Ik niet. Ik moet wachten tot het veulen eruit gepoept word. Alleen als het een schijndracht bleek te zijn is deze tijd verspild. Maar daarvoor moet de dierenarts eerst nog komen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uh, nee, maar ik verspil op dit moment wel kostbare tijd.
Stukje zelfkritiek.
Kleine kans, op FOK! zitten voornamelijk onzekere labiele vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien ontmoet je wel de ware via Fok omg![]()
![]()
Je zou ook Spaans kunnen leren op dit moment, lijkt me nuttigerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet wachten tot het veulen eruit gepoept word. Alleen als het een schijndracht bleek te zijn is deze tijd verspild. Maar daarvoor moet de dierenarts eerst nog komen.
Ben laatst gewoon om 3 uur uit mijn bed geweest om nog ff te kijken.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kleine kans, op FOK! zitten voornamelijk onzekere labiele vrouwen.
Niet mijn ding.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zou ook Spaans kunnen leren op dit moment, lijkt me nuttiger.
Toekomstige zelfredzaamheid in Spaanstalige landen, culturele verrijking doordat je Spaanstalige literatuur kunt lezen, etc.quote:
Dinsdag uitgaan is baas, allemaal lekkere chimis en vooral geen opgefokte paupersquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dinsdagavond is wel een conventionele uitgaansavond voor de meesten.
Nouja kijk opleiding die ik wil gaan doen heb jequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut om op jouw leeftijd in zo'n uithoek te wonen.
Ga je op kamers straks?
Leeuwarden kan ook best leuk zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja kijk opleiding die ik wil gaan doen heb je
1. hier
2. Leeuwarden
3. Utrecht, maar dat is deeltijd.
Maar ik kan wel bij andere mensen die op kamers wonen logeren af en toe. Sowieso nog een keer bij een vriendin die nu al een kamer heeft in Nijmegen.
bestaat dat? op dinsdag uitgaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dinsdag uitgaan is baas, allemaal lekkere chimis en vooral geen opgefokte paupers
Is dat ook een opleiding die je wilt afmaken? P halen om naar de universiteit te gaan en het hele land ligt aan je voetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja kijk opleiding die ik wil gaan doen heb je
1. hier
2. Leeuwarden
3. Utrecht, maar dat is deeltijd.
Maar ik kan wel bij andere mensen die op kamers wonen logeren af en toe. Sowieso nog een keer bij een vriendin die nu al een kamer heeft in Nijmegen.
Ja overtijd zelfs al. Dat is wel vaker bij eerste veulen, maar het schiet allemaal niet echt op. Ze is wel duidelijk drachtig, maar ze heeft nog heel weinig uier enzo. Het kan dus ook nog schijndracht zijn, maar dat zou echt kut zijn. Een schijndracht die overtijd gaat.quote:
Dat weet ik dus nog niet. Sowieso idd eerste jaar P halen. Alleen ik weet niet precies hoe goed andere universitaire opleidingen erop aansluiten. Dat is nergens duidelijk te vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is dat ook een opleiding die je wilt afmaken? P halen om naar de universiteit te gaan en het hele land ligt aan je voeten!
Die drie opties klinken me allemaal niet aantrekkelijk in de oren.
Oh whut, hoelang dan al over tijd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja overtijd zelfs al. Dat is wel vaker bij eerste veulen, maar het schiet allemaal niet echt op. Ze is wel duidelijk drachtig, maar ze heeft nog heel weinig uier enzo. Het kan dus ook nog schijndracht zijn, maar dat zou echt kut zijn. Een schijndracht die overtijd gaat.Want met rijden en alles merk je het nog duidelijk, ook helemaal debiel gedrag enzo. Ze was ook op een gegeven moment heel snel buiten adem terwijl ik haar conditie al die tijd gewoon op peil heb gehouden.
Ga morgen maar even een afspraak maken bij de DA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |