Ja dat wel, maar de 'banden' zijn ook nog niet losser. En uier kan idd ineens komen, maar dan nog is wat ze heeft echt minimaal. Ze is bijna 2 weken over tijd. In principe kunnen ze een maand over tijd zijn, maar ja. Buik is wel echt dik. En ook niet dik van het vet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh whut, hoelang dan al over tijd?Ik weet dat dat paard van ons 2 weken over tijd was, en dat met die uiers hadden wij ook. Maar toen ineens waren ze der..?
Maar is ze niet dikker bij der buik dan?
Gridlok als het een jongen is.quote:
Ja, zo van de nek is niet dik enzo. Stress is dat joh, VEUULENquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de 'banden' zijn ook nog niet losser. En uier kan idd ineens komen, maar dan nog is wat ze heeft echt minimaal. Ze is bijna 2 weken over tijd. In principe kunnen ze een maand over tijd zijn, maar ja. Buik is wel echt dik. En ook niet dik van het vet.
Gennaroquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Chai het volgende:
Mijn paard zelf heet Zinedine, dus ik dacht misschien een voornaam van een bekende voetballer met de G. En dan wel een waarvan de voornaam ook een beetje uniek is en ook bekend.
Alleen kon niets bedenken.
Giovanniquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Chai het volgende:
Mijn paard zelf heet Zinedine, dus ik dacht misschien een voornaam van een bekende voetballer met de G. En dan wel een waarvan de voornaam ook een beetje uniek is en ook bekend.
Alleen kon niets bedenken.
Ik stem in voor Gridlokquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Gridlok als het een jongen is.
Ik weet dat nog niet, want moet met de G beginnen en dat is een kloteletter.
Ja gaat bijna altijd goed, maar als er iets mis gaat gaat het echt goed mis als je er niet bij bent. Omdat het allemaal zo snel gaat. Als het goed is floept ie er binnen een half uur uit. Dus daar komt flink wat kracht bij kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zo van de nek is niet dik enzo. Stress is dat joh, VEUULEN. En je wil er toch bij zijn liever
Ja.quote:
Zou je niet eens wat muizenvallen neerzetten??quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef moomoo het volgende:
godverdomme, ik zoek iets in m'n kast, sta ik ineens oog in oog met een muisSchrik me kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |