Tot over een maandquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Zeer terechte klacht, maar de leiding van FOK! doet dit zodat ze hun banbeleid niet meer hoeven te verantwoorden.
Vergelijkbaar met de situatie in ons buurland een aantal jaren geleden.
:A hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat jij niet zo gezellig bent om mee uit te gaan. No offence natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef _swarmahoer_autist_nerd_ het volgende:
[..]
Tot over een maand.
Hij bedoelde Belgie denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef _swarmahoer_autist_nerd_ het volgende:
[..]
Tot over een maand.
quote:
Eens. Zulks kwaliteit verloren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef fyah het volgende:
Waar is maisnon eigenlijk? Ook al even niet meer zien posten
Volgens mij vindt ze het niet leuk meer hier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef fyah het volgende:
Waar is maisnon eigenlijk? Ook al even niet meer zien posten
Taylor Swiftquote:
Ik ook niet, ben er ook nog gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze het niet leuk meer hier.
best spangquote:
Inderdaad, de vrouw der vrouwen.quote:
nou dqod mag er ook wel wezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, de vrouw der vrouwen.
vrouwen hebben geen humorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om fas der humor
Thanks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om fas der humor
Nu haal je mensen door elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Thanks.Jouw humor mag er ook wel wezen, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |