Vandaagquote:
12 pannenkoeken? Ik eet er 1, met moeite 1,5quote:Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet er meestal 12, hangt er vanaf of ze allemaal met kaas zijn...
Hij is zwart, dus moeilijk te fotograferenquote:
Ja het verschilt, ik bak meestal van die dikke.. Van pannenkoeken raak ik nooit verzadigd..quote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
12 pannenkoeken? Ik eet er 1, met moeite 1,5
Hoe groot zijn die 12 dan? Mijn pannenkoek zijn dan wel zo groot als een diepvriespizza, zeg maar.
Ik eet er ook 1.5-2 en dan inderdaad formaat flinke koekepanquote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
12 pannenkoeken? Ik eet er 1, met moeite 1,5
Hoe groot zijn die 12 dan? Mijn pannenkoek zijn dan wel zo groot als een diepvriespizza, zeg maar.
Helaasquote:Op woensdag 13 april 2011 13:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij is zwart, dus moeilijk te fotograferenEn er zit een laagje op, lijkt plastic-ig maar is het niet.
volgens mij niet nee, je kunt wel zeggen 'the gross majority of people'quote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje:
"the gross of the people" --> dat zeg je toch niet zo?Dan zeg je toch majority? Of kan gross ook?*
Ik moet er namelijk een beetje om gniffelen (nu hopen dat ik gniffelgerechtigd ben).
*Ja, ik kan het natuurlijk ook even opzoeken
Dat lijkt me sowieso een goed planquote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
En ik stop met limonade, 6 glazen per dag voegt niets toe en ben ondertussen 3 kilo aangekomen!!
Respect, Prob, respect.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja het verschilt, ik bak meestal van die dikke.. Van pannenkoeken raak ik nooit verzadigd..
Brings back memoriesquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou majority gebruiken Coco.
En jullie brengen me op ideeen! Ik ga weer eens van die lekkere kleine dikke amerikaanse pannekoekjes bakken.En er dan iedere dag 2 bij het ontbijt eten ofzo.
Ja, ik ga nu een streep zetten door 'gross'. Lekker NL-Engels, "het gros van de mensen"quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou majority gebruiken Coco.
En jullie brengen me op ideeen! Ik ga weer eens van die lekkere kleine dikke amerikaanse pannekoekjes bakken.En er dan iedere dag 2 bij het ontbijt eten ofzo.
That's just gross!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje:
"the gross of the people" --> dat zeg je toch niet zo?Dan zeg je toch majority? Of kan gross ook?*
Ik moet er namelijk een beetje om gniffelen (nu hopen dat ik gniffelgerechtigd ben).
*Ja, ik kan het natuurlijk ook even opzoeken
Ik doelde op je andere postquote:Op woensdag 13 april 2011 13:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee haha, mijn broertje en ik aten altijd 1 a 2 pakjes samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |