Niks bijzonders.. Werd kwaad.. 4 van die kutscholiertjes die niet uit hun doppen kijkenquote:
Klassieke truc, nu verlang jij naar hem doordat het lijkt alsof hij je niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, ik sta bijna op nr 11 in zijn top 10. Bobby weet niks van schoonheid en vrouwen.
Je bedoelt dat trucje van PV in de kroeg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Klassieke truc, nu verlang jij naar hem doordat het lijkt alsof hij je niet leuk vindt.
Dit dus. Het heeft niks met Allure of haar uiterlijk te maken. Ik mag je gewoon niet en dat heb je aan jezelf te danken door je gedrag in het algemeen in de SC en tegen mij persoonlijk. Maar dat zal je toch wel niet beseffen omdat je zo'n gigantische plank voor je harses hebt en het constant nodig vindt mensen in het harnas te werken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, ik sta bijna op nr 11 in zijn top 10. Bobby weet niks van schoonheid en vrouwen.
Nee, dat was puur om iemand te kwetsen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt dat trucje van PV in de kroeg?
Ga naar google .nlquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja schatje, jij bent een betere sherlock dan mij. Ik weet neit hoe je dat allemaal terugzoekt
ik heb 'm al :$ van toen je het een andere keer zeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja schatje, jij bent een betere sherlock dan mij. Ik weet neit hoe je dat allemaal terugzoekt
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bronnen vertellen mij dat ik op nr 11 sta in jouw top 10 dus I don't think so vreindje
je bleek op 8 te staan :$quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen als ze donkere haren heeft staat ze op 1.
2 Taylor
3 Lyndsy
4 Dqod
5 WD
6 Tliciouz
7 BT
8 Allure
9 Salatrel
10 Mijn vriendin.
Makes no sense at all.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit dus. Het heeft niks met Allure of haar uiterlijk te maken. Ik mag je gewoon niet en dat heb je aan jezelf te danken door je gedrag in het algemeen in de SC en tegen mij persoonlijk. Maar dat zal je toch wel niet beseffen omdat je zo'n gigantische plank voor je harses hebt en het constant nodig vindt mensen in het harnas te werken.
Dat is het laatste wat ik er over zeg.
Heb je de google zoek cursus van IQM gevolgd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga naar google .nl
Type in:
fok.nl, klb sc, namen van mensen die erbij waren, flarden van zinnen die je nog zeker weet, opvallende woorden of uitdrukkingen.
Dat dacht ik al.quote:
Nee, dat ben ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Chai het volgende:
Ik ben het lelijkste meisje hiero. =$
Op internet nog wel.
Wat lul je nou, iedereen wil toch sala doen????quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Lakitu het volgende:
ik moest wel lachen om die top10, walgelijk niet kloppend
Nee ik ken IQM bijna niet. Was voor mijn tijd. Alleen Bragi eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je de google zoek cursus van IQM gevolgd?
Tsja, het is Bobby.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Lakitu het volgende:
ik moest wel lachen om die top10, walgelijk niet kloppend
walgelijk om haar met dit soort posts weer hierheen te lokkenquote:
Dus jij vindt Allure_ bijvoorbeeld minder hatelijk dan ik? Really?quote:
bij mij sta je gedeeld eerste :$quote:
Ik ben gewoon uniek in mijn smaak. So what. Wees blij dat je op 8 staat.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus jij vindt Allure_ bijvoorbeeld minder hatelijk dan ik? Really?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |