Maar die gasten die zijn gewoon echt dom. Ze geloven alles wat je zegt ook al is het overduidelijk dat je niet serieus bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef Chai het volgende:
Versieren op latere leeftijd #38
Topic is helaas nu nogal saai.
quote:
een match made in heavenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik heb niks dan liefde te geven, helaas
quote:
Even bijdrage gegeven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef Chai het volgende:
Versieren op latere leeftijd #38
Topic is helaas nu nogal saai.
Ik win nog geeneens van een bejaarde.quote:
Jaloers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat maak je Luurs e-crush belachelijk dan.
lolquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:34 schreef Ordos20 het volgende:
Dus ik deed zo'n beetje alles in huis, als ik maar in een relatie (en dus bevestiging) bleef. Ik heb het zelfs geslikt dat sex er niet meer in zat, en dat we apart sliepen want oh: dat ik zo vroeg op moest om naar het werk te gaan daar kon ze wel eens te vroeg wakker van worden. En in de tussentijd deed ze wel leuke dingen met mijn collega terwijl ik aan het werk was (en van mijn geld bleek later).
Ik doelde natuurlijk op mijn eigen postquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat wordt watquote:Ik stel voor dat wij allemaal afspreken op centraal station om van daar naar een park te lopen en te gaan picknicken. We kunnen meteen in Hoog Catharijne onze lunch kopen en drank kopen, naar het park gaan een gezellig buiten zitten met dit lekker weer.
Haha, ik ben zo geschrokken van zijn scharminkel lichaam, dat ik het maar even 10 jaar laat rusten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben alles wat jij wilt dat ik benquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
als jij ivete sangalo bent zal ik luan santana zijn
what thequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Jaaa, mIRC joh, daar heb ik mijn eerste liefje gescoord.
Ik kijk net dat laatste topic van hoe zie je er nu uit en hij is ook sowieso wat achteruitgegaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo geschrokken van zijn scharminkel lichaam, dat ik het maar even 10 jaar laat rusten.
Haha d'r komt ook een labiel meisje naar die meet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef reetveter het volgende:
Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
[..]
Dat wordt wat. Gelukkig worden ze met een zak snoep thuis gebracht
.
chatrooms van vroeger.quote:
Oh die lantefanteraarquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha d'r komt ook een labiel meisje naar die meet.Leuke combinatie.
christian forums? what thequote:
Mooi u_uquote:
Bohhh nostalgiequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef Chai het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot.
Eerst nog wat eten, zei Likkepot.
Waar zal ik 't halen? zei Langejan.
Uit grootmoeders kastje, zei Ringeling.
Dat zal ik verklappen, zei 't Kleine Ding.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Chai het volgende:
Eerst nog wat fokken, zei Likkepot.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Chai het volgende:
Eerst nog wat fokken, zei Likkepot.
Er is maar 1 iemand die ik in Tilburg zou doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef MouzurX het volgende:
Maar all kom maar naar tilburg allemaal jonge jongetjes voor je
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerst nog wat fokken, zei Autistenpot.
Fixed.
Huh wat, autistenpot? Is dat Fas?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerst nog wat fokken, zei Autistenpot.
Fixed.
Kom danquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die ik in Tilburg zou doen.
Haha.quote:
Ik heb altijd het idee dat jij niet zo gezellig bent om mee uit te gaan. No offence natuurlijkquote:
Iets met benzine en een dovend vuurtje :3quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou zeg, zo reageer je nooit op BobbyB.
Je kan ook juist iets anti-ergs gaan doen. Zoals een drugskartel oprollen of stropers afknallen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef reetveter het volgende:
Ik ga iets ergs doen zodat Lauren Verster mij gaat verslaan.
If i'd get some.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef moomoo het volgende:
[..]
Je kan ook juist iets anti-ergs gaan doen. Zoals een drugskartel oprollen of stropers afknallen.
Tot over een maandquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Zeer terechte klacht, maar de leiding van FOK! doet dit zodat ze hun banbeleid niet meer hoeven te verantwoorden.
Vergelijkbaar met de situatie in ons buurland een aantal jaren geleden.
:A hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat jij niet zo gezellig bent om mee uit te gaan. No offence natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef _swarmahoer_autist_nerd_ het volgende:
[..]
Tot over een maand.
Hij bedoelde Belgie denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef _swarmahoer_autist_nerd_ het volgende:
[..]
Tot over een maand.
quote:
Eens. Zulks kwaliteit verloren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef fyah het volgende:
Waar is maisnon eigenlijk? Ook al even niet meer zien posten
Volgens mij vindt ze het niet leuk meer hier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef fyah het volgende:
Waar is maisnon eigenlijk? Ook al even niet meer zien posten
Taylor Swiftquote:
Ik ook niet, ben er ook nog gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze het niet leuk meer hier.
best spangquote:
Inderdaad, de vrouw der vrouwen.quote:
nou dqod mag er ook wel wezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, de vrouw der vrouwen.
vrouwen hebben geen humorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om fas der humor
Thanks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om fas der humor
Nu haal je mensen door elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Thanks.Jouw humor mag er ook wel wezen, hoor.
quote:
Immer, mijn waarde WD.quote:
ik denk ook aan jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom gingen we net niet even gamen dan.
Deel 8 alweer.quote:
Je houdt het nog altijd netjes bij?quote:
Ja, inclusief archief enzo.quote:
Pics van je archiefquote:
Morgen vroeg op hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |