Ja maar ik schaam me ervoor. Irl weet niemand dit. Is ons geheimpjequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Genoeg, hoor. Ik heb soms het idee dat er veel meisjes geinteresseerd in mij
waren geweest door wat ik allemaal heb
meegemaakt. Als jij laat zien dat het
goed met je gaat, zullen meisjes alleen
maar meer geinteresseerd in je zijn,
zolang je verder stabiel lijkt.
Waarom quootte je me danquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja lesbisch, maar dat was niet voor jou bedoeld natuurlijk.
Wat is er dan voor geheim?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja maar ik schaam me ervoor. Irl weet niemand dit. Is ons geheimpje
Ik heb het dan over negerinnen of meisjes van andere afkomst dan blank en ik heb ze dan ook gedate.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja dat denk jij. Arrogante ben jij ook, het kan ook zijn dat ze gewoon medelijden met je hebben. Of dat ze gewoon van negers houden en elke neger (maakt niet uit, als het maar een neger is) goed isJe weet het niet..
Zet er [img] voor en [/img] achter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef formerjellybean het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die nu wel goed ??
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef formerjellybean het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die nu wel goed ??
Ja, dat heb ik inmiddels al gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat dacht ik ook, moet je even googlen. Soort van kakker is het.
De mensen hier hebben geen gevoel voor romantiek. Het is gewoon hopeloos.quote:
Spreek voor jezelf. Dank u.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef deelnemer het volgende:
De mensen hier hebben geen gevoel voor romantiek. Het is gewoon hopeloos.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he vaag , nou laat het maar zo hoor, ik zie hem wel verdikkeme en anders google je hem maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef Supersoep het volgende:
Wiedewiedewiet, ik zie hem niet.
Maar dat maakt niet uit, want ik eet friet.
Hoe kun je dat zeggen na die post over geparfumeerde brieven?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De mensen hier hebben geen gevoel voor romantiek. Het is gewoon hopeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |