Ik mag alle soort mensen, behalve kakkers.quote:
Je houd van outdoor activiteiten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
Ik zou m pas doen als hij een tent opzet in mijn achtertuin.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Niet perse. Maar die tent past binnen mogelijk niet.
Het gaat je gewoon om de tent. Raar hoor. Is het het geluid van rits dat je opwindt of iets anders?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet perse. Maar die tent past binnen mogelijk niet.
Misschien moet ik meer naar buiten toequote:
Seks in een tent is wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het gaat je gewoon om de tent. Raar hoor. Is het het geluid van rits dat je opwindt of iets anders?
Dat is gewoon groepsseks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Seks in een tent is wel leuk hoor.
Vooral als je op een camping staat met meerdere stelletjes.
Neehee, het is meer het idee dat iemand de moeite neemt om mij te willen bespioneren vanuit die tent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het gaat je gewoon om de tent. Raar hoor. Is het het geluid van rits dat je opwindt of iets anders?
Dat stukkie doek laat alle geluiden door...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja als ze allemaal in dezelfde tent zitten wel ja.
En de schaduwen zijn vaak zichtbaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat stukkie doek laat alle geluiden door...
Een tweede Lanterfanteraar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Neehee, het is meer het idee dat iemand de moeite neemt om mij te willen bespioneren vanuit die tent.
Waar is Richie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is dit voor slowchat. Richard zijn gezever was nog beter.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Die schijnt een ban aan z'n broek te hebben.
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Neehee, het is meer het idee dat iemand de moeite neemt om mij te willen bespioneren vanuit die tent.
Geen idee. Vermoedelijk omdat hij elke keer topics hijackte. Zoals hij ook met dit topic deed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef Halcon het volgende:
Waarom?
Eerst een tent in zijn broek vanwege alle aandacht en nu een ban aan z'n broek.
Singles users. Duh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is dit voor slowchat. Richard zijn gezever was nog beter.
Wat een verhaal. Het kan wel verfilmd worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef lipper het volgende:
Hey lantefanteraar lees mijn topic door. Dan wil je vast daten.
Weer een levensverhaal
Dat is een heel naar gevoel. Er kun je daarna ook niet meer uitleggen. Het wordt zo'n steen in je buik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik borduurde ergens op voort, maar ik word niet helemaal begrepen.
Nee hij zei dat hij zelfmoord ging plegen (plaatste hij op Fok!) maar hij deed het niet/quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee. Vermoedelijk omdat hij elke keer topics hijackte. Zoals hij ook met dit topic deed.
Stel je niet zo aan man, ik heb hartstikke ontopic gereageerd, zeurmuts.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Singles users. Duh.
Tweede keer al dat die het topic op slot gaan krijgen.
Ey, ik heb het fenomeen slowchat zo'n beetje bedacht met wat andere olbies. En dat was lang voor Singles.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:
Singles users. Duh.
Okay sorry zullen we nu samen in een tent gaan cola drinkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, ik heb hartstikke ontopic gereageerd, zeurmuts.
Ik vind het kut. Voeg elkaar dan toe op MSN en begin een groepsgesprek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Singles users. Duh.
Toen bestond MSN nog niet eens. ICQ was toen the bomb.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind het kut. Voeg elkaar dan toe op MSN en begin een groepsgesprek.
ICQquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen bestond MSN nog niet eens. ICQ was toen the bomb.
Wie moeten elkaar dan precies toevoegen? Want ik zie voornamelijk niet-Singles slowchatten op het moment.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind het kut. Voeg elkaar dan toe op MSN en begin een groepsgesprek.
Oh ik heb ook ge_ICQd en toen via internet een date nog gekregen via icq . Zie dat is on topicquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen bestond MSN nog niet eens. ICQ was toen the bomb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |