Mwa, er zitten enkel labiele jongens op FOK!. Niet mijn ding.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt samen met Mouzur lekker losgaan.
Volgens mij verzin je dit ter plekke, hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, er zitten enkel labiele jongens op FOK!. Niet mijn ding.
Tranen in mijn ogen van deze post.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Oh en een bazenvoetballer met een G lijkt me duidelijk.
[ afbeelding ]
Bitch wat zeg jequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, er zitten enkel labiele jongens op FOK!. Niet mijn ding.
Je ken tog leze ofniettttquote:
Ik kom alleen met feiten, vriendje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij verzin je dit ter plekke, hoor.
[..]
Tranen in mijn ogen van deze post.
Je hebt zeker mijn regelmatige geklaag over stank van wegrottende vergiftigde muizen achter mijn keukenkastjes gemist. Er zitten er blijkbaar nog meer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat muizenvallen neerzetten??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
Je hebt zeker mijn regelmatige geklaag over stank van wegrottende vergiftigde muizen achter mijn keukenkastjes gemist. Er zitten er blijkbaar nog meer.
Andere mensen roken het eerder dan jij? Iew.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
Je hebt zeker mijn regelmatige geklaag over stank van wegrottende vergiftigde muizen achter mijn keukenkastjes gemist. Er zitten er blijkbaar nog meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
waar maak je dat nou weer uit op?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Andere mensen roken het eerder dan jij? Iew.
hij is een hermafrodietquote:
Ik vind die film, The Beach, ook magisch :$quote:
Ik ga 'm daar gewoon naspelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind die film, The Beach, ook magisch :$
lol verzuurde kkkutquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |