? En dan ben je in de avond, om 18:00 weer klaar.
Goedemorgen!
omelet du fromagequote:Op woensdag 13 april 2011 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
O: melet van 2 eitjes met kaas en 2 plakjes ontbijtspek
T: roggebrood met pindakaas
L: 2 wraps met gerookte kip, avocado, sla en wat magere griekse yoghurt (foutjeverkeerde beker meegenomen)
T: appel
D: ik geloof iets met risotto en asperges
T: wijntje + blokje kaas
Kan ik jou van mijn lijst met te veroveren objecten strepen.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, wij zouden echt een hele slechte match zijn geloof ik![]()
.
gemixte sla, avocado, tomaat, gebakken kipquote:Op woensdag 13 april 2011 07:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Afh van wat er in die salade zit.
Bummerquote:Op woensdag 13 april 2011 07:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan ik jou van mijn lijst met te veroveren objecten strepen.
Goedemorgen!quote:
In een zakje in lauw water leggen, dan ontdooit het vrij snel.. Heb je geen magnetron? Of gewoon het bevroren vlees de pan in, niet optimaal maar gaat best (laag vuur, deksel erop)..quote:Op woensdag 13 april 2011 08:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weer geen vlees eruit gehaald! En vandaag ook echt niets meer in de koelkast.
Bevroren gehakt a la duitse biefstuk is zeker niets?
Ja heb wel een magnetron, maar het stoort me dat ik het toch niet zo goed weet te organiseren dat ik overal aan denkquote:Op woensdag 13 april 2011 08:46 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
In een zakje in lauw water leggen, dan ontdooit het vrij snel.. Heb je geen magnetron? Of gewoon het bevroren vlees de pan in, niet optimaal maar gaat best (laag vuur, deksel erop)..
dat het niet het beste lijstje is, veel suiker enzo. En weinig groente...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu wil ik even terugblaffen, want jij hebt altijd zoveel kritiek op andermans lijstjes, maar ik wee gewoon niet wat ik zeggen moet.
Anyway. Ik ga slapen! Morgen weinig te doen = lezen + nieuwe serie kijken (The Borgias)
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Afh van wat er in die salade zit.
Mijnes? ja dat heeft Vik me duidelijk gemaaktquote:Op woensdag 13 april 2011 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat het niet het beste lijstje is, veel suiker enzo. En weinig groente...
ja, zover was ik nog niet met bijlezen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijnes? ja dat heeft Vik me duidelijk gemaakt
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, zover was ik nog niet met bijlezen.
Maar, normaal heb jij inderdaad nette lijstjes.
Ik ook, ik ben al een tijd lekker bezig end aar ben ik blij om!
Van een cursus Ned? En wel goed dat 'ie een sociaal leven heeft, ja = minder gelegenheid om tegen jou te mekkerenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef Perruche het volgende:
[..]ja compliment toch dat de Duutser vroeg of je was afgevallen
![]()
Mijn vriendje motiveert me heel erg om te gaan sporten, da's wel erg fijnoh en ik ben zo blij dat hij een sociaal leven krijgt hier, vanavond gaat 'ie borrelen met oud klasgenoten van Nederlands haha!
ja voor zijn NT2 (vrijwillige inburgering). Hij zit nu in gevorderden klas. En niet alleen minder gelegenheid om te mekkeren, maar ook sociaal leven enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van een cursus Ned? En wel goed dat 'ie een sociaal leven heeft, ja = minder gelegenheid om tegen jou te mekkeren.
Dit dus! ^^quote:Op woensdag 13 april 2011 06:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt super phaidra! Nu willen we allemaal wel naar sexaywomaan!
Hihi, dat doen de mijne ook wel eens. Zo lief.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:40 schreef MarMar het volgende:
lol Poes ligt zacht te miauwen in haar droom, teh cute!
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:36 schreef V1z0R het volgende:
Daarnaast het feit dat Inca's(of waren dat de Maya's?) betaald kregen in bier staat me ook wel aan , moet vast wat van die cultuur over zijn!
Nee, vind ik wel prima. Ben nog steeds in de opbouwende fase na lowcarb en tot nog toe is alles eraf gebleven wat ik was afgevallen, dus het zal dan wel precies goed zijn.quote:
Naar eeuwenoude traditie zelfs!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
Ik "betaal" vrienden die komen helpen met klussen ook wel eens met een biertje, cultureel verantwoord hm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |