quote:
Ja, daarom moest ik zo gniffelenquote:
Is niet mega weinig toch? Gewoon nog binnen de BMIquote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: ewww grooooss!
[..]
Ik doelde op je andere postVan lunchen met haricot verts, tomaatjes en grapefruit en megaweinig willen wegen enzo
Al is minderen met limo natuurlijk wel een goed plan!
Ik vind het schattig-grappig ^^quote:I steel have some problems with...
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gevonden!
Dit is wel een Spaanse exchange student, dus je moet het met accent lezen, zeg maar.
[..]
Ik vind het schattig-grappig ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Een keer brood per dag vind ik meer dan genoeg, eet liever twee keer warm!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Pizza en friet zou ik dan met de limo als eerste laten staan
Niet het brood.
Ik ben 4 cm langer, wat massiever gebouwd en weeg op het moment nog geen 62. Met 57 kilo zit je niet hoog, maar met jouw bouw kun je het prima hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Niet verkeerd opvatten: ik wil graag zo weinig mogelijk wegen bij mijn lengte, schijnt namelijk dat door mijn blijkbaar lange lengte alle kg's extra belastend zijn tijdens 't hardlopen. Denk 57-59 kilo dat dat wel OK is.
Ja of 58, of 59. Ik ga maar eens even etenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:37 schreef loveli het volgende:
Sodeknetter,
[..]
Ik ben 4 cm langer, wat massiever gebouwd en weeg op het moment nog geen 62. Met 57 kilo zit je niet hoog, maar met jouw bouw kun je het prima hebben.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ompidompidom.
Werkdilemmaatje!Je zegt het zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scriptie af lijkt me het eerste heel belangrijke doel, en je eigen bedrijfje ook! Inkomsten is natuurlijk fijn, maar je moet het zeker niet doen omdat je ze niet teleur wilt stellen![]()
Om even m'n eerdere post dat ik geen lijstjes lees te ontkrachten, ziet er netjes uit en volgens mij heb je weleens slechter gegeten. Succes met je T.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef neen het volgende:
Lijstjes is idd een goeie, ik post hier eigenlijk alleen onzin dom dus nu maar een lijstje.
O: kom yoghurt
T: appel, 3 koffie
L: 2 gekookte eitjes, 8 volkoren brood, 2 met pindakaas en 2 geroosterd de rest dus met ei, beker melk
T: 2 lemper, wat aardbeien
D: noodles/kip/wokgroente, 300g p/p gekocht
T: poging tot geen bier
Voorzichtig aan met je enkel, liever helemaal laten genezen dan belasten terwijl 'ie nog kapot is. En ja, ik weet waar ik over praat. Als je toch eigenwijs gaat voetballen, tape 'em dan goed in met brede sporttape. Deed ik ook altijd. Bandages helpen totaal niet op het moment dat je het echt nodig hebt.quote:Poging tot voetbal straks, maandag was de poging niet geslaagd. Zo maar even een of ander ding voor m'n enkel halen.
Ik zeg ook nergens dat je 2-3 keer per dag brood moet gaan etenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Een keer brood per dag vind ik meer dan genoeg, eet liever twee keer warm!
Ik weet dat het Nederlands en goedkoop en makkelijk is om 2-3 keer per dag brood te eten, maar ik vind een keer per dag echt genoeg.
ik ook. Ik ging net naar de supermarkt om knackebrod te kopen, maar toendacht ik aan chocola en ben ik het knackebrod vergeten...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
Ik heb zin om nu de stad in te gaan ofzo. Iemand in de buurt (of uit de buurt) die niks te doen heeft? Groningen en Limburg zijn helaas net wat te ver.
Ja is ook zo! *people-pleaser-mode uit* Op dit/dat moment komt het gewoon (nog?) niet zo goed uit denk ik. Wie weet later.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je zegt het zelf
Scriptie af lijkt me het eerste heel belangrijke doel, en je eigen bedrijfje ook! Inkomsten is natuurlijk fijn, maar je moet het zeker niet doen omdat je ze niet teleur wilt stellen
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
Ik heb zin om nu de stad in te gaan ofzo. Iemand in de buurt (of uit de buurt) die niks te doen heeft? Groningen en Limburg zijn helaas net wat te ver.
Jij zit in de buurt van Amsterdam toch? Op zich wel aan te reizen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli, ik wil ook! ZonMaar ik moet werken
Plus ik heb eigenlijk geen idee, zit ik in de buurt bij jou?
Hoger! Alkmaarquote:Op woensdag 13 april 2011 13:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij zit in de buurt van Amsterdam toch? Op zich wel aan te reizen.
Maar je kunt niet
Je weet het zelf ook gewoon heel goed, hihi. Maar ik ken het wel hoor, dat people-pleasen. Heb er ook regelmatig last van ^^quote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli, ik wil ook! ZonMaar ik moet werken
Plus ik heb eigenlijk geen idee, zit ik in de buurt bij jou?
[..]
Ja is ook zo! *people-pleaser-mode uit* Op dit/dat moment komt het gewoon (nog?) niet zo goed uit denk ik. Wie weet later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |