Ik mag alle soort mensen, behalve kakkers.quote:
Je houd van outdoor activiteiten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
Ik zou m pas doen als hij een tent opzet in mijn achtertuin.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Niet perse. Maar die tent past binnen mogelijk niet.
Het gaat je gewoon om de tent. Raar hoor. Is het het geluid van rits dat je opwindt of iets anders?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet perse. Maar die tent past binnen mogelijk niet.
Misschien moet ik meer naar buiten toequote:
Seks in een tent is wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het gaat je gewoon om de tent. Raar hoor. Is het het geluid van rits dat je opwindt of iets anders?
Dat is gewoon groepsseks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Seks in een tent is wel leuk hoor.
Vooral als je op een camping staat met meerdere stelletjes.
Neehee, het is meer het idee dat iemand de moeite neemt om mij te willen bespioneren vanuit die tent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het gaat je gewoon om de tent. Raar hoor. Is het het geluid van rits dat je opwindt of iets anders?
Dat stukkie doek laat alle geluiden door...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja als ze allemaal in dezelfde tent zitten wel ja.
En de schaduwen zijn vaak zichtbaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat stukkie doek laat alle geluiden door...
Een tweede Lanterfanteraar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Neehee, het is meer het idee dat iemand de moeite neemt om mij te willen bespioneren vanuit die tent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |