Het was inderdaad een flauwe grap. Maar wel een leukequote:
Ik heb een lieve vriendin.quote:
Heb je het verhaal met je ouders nu een plaatsje gegeven of komt het doordat je externe omstandigheden je gelukkig maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:53 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik heb een lieve vriendin.
Ik ga volgend jaar weer naar school.
En ik ben totaal niet meer eenzaam of ongelukkig.
Maar ik heb dan ook precies gekregen wat wik wou
Het heeft even geduurd voordat ik snapte dat het me me ouders niks ging worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je het verhaal met je ouders nu een plaatsje gegeven of komt het doordat je externe omstandigheden je gelukkig maken?
En hoe is je dat gelukt? Kun je achteraf aanwijzen waar voor jou de ommekeer zat, vanaf welk punt het voor jou de goede kant op ging?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:53 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik heb een lieve vriendin.
Ik ga volgend jaar weer naar school.
En ik ben totaal niet meer eenzaam of ongelukkig.
Maar ik heb dan ook precies gekregen wat wik wou
Nee soms een mailtje, maar er is weinig intresse van zijn kant.quote:
Jammer, zelf wel al eens aangestuurd om eens te gaan meeten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee soms een mailtje, maar er is weinig intresse van zijn kant.
Ik denk ook niet dat dat nog goedkomt.
Ja maar zodra ik het voorstel hoor ik niks meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jammer, zelf wel al eens aangestuurd om eens te gaan meeten?
Ik hoop toegelaten te worden op de opleiding maritiem officierquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:35 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Fijn dat je iemand gevonden hebt! Wat ga je studeren volgend jaar?
Beetje jammer, maar dan kun je het beter laten gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:13 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja maar zodra ik het voorstel hoor ik niks meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |