Ik niet. Ik moet wachten tot het veulen eruit gepoept word. Alleen als het een schijndracht bleek te zijn is deze tijd verspild. Maar daarvoor moet de dierenarts eerst nog komen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uh, nee, maar ik verspil op dit moment wel kostbare tijd.
Stukje zelfkritiek.
Kleine kans, op FOK! zitten voornamelijk onzekere labiele vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien ontmoet je wel de ware via Fok omg![]()
![]()
Je zou ook Spaans kunnen leren op dit moment, lijkt me nuttigerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet wachten tot het veulen eruit gepoept word. Alleen als het een schijndracht bleek te zijn is deze tijd verspild. Maar daarvoor moet de dierenarts eerst nog komen.
Ben laatst gewoon om 3 uur uit mijn bed geweest om nog ff te kijken.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kleine kans, op FOK! zitten voornamelijk onzekere labiele vrouwen.
Niet mijn ding.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zou ook Spaans kunnen leren op dit moment, lijkt me nuttiger.
Toekomstige zelfredzaamheid in Spaanstalige landen, culturele verrijking doordat je Spaanstalige literatuur kunt lezen, etc.quote:
Dinsdag uitgaan is baas, allemaal lekkere chimis en vooral geen opgefokte paupersquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dinsdagavond is wel een conventionele uitgaansavond voor de meesten.
Nouja kijk opleiding die ik wil gaan doen heb jequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut om op jouw leeftijd in zo'n uithoek te wonen.
Ga je op kamers straks?
Leeuwarden kan ook best leuk zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja kijk opleiding die ik wil gaan doen heb je
1. hier
2. Leeuwarden
3. Utrecht, maar dat is deeltijd.
Maar ik kan wel bij andere mensen die op kamers wonen logeren af en toe. Sowieso nog een keer bij een vriendin die nu al een kamer heeft in Nijmegen.
bestaat dat? op dinsdag uitgaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dinsdag uitgaan is baas, allemaal lekkere chimis en vooral geen opgefokte paupers
Is dat ook een opleiding die je wilt afmaken? P halen om naar de universiteit te gaan en het hele land ligt aan je voetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja kijk opleiding die ik wil gaan doen heb je
1. hier
2. Leeuwarden
3. Utrecht, maar dat is deeltijd.
Maar ik kan wel bij andere mensen die op kamers wonen logeren af en toe. Sowieso nog een keer bij een vriendin die nu al een kamer heeft in Nijmegen.
Ja overtijd zelfs al. Dat is wel vaker bij eerste veulen, maar het schiet allemaal niet echt op. Ze is wel duidelijk drachtig, maar ze heeft nog heel weinig uier enzo. Het kan dus ook nog schijndracht zijn, maar dat zou echt kut zijn. Een schijndracht die overtijd gaat.quote:
Dat weet ik dus nog niet. Sowieso idd eerste jaar P halen. Alleen ik weet niet precies hoe goed andere universitaire opleidingen erop aansluiten. Dat is nergens duidelijk te vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is dat ook een opleiding die je wilt afmaken? P halen om naar de universiteit te gaan en het hele land ligt aan je voeten!
Die drie opties klinken me allemaal niet aantrekkelijk in de oren.
Oh whut, hoelang dan al over tijd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja overtijd zelfs al. Dat is wel vaker bij eerste veulen, maar het schiet allemaal niet echt op. Ze is wel duidelijk drachtig, maar ze heeft nog heel weinig uier enzo. Het kan dus ook nog schijndracht zijn, maar dat zou echt kut zijn. Een schijndracht die overtijd gaat.Want met rijden en alles merk je het nog duidelijk, ook helemaal debiel gedrag enzo. Ze was ook op een gegeven moment heel snel buiten adem terwijl ik haar conditie al die tijd gewoon op peil heb gehouden.
Ga morgen maar even een afspraak maken bij de DA.
Ja dat wel, maar de 'banden' zijn ook nog niet losser. En uier kan idd ineens komen, maar dan nog is wat ze heeft echt minimaal. Ze is bijna 2 weken over tijd. In principe kunnen ze een maand over tijd zijn, maar ja. Buik is wel echt dik. En ook niet dik van het vet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh whut, hoelang dan al over tijd?Ik weet dat dat paard van ons 2 weken over tijd was, en dat met die uiers hadden wij ook. Maar toen ineens waren ze der..?
Maar is ze niet dikker bij der buik dan?
Gridlok als het een jongen is.quote:
Ja, zo van de nek is niet dik enzo. Stress is dat joh, VEUULENquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de 'banden' zijn ook nog niet losser. En uier kan idd ineens komen, maar dan nog is wat ze heeft echt minimaal. Ze is bijna 2 weken over tijd. In principe kunnen ze een maand over tijd zijn, maar ja. Buik is wel echt dik. En ook niet dik van het vet.
Gennaroquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Chai het volgende:
Mijn paard zelf heet Zinedine, dus ik dacht misschien een voornaam van een bekende voetballer met de G. En dan wel een waarvan de voornaam ook een beetje uniek is en ook bekend.
Alleen kon niets bedenken.
Giovanniquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Chai het volgende:
Mijn paard zelf heet Zinedine, dus ik dacht misschien een voornaam van een bekende voetballer met de G. En dan wel een waarvan de voornaam ook een beetje uniek is en ook bekend.
Alleen kon niets bedenken.
Ik stem in voor Gridlokquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Gridlok als het een jongen is.
Ik weet dat nog niet, want moet met de G beginnen en dat is een kloteletter.
Ja gaat bijna altijd goed, maar als er iets mis gaat gaat het echt goed mis als je er niet bij bent. Omdat het allemaal zo snel gaat. Als het goed is floept ie er binnen een half uur uit. Dus daar komt flink wat kracht bij kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zo van de nek is niet dik enzo. Stress is dat joh, VEUULEN. En je wil er toch bij zijn liever
Ja.quote:
Zou je niet eens wat muizenvallen neerzetten??quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef moomoo het volgende:
godverdomme, ik zoek iets in m'n kast, sta ik ineens oog in oog met een muisSchrik me kapot
Mwa, er zitten enkel labiele jongens op FOK!. Niet mijn ding.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt samen met Mouzur lekker losgaan.
Volgens mij verzin je dit ter plekke, hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, er zitten enkel labiele jongens op FOK!. Niet mijn ding.
Tranen in mijn ogen van deze post.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Oh en een bazenvoetballer met een G lijkt me duidelijk.
[ afbeelding ]
Bitch wat zeg jequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, er zitten enkel labiele jongens op FOK!. Niet mijn ding.
Je ken tog leze ofniettttquote:
Ik kom alleen met feiten, vriendje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij verzin je dit ter plekke, hoor.
[..]
Tranen in mijn ogen van deze post.
Je hebt zeker mijn regelmatige geklaag over stank van wegrottende vergiftigde muizen achter mijn keukenkastjes gemist. Er zitten er blijkbaar nog meer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat muizenvallen neerzetten??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
Je hebt zeker mijn regelmatige geklaag over stank van wegrottende vergiftigde muizen achter mijn keukenkastjes gemist. Er zitten er blijkbaar nog meer.
Andere mensen roken het eerder dan jij? Iew.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
Je hebt zeker mijn regelmatige geklaag over stank van wegrottende vergiftigde muizen achter mijn keukenkastjes gemist. Er zitten er blijkbaar nog meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
waar maak je dat nou weer uit op?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Andere mensen roken het eerder dan jij? Iew.
hij is een hermafrodietquote:
Ik vind die film, The Beach, ook magisch :$quote:
Ik ga 'm daar gewoon naspelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind die film, The Beach, ook magisch :$
lol verzuurde kkkutquote:
quote:
Ohh ohh ohh.quote:
Dat vraag ik me dus ook af.quote:
lolquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Lakitu het volgende:
ik dacht dat bobby wel fan was van dykes, beetje friendzonen ditdat
Ja, maar dan het soort dat wel met mensen om kan gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Lakitu het volgende:
ik dacht dat bobby wel fan was van dykes, beetje friendzonen ditdat
Mwa.quote:
Serieus, wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan het soort dat wel met mensen om kan gaan.![]()
![]()
Eigenlijk brak er ook een stukje ziel afquote:
Oh wacht nou heb ik het gedaan.quote:
zoals miver zou zeggen, ik heb geen idee van phquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Vreemd, je zou denken dat het zuur de ontwikkeling van de kanker belemmert.
quote:hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
Ze strekt zuurposts gewoon aan.quote:MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
teef! jij denkt dat je leven veilig zuur is
hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
laat me met rust, kanker negatief secreet dat je bent
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
zoals miver zou zeggen, ik heb geen idee van ph
[..]
lol freakquote:
Verpulveren, zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk brak er ook een stukje ziel af
Ja, je reageert nogal fel, vind je zelf ook niet? Als Allure_ een negatieve reactie op jou geeft doe je helemaal niet zo.quote:
OHHHH shitt waar is chuck ik voel beef komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan het soort dat wel met mensen om kan gaan.![]()
![]()
geen lachsmilies vriend BEEFquote:
Waar agat dit nou overquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je reageert nogal fel, vind je zelf ook niet? Als Allure_ een negatieve reactie op jou geeft doe je helemaal niet zo.
De rest was al verpulverdquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verpulveren, zul je bedoelen.
Hij noemt mij ook gewoon kankerteef hoowrquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je reageert nogal fel, vind je zelf ook niet? Als Allure_ een negatieve reactie op jou geeft doe je helemaal niet zo.
Verschil moet er wezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verklaar je nader.quote:
Heb je ook hoorntjes?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
De rest was al verpulverd
Dit was het laatste greintje menselijkheid.. Nu ga ik door het leven als demon
voor een echt goede fittie moet ally ook meedoen, dit gaat goeie kant opquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij noemt mij ook gewoon kankerteef hoowr.
Beginnen nu te groeien jaquote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij vindt Allure gewoon lekker en jou niet ofzo :S
Misschien komen die ooit nog van pas.quote:
Hoezo, ik sta bijna op nr 11 in zijn top 10. Bobby weet niks van schoonheid en vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij vindt Allure gewoon lekker en jou niet ofzo :S
Met de fietsende scholieren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Dqod het volgende:
Ik hou mij hier zooooo ongelooflijk buiten.. Heb vandaag al fittie gezocht.. Niet nog eens
Dank u allen voor uw medewerking
Bij m'n volgende fittiequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien komen die ooit nog van pas.
linkje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, ik sta bijna op nr 11 in zijn top 10. Bobby weet niks van schoonheid en vrouwen.
Jaquote:
Real life fittie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Dqod het volgende:
Ik hou mij hier zooooo ongelooflijk buiten.. Heb vandaag al fittie gezocht.. Niet nog eens
Dank u allen voor uw medewerking
Boeink!quote:
Ze is het stiekem met me eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Chai het volgende:
Dqod back Bobby eens. Je bent een vriendin van hem.
Ja schatje, jij bent een betere sherlock dan mijquote:
Niks bijzonders.. Werd kwaad.. 4 van die kutscholiertjes die niet uit hun doppen kijkenquote:
Klassieke truc, nu verlang jij naar hem doordat het lijkt alsof hij je niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, ik sta bijna op nr 11 in zijn top 10. Bobby weet niks van schoonheid en vrouwen.
Je bedoelt dat trucje van PV in de kroeg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Klassieke truc, nu verlang jij naar hem doordat het lijkt alsof hij je niet leuk vindt.
Dit dus. Het heeft niks met Allure of haar uiterlijk te maken. Ik mag je gewoon niet en dat heb je aan jezelf te danken door je gedrag in het algemeen in de SC en tegen mij persoonlijk. Maar dat zal je toch wel niet beseffen omdat je zo'n gigantische plank voor je harses hebt en het constant nodig vindt mensen in het harnas te werken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was puur om iemand te kwetsen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt dat trucje van PV in de kroeg?
Ga naar google .nlquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja schatje, jij bent een betere sherlock dan mij. Ik weet neit hoe je dat allemaal terugzoekt
ik heb 'm al :$ van toen je het een andere keer zeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja schatje, jij bent een betere sherlock dan mij. Ik weet neit hoe je dat allemaal terugzoekt
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bronnen vertellen mij dat ik op nr 11 sta in jouw top 10 dus I don't think so vreindje
je bleek op 8 te staan :$quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen als ze donkere haren heeft staat ze op 1.
2 Taylor
3 Lyndsy
4 Dqod
5 WD
6 Tliciouz
7 BT
8 Allure
9 Salatrel
10 Mijn vriendin.
Makes no sense at all.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit dus. Het heeft niks met Allure of haar uiterlijk te maken. Ik mag je gewoon niet en dat heb je aan jezelf te danken door je gedrag in het algemeen in de SC en tegen mij persoonlijk. Maar dat zal je toch wel niet beseffen omdat je zo'n gigantische plank voor je harses hebt en het constant nodig vindt mensen in het harnas te werken.
Dat is het laatste wat ik er over zeg.
Heb je de google zoek cursus van IQM gevolgd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga naar google .nl
Type in:
fok.nl, klb sc, namen van mensen die erbij waren, flarden van zinnen die je nog zeker weet, opvallende woorden of uitdrukkingen.
Dat dacht ik al.quote:
Nee, dat ben ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Chai het volgende:
Ik ben het lelijkste meisje hiero. =$
Op internet nog wel.
Wat lul je nou, iedereen wil toch sala doen????quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Lakitu het volgende:
ik moest wel lachen om die top10, walgelijk niet kloppend
Nee ik ken IQM bijna niet. Was voor mijn tijd. Alleen Bragi eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je de google zoek cursus van IQM gevolgd?
Tsja, het is Bobby.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Lakitu het volgende:
ik moest wel lachen om die top10, walgelijk niet kloppend
walgelijk om haar met dit soort posts weer hierheen te lokkenquote:
Dus jij vindt Allure_ bijvoorbeeld minder hatelijk dan ik? Really?quote:
bij mij sta je gedeeld eerste :$quote:
Ik ben gewoon uniek in mijn smaak. So what. Wees blij dat je op 8 staat.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus jij vindt Allure_ bijvoorbeeld minder hatelijk dan ik? Really?
Wat ga je mij er nou bij betrekken? De tijden dat ik hatelijk deed zijn al long gone.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geef me over, Bobby mag van me winnen.quote:
Vind je dat echt belangrijk om te weten? Ik heb meer issues met jou ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil niet in jouw top 10 staan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uniek in mijn smaak. So what. Wees blij dat je op 8 staat.
OH SHI-quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Breathtaking. Voor picca's vraag Chris of Bobby.
Dat stond je naar eigen zeggen toch niet.quote:
quote:
En tóch maakte ze zich er druk omquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat stond je naar eigen zeggen toch niet.
Volgens jouw zeggen wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat stond je naar eigen zeggen toch niet.
ik weet niet waarom maar ik vind dit echt een lamon postquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En tóch maakte ze zich er druk om!
Het doet haar dus wel degelijk iets.
Tja, vrouwen he.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En tóch maakte ze zich er druk om!
Het doet haar dus wel degelijk iets.
Zonder die tweede zin is het een classic Lamon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar ik vind dit echt een lamon post
Vanwege het sociaal-psychologische perspectief.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar ik vind dit echt een lamon post
Bij vlagen. Als je verliefd bent, ben je wel schattig.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanwege het sociaal-psychologische perspectief.
Haha okay cool dat iemand op internet me schattig vind.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij vlagen. Als je verliefd bent, ben je wel schattig.
Ik ben altijd de liefste hier. Nooit problemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Chai het volgende:
Iedereen is schattig wanneer die verliefd is.
Die gast op FOK! die zijn crush ging stalken vond ik niet zo schattig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Chai het volgende:
Iedereen is schattig wanneer die verliefd is.
Er is een topic waar ze allemaal samenkomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gast op FOK! die zijn crush ging stalken vond ik niet zo schattig.
Ik bedoel meer de kwetsbaarheid in combinatie met de hulpeloosheid en onzekerheid van zo iemand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gast op FOK! die zijn crush ging stalken vond ik niet zo schattig.
Stalkers?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er is een topic waar ze allemaal samenkomenPriceless is dat topic.
Thanks for the tip.quote:
m'n bet voor >1.5quote:
Oh dat. Dat was zo grappig, maar die reeks is gesloten. Ik heb daar een paar keer gepost om te stoken.quote:
Nee, is weer openquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat. Dat was zo grappig, maar die reeks is gesloten. Ik heb daar een paar keer gepost om te stoken.
omdat jij niet meedeedquote:
2 verstandige volwassenen zoals Bobby en Fas weten gewoon wanneer ze moeten stoppen.quote:
Ik wil mee. Dat wil ik zien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bobby is zijn auto ingestapt en gaat haar de kk in slaan.
Maar die gasten die zijn gewoon echt dom. Ze geloven alles wat je zegt ook al is het overduidelijk dat je niet serieus bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef Chai het volgende:
Versieren op latere leeftijd #38
Topic is helaas nu nogal saai.
quote:
een match made in heavenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik heb niks dan liefde te geven, helaas
quote:
Even bijdrage gegeven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef Chai het volgende:
Versieren op latere leeftijd #38
Topic is helaas nu nogal saai.
Ik win nog geeneens van een bejaarde.quote:
Jaloers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat maak je Luurs e-crush belachelijk dan.
lolquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Ordos20 het volgende:
Dus ik deed zo'n beetje alles in huis, als ik maar in een relatie (en dus bevestiging) bleef. Ik heb het zelfs geslikt dat sex er niet meer in zat, en dat we apart sliepen want oh: dat ik zo vroeg op moest om naar het werk te gaan daar kon ze wel eens te vroeg wakker van worden. En in de tussentijd deed ze wel leuke dingen met mijn collega terwijl ik aan het werk was (en van mijn geld bleek later).
Ik doelde natuurlijk op mijn eigen postquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat wordt watquote:Ik stel voor dat wij allemaal afspreken op centraal station om van daar naar een park te lopen en te gaan picknicken. We kunnen meteen in Hoog Catharijne onze lunch kopen en drank kopen, naar het park gaan een gezellig buiten zitten met dit lekker weer.
Haha, ik ben zo geschrokken van zijn scharminkel lichaam, dat ik het maar even 10 jaar laat rusten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben alles wat jij wilt dat ik benquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
als jij ivete sangalo bent zal ik luan santana zijn
what thequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Jaaa, mIRC joh, daar heb ik mijn eerste liefje gescoord.
Ik kijk net dat laatste topic van hoe zie je er nu uit en hij is ook sowieso wat achteruitgegaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo geschrokken van zijn scharminkel lichaam, dat ik het maar even 10 jaar laat rusten.
Haha d'r komt ook een labiel meisje naar die meet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef reetveter het volgende:
Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
[..]
Dat wordt wat. Gelukkig worden ze met een zak snoep thuis gebracht
.
chatrooms van vroeger.quote:
Oh die lantefanteraarquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha d'r komt ook een labiel meisje naar die meet.Leuke combinatie.
christian forums? what thequote:
Mooi u_uquote:
Bohhh nostalgiequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef Chai het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot.
Eerst nog wat eten, zei Likkepot.
Waar zal ik 't halen? zei Langejan.
Uit grootmoeders kastje, zei Ringeling.
Dat zal ik verklappen, zei 't Kleine Ding.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Chai het volgende:
Eerst nog wat fokken, zei Likkepot.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Chai het volgende:
Eerst nog wat fokken, zei Likkepot.
Er is maar 1 iemand die ik in Tilburg zou doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef MouzurX het volgende:
Maar all kom maar naar tilburg allemaal jonge jongetjes voor je
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerst nog wat fokken, zei Autistenpot.
Fixed.
Huh wat, autistenpot? Is dat Fas?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerst nog wat fokken, zei Autistenpot.
Fixed.
Kom danquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die ik in Tilburg zou doen.
Haha.quote:
Ik heb altijd het idee dat jij niet zo gezellig bent om mee uit te gaan. No offence natuurlijkquote:
Iets met benzine en een dovend vuurtje :3quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou zeg, zo reageer je nooit op BobbyB.
Je kan ook juist iets anti-ergs gaan doen. Zoals een drugskartel oprollen of stropers afknallen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef reetveter het volgende:
Ik ga iets ergs doen zodat Lauren Verster mij gaat verslaan.
If i'd get some.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef moomoo het volgende:
[..]
Je kan ook juist iets anti-ergs gaan doen. Zoals een drugskartel oprollen of stropers afknallen.
Tot over een maandquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Zeer terechte klacht, maar de leiding van FOK! doet dit zodat ze hun banbeleid niet meer hoeven te verantwoorden.
Vergelijkbaar met de situatie in ons buurland een aantal jaren geleden.
:A hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat jij niet zo gezellig bent om mee uit te gaan. No offence natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef _swarmahoer_autist_nerd_ het volgende:
[..]
Tot over een maand.
Hij bedoelde Belgie denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef _swarmahoer_autist_nerd_ het volgende:
[..]
Tot over een maand.
quote:
Eens. Zulks kwaliteit verloren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef fyah het volgende:
Waar is maisnon eigenlijk? Ook al even niet meer zien posten
Volgens mij vindt ze het niet leuk meer hier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef fyah het volgende:
Waar is maisnon eigenlijk? Ook al even niet meer zien posten
Taylor Swiftquote:
Ik ook niet, ben er ook nog gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze het niet leuk meer hier.
best spangquote:
Inderdaad, de vrouw der vrouwen.quote:
nou dqod mag er ook wel wezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, de vrouw der vrouwen.
vrouwen hebben geen humorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om fas der humor
Thanks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om fas der humor
Nu haal je mensen door elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Thanks.Jouw humor mag er ook wel wezen, hoor.
quote:
Immer, mijn waarde WD.quote:
ik denk ook aan jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom gingen we net niet even gamen dan.
Deel 8 alweer.quote:
Je houdt het nog altijd netjes bij?quote:
Ja, inclusief archief enzo.quote:
Pics van je archiefquote:
Morgen vroeg op hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |