Ik niet. Ik moet wachten tot het veulen eruit gepoept word. Alleen als het een schijndracht bleek te zijn is deze tijd verspild. Maar daarvoor moet de dierenarts eerst nog komen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uh, nee, maar ik verspil op dit moment wel kostbare tijd.
Stukje zelfkritiek.
Kleine kans, op FOK! zitten voornamelijk onzekere labiele vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien ontmoet je wel de ware via Fok omg![]()
![]()
Je zou ook Spaans kunnen leren op dit moment, lijkt me nuttigerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet wachten tot het veulen eruit gepoept word. Alleen als het een schijndracht bleek te zijn is deze tijd verspild. Maar daarvoor moet de dierenarts eerst nog komen.
Ben laatst gewoon om 3 uur uit mijn bed geweest om nog ff te kijken.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kleine kans, op FOK! zitten voornamelijk onzekere labiele vrouwen.
Niet mijn ding.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zou ook Spaans kunnen leren op dit moment, lijkt me nuttiger.
Toekomstige zelfredzaamheid in Spaanstalige landen, culturele verrijking doordat je Spaanstalige literatuur kunt lezen, etc.quote:
Dinsdag uitgaan is baas, allemaal lekkere chimis en vooral geen opgefokte paupersquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dinsdagavond is wel een conventionele uitgaansavond voor de meesten.
Nouja kijk opleiding die ik wil gaan doen heb jequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut om op jouw leeftijd in zo'n uithoek te wonen.
Ga je op kamers straks?
Leeuwarden kan ook best leuk zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja kijk opleiding die ik wil gaan doen heb je
1. hier
2. Leeuwarden
3. Utrecht, maar dat is deeltijd.
Maar ik kan wel bij andere mensen die op kamers wonen logeren af en toe. Sowieso nog een keer bij een vriendin die nu al een kamer heeft in Nijmegen.
bestaat dat? op dinsdag uitgaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dinsdag uitgaan is baas, allemaal lekkere chimis en vooral geen opgefokte paupers
Is dat ook een opleiding die je wilt afmaken? P halen om naar de universiteit te gaan en het hele land ligt aan je voetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja kijk opleiding die ik wil gaan doen heb je
1. hier
2. Leeuwarden
3. Utrecht, maar dat is deeltijd.
Maar ik kan wel bij andere mensen die op kamers wonen logeren af en toe. Sowieso nog een keer bij een vriendin die nu al een kamer heeft in Nijmegen.
Ja overtijd zelfs al. Dat is wel vaker bij eerste veulen, maar het schiet allemaal niet echt op. Ze is wel duidelijk drachtig, maar ze heeft nog heel weinig uier enzo. Het kan dus ook nog schijndracht zijn, maar dat zou echt kut zijn. Een schijndracht die overtijd gaat.quote:
Dat weet ik dus nog niet. Sowieso idd eerste jaar P halen. Alleen ik weet niet precies hoe goed andere universitaire opleidingen erop aansluiten. Dat is nergens duidelijk te vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is dat ook een opleiding die je wilt afmaken? P halen om naar de universiteit te gaan en het hele land ligt aan je voeten!
Die drie opties klinken me allemaal niet aantrekkelijk in de oren.
Oh whut, hoelang dan al over tijd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja overtijd zelfs al. Dat is wel vaker bij eerste veulen, maar het schiet allemaal niet echt op. Ze is wel duidelijk drachtig, maar ze heeft nog heel weinig uier enzo. Het kan dus ook nog schijndracht zijn, maar dat zou echt kut zijn. Een schijndracht die overtijd gaat.Want met rijden en alles merk je het nog duidelijk, ook helemaal debiel gedrag enzo. Ze was ook op een gegeven moment heel snel buiten adem terwijl ik haar conditie al die tijd gewoon op peil heb gehouden.
Ga morgen maar even een afspraak maken bij de DA.
Ja dat wel, maar de 'banden' zijn ook nog niet losser. En uier kan idd ineens komen, maar dan nog is wat ze heeft echt minimaal. Ze is bijna 2 weken over tijd. In principe kunnen ze een maand over tijd zijn, maar ja. Buik is wel echt dik. En ook niet dik van het vet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh whut, hoelang dan al over tijd?Ik weet dat dat paard van ons 2 weken over tijd was, en dat met die uiers hadden wij ook. Maar toen ineens waren ze der..?
Maar is ze niet dikker bij der buik dan?
Gridlok als het een jongen is.quote:
Ja, zo van de nek is niet dik enzo. Stress is dat joh, VEUULENquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de 'banden' zijn ook nog niet losser. En uier kan idd ineens komen, maar dan nog is wat ze heeft echt minimaal. Ze is bijna 2 weken over tijd. In principe kunnen ze een maand over tijd zijn, maar ja. Buik is wel echt dik. En ook niet dik van het vet.
Gennaroquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Chai het volgende:
Mijn paard zelf heet Zinedine, dus ik dacht misschien een voornaam van een bekende voetballer met de G. En dan wel een waarvan de voornaam ook een beetje uniek is en ook bekend.
Alleen kon niets bedenken.
Giovanniquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Chai het volgende:
Mijn paard zelf heet Zinedine, dus ik dacht misschien een voornaam van een bekende voetballer met de G. En dan wel een waarvan de voornaam ook een beetje uniek is en ook bekend.
Alleen kon niets bedenken.
Ik stem in voor Gridlokquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Gridlok als het een jongen is.
Ik weet dat nog niet, want moet met de G beginnen en dat is een kloteletter.
Ja gaat bijna altijd goed, maar als er iets mis gaat gaat het echt goed mis als je er niet bij bent. Omdat het allemaal zo snel gaat. Als het goed is floept ie er binnen een half uur uit. Dus daar komt flink wat kracht bij kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zo van de nek is niet dik enzo. Stress is dat joh, VEUULEN. En je wil er toch bij zijn liever
Ja.quote:
Zou je niet eens wat muizenvallen neerzetten??quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef moomoo het volgende:
godverdomme, ik zoek iets in m'n kast, sta ik ineens oog in oog met een muisSchrik me kapot
Mwa, er zitten enkel labiele jongens op FOK!. Niet mijn ding.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt samen met Mouzur lekker losgaan.
Volgens mij verzin je dit ter plekke, hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, er zitten enkel labiele jongens op FOK!. Niet mijn ding.
Tranen in mijn ogen van deze post.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Oh en een bazenvoetballer met een G lijkt me duidelijk.
[ afbeelding ]
Bitch wat zeg jequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, er zitten enkel labiele jongens op FOK!. Niet mijn ding.
Je ken tog leze ofniettttquote:
Ik kom alleen met feiten, vriendje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij verzin je dit ter plekke, hoor.
[..]
Tranen in mijn ogen van deze post.
Je hebt zeker mijn regelmatige geklaag over stank van wegrottende vergiftigde muizen achter mijn keukenkastjes gemist. Er zitten er blijkbaar nog meer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat muizenvallen neerzetten??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
Je hebt zeker mijn regelmatige geklaag over stank van wegrottende vergiftigde muizen achter mijn keukenkastjes gemist. Er zitten er blijkbaar nog meer.
Andere mensen roken het eerder dan jij? Iew.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
Je hebt zeker mijn regelmatige geklaag over stank van wegrottende vergiftigde muizen achter mijn keukenkastjes gemist. Er zitten er blijkbaar nog meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
waar maak je dat nou weer uit op?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Andere mensen roken het eerder dan jij? Iew.
hij is een hermafrodietquote:
Ik vind die film, The Beach, ook magisch :$quote:
Ik ga 'm daar gewoon naspelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind die film, The Beach, ook magisch :$
lol verzuurde kkkutquote:
quote:
Ohh ohh ohh.quote:
Dat vraag ik me dus ook af.quote:
lolquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Lakitu het volgende:
ik dacht dat bobby wel fan was van dykes, beetje friendzonen ditdat
Ja, maar dan het soort dat wel met mensen om kan gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Lakitu het volgende:
ik dacht dat bobby wel fan was van dykes, beetje friendzonen ditdat
Mwa.quote:
Serieus, wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan het soort dat wel met mensen om kan gaan.![]()
![]()
Eigenlijk brak er ook een stukje ziel afquote:
Oh wacht nou heb ik het gedaan.quote:
zoals miver zou zeggen, ik heb geen idee van phquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Vreemd, je zou denken dat het zuur de ontwikkeling van de kanker belemmert.
quote:hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
Ze strekt zuurposts gewoon aan.quote:MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
teef! jij denkt dat je leven veilig zuur is
hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
laat me met rust, kanker negatief secreet dat je bent
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
zoals miver zou zeggen, ik heb geen idee van ph
[..]
lol freakquote:
Verpulveren, zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk brak er ook een stukje ziel af
Ja, je reageert nogal fel, vind je zelf ook niet? Als Allure_ een negatieve reactie op jou geeft doe je helemaal niet zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |