* HenkPietKlaasWim grijpt krukkken, strompelt naar XM toe en geeft een hele dikke knuffel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai...
[..]
Het is me gelukt.
Maar de combinatie met de werkperikelen hebben ervoor gezorgd dat ik even op was.
Dus...
Ja.
Nouja.
Hoi, enzo.

Zeg hee, ga eens een beetje voor jezelf zorgen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zaterdag was de laatste beursdag en zondag in 't zonnetje gezeten, maar gedurende de dag werd 't lijf steeds strammer en zondag op maandag amper geslapen door de pijn.
Maar, HKMPWMKPMW, het is tot medio mei nog erg druk, maar het gaat wel.

Tegen die tijd is het gips van mijn enkel af! Dat duurt nog eeeeeeeeeeeeuwen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zaterdag was de laatste beursdag en zondag in 't zonnetje gezeten, maar gedurende de dag werd 't lijf steeds strammer en zondag op maandag amper geslapen door de pijn.
Maar, HKMPWMKPMW, het is tot medio mei nog erg druk, maar het gaat wel.

Wat Neen al zei, het ging om de versnellingenquote:Fiets gevonden. Cali, wat was er precies ouderwets aan? Want ik zag vanmiddag iemand die de remmen onder het rechte stuk vh stuur had en dat heb ik nog nooit gezien, dus ik dacht dat dat ouderwets was, maar dat heeft Moblo dus niet.

Dat is al best snel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het eerste weekend van juni een vrij weekend!

yup, versnellingen op het framequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef _Calimero_ het volgende:
AWWWWW dat hondje!!! how cute!
[..]
Wat Neen al zei, het ging om de versnellingen![]()
Fijn dat je er weer bent XM, pas goed op jezelf dame!

En nu wil ik even terugblaffen, want jij hebt altijd zoveel kritiek op andermans lijstjes, maar ik wee gewoon niet wat ik zeggen moetquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef Perruche het volgende:
Mijn ijntleisd:
O: 2x speltbrood (jam, kaas)
T: peer, 3 caramels
L: groentelasagne, 2 stukjes rundvlees
T: cappuccino, banaan, 150 ml vruchtenyoghurt
T: 2 stukjes chocolade
D: 5 kleine pannenkoeken:
2x spek/kaas
1x rozijn
1x chocopasta
1x stroop
Oeh the ev0l!

Waar de versnellingen ook zitten, een racefiets is altijd even wennen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup, versnellingen op het frameach.. zal vast wel wennen

mensen vragen toch om kritiek, ik weet heus wel hoe het moet, dat wil niet zeggen dat ik me daar zelf altijd aan houdquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu wil ik even terugblaffen, want jij hebt altijd zoveel kritiek op andermans lijstjes, maar ik wee gewoon niet wat ik zeggen moet.
Anyway. Ik ga slapen! Morgen weinig te doen = lezen + nieuwe serie kijken (The Borgias)

*tikt hem aaaan*quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
mensen vragen toch om kritiek, ik weet heus wel hoe het moet, dat wil niet zeggen dat ik me daar zelf altijd aan houd
slaap lekker!

Neuh, ik vind het ook niet veel als het kleintjes zijn. Ik eet meestal 3 á 4 normale. En dan met spek of kaas oidquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
En nog 1 happperdehap ter zelfverdediging:
Ik heb meestal kei nette lijstjes dus dan mag het heus wel een keer
(hoeveel pannenkoeken eten andere mensen dan? ik vind 5 kleintjes met beleg helemaal niet veelmaar ik ben dan ook mevr veelvraat
)

ik heb afgelopen weekend de eerste twee afleveringen gekeken, leuk! morgen ga ik ep 3 kijken denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu wil ik even terugblaffen, want jij hebt altijd zoveel kritiek op andermans lijstjes, maar ik wee gewoon niet wat ik zeggen moet.
Anyway. Ik ga slapen! Morgen weinig te doen = lezen + nieuwe serie kijken (The Borgias)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |