OHHHH shitt waar is chuck ik voel beef komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan het soort dat wel met mensen om kan gaan.![]()
![]()
geen lachsmilies vriend BEEFquote:
Waar agat dit nou overquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je reageert nogal fel, vind je zelf ook niet? Als Allure_ een negatieve reactie op jou geeft doe je helemaal niet zo.
De rest was al verpulverdquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verpulveren, zul je bedoelen.
Hij noemt mij ook gewoon kankerteef hoowrquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je reageert nogal fel, vind je zelf ook niet? Als Allure_ een negatieve reactie op jou geeft doe je helemaal niet zo.
Verschil moet er wezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verklaar je nader.quote:
Heb je ook hoorntjes?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
De rest was al verpulverd
Dit was het laatste greintje menselijkheid.. Nu ga ik door het leven als demon
voor een echt goede fittie moet ally ook meedoen, dit gaat goeie kant opquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij noemt mij ook gewoon kankerteef hoowr.
Beginnen nu te groeien jaquote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij vindt Allure gewoon lekker en jou niet ofzo :S
Misschien komen die ooit nog van pas.quote:
Hoezo, ik sta bijna op nr 11 in zijn top 10. Bobby weet niks van schoonheid en vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij vindt Allure gewoon lekker en jou niet ofzo :S
Met de fietsende scholieren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Dqod het volgende:
Ik hou mij hier zooooo ongelooflijk buiten.. Heb vandaag al fittie gezocht.. Niet nog eens
Dank u allen voor uw medewerking
Bij m'n volgende fittiequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien komen die ooit nog van pas.
linkje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, ik sta bijna op nr 11 in zijn top 10. Bobby weet niks van schoonheid en vrouwen.
Jaquote:
Real life fittie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Dqod het volgende:
Ik hou mij hier zooooo ongelooflijk buiten.. Heb vandaag al fittie gezocht.. Niet nog eens
Dank u allen voor uw medewerking
Boeink!quote:
Ze is het stiekem met me eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Chai het volgende:
Dqod back Bobby eens. Je bent een vriendin van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |