Nee meisjes vinden het niet geil als je 4 jaar dakloos ben geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk gewoon onzeker, lijkt me.
Onzeker over de relatie wat je vervolgens gaat peilen door aandacht te vragen.
Heel vervelend.
Je gaat direct over tot PMen/DMenquote:
Zo ver was ik al in het relativeren hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Idd. Niet zo aanstellen, er gaan hier op de wereld mensen dood van de honger.
Of gewoon hier met iedereen pratenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt oefenen met L-E. Persoonlijk vind ik vooral MissBehavior er erg goed in.
Ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal. Maar wat was je dan aan het vragen? Ik snap het niet. Heb ik iets verkeerd geïnterpreteerd? Waarschijnlijk wel. Zucht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik aan het vragen was. Maar was hij goed?
Ik stiekem wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee meisjes vinden het niet geil als je 4 jaar dakloos ben geweest.
Ik achterhaal meestal het adres van de vrouw in kwestie en schrijf gelijk een gedicht van 3 kantjes en ik besprenkel die dan met rozenparfum.quote:
Ben je pot?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik achterhaal meestal het adres van de vrouw in kwestie en schrijf gelijk een gedicht van 3 kantjes en ik besprenkel die dan met rozenparfum.
Is dat een beetje te, denk je?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Ik kan die lijst nog veel langer maken met wat ze niet geil vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef lipper het volgende:
[..]
Probleem is dat ik niet echt goed aanvoel waar de grens ligt en daardoor dus vaak iets zeg wat niet echt slim is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien leg je er zelf wel heel veel druk op? Ik vind je op je best als je zelf ook benoemt dat je een tikje contactgestoord bent door middel van een grap, dat zou je IRL ook eens kunnen proberen. Maak gebruik van je zwakte!
Waarom zet je geen tent op in haar achtertuin om via het slaapkammerraam naar binnen te gluren? Beetje half werk leveren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik achterhaal meestal het adres van de vrouw in kwestie en schrijf gelijk een gedicht van 3 kantjes en ik besprenkel die dan met rozenparfum.
Ligt eraan hoe goed je kan dichtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat je mij en anderen hier vaker misinterpreteerd. Dus ik stel mijn vraag heel concreet:quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal. Maar wat was je dan aan het vragen? Ik snap het niet. Heb ik iets verkeerd geïnterpreteerd? Waarschijnlijk wel. Zucht.
Nou begin je op Richard te lijken, niet zo overdrijven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan die lijst nog veel langer maken met wat ze niet geil vinden.
Mij
Mij
Mij
Etc
[..]
Probleem is dat ik niet echt goed aanvoel waar de grens ligt en daardoor dus vaak iets zeg wat niet echt slim is.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haha, dank je. Miss is ook héél aardig hoor, weet ik toevallig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val ook op Egbert Jan Weeber. Keurige jongen. De arme jongen moet worstelen met Dyslexie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Maar jij valt dan ook op Joran van der Sloot
Overdrijven is vak, jammer genoeg betaald het nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou begin je op Richard te lijken, niet zo overdrijven.
Die is toch homo? Of verwar ik hem nu met iemand anders?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik val ook op Egbert Jan Weeber. Keurige jongen. De arme jongen moet worstelen met Dyslexie.
Genoeg, hoor. Ik heb soms het idee dat er veel meisjes geinteresseerd in mij waren geweest door wat ik allemaal heb meegemaakt. Als jij laat zien dat het goed met je gaat, zullen meisjes alleen maar meer geinteresseerd in je zijn, zolang je verder stabiel lijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef lipper het volgende:
[..]
Wie?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik val ook op Egbert Jan Weeber.
Worstelen met dyslexie. Ja dan heb je een hard leven. Dat die nog geen zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik val ook op Egbert Jan Weeber. Keurige jongen. De arme jongen moet worstelen met Dyslexie.
Potquote:
Mja, nadat ze haar honden op me had losgelaten ben ik wat voorzichtiger....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom zet je geen tent op in haar achtertuin om via het slaapkammerraam naar binnen te gluren? Beetje half werk leveren.
Dit is small talk. Een beetje overdrijven, plagen etc.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom zet je geen tent op in haar achtertuin om via het slaapkammerraam naar binnen te gluren? Beetje half werk leveren.
Ja dat denk jij. Arrogante ben jij ook, het kan ook zijn dat ze gewoon medelijden met je hebben. Of dat ze gewoon van negers houden en elke neger (maakt niet uit, als het maar een neger is) goed isquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Genoeg, hoor. Ik heb soms het idee dat er veel meisjes geinteresseerd in mij waren geweest door wat ik allemaal heb meegemaakt. Als jij laat zien dat het goed met je gaat, zullen meisjes alleen maar meer geinteresseerd in je zijn, zolang je verder stabiel lijkt.
Ja lesbisch, maar dat was niet voor jou bedoeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pot
[..]
Mja, nadat ze haar honden op me had losgelaten ben ik wat voorzichtiger....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |