Repostquote:In how long will you go from here
Because I want, I want to love you
And how far will you stray from me
When I will not let you go
Indifference
Yeah, yeah
You gave it all to me and
Now it's clear to see that
You have no intention
Of ever coming back to me
Never is so soon
And I will miss you
How does it find me
Only when I'm needy
Only when I'm lonely
How does it find me
And how does it search out
What are the signals
And why do I give off
Such thunderous signals
And why do I give in
Why do I give up
I am a reject of love
And where are my friends now
Where are my friends now
Where is my lover now
Blanket me in you
Cover me in
Cover me
Gold and blue
Cover me in gold and blue
Reason need not follow you
Follow, follow, foll...
Blanket me in you
So I can still smell you on me
In how long will you go from here
Because I want, I want to love you
And if I gather all my sorrow
Would you still love me tomorrow
It won't be so bad
I could make your sickness end
I once had my fortune read
"You wont be so sad," he said
I wonder if it's true
Blanket me in you
Cover me in
Cover me
Gold and blue
Follow, follow, foll...
Blanket me in you
Blanket me in you
Blanket me in you
Cover me in
Cover me
Gold and blue
Follow, follow, foll...
Blanket me in you
Blanket me in you
Geen starbucks, stel je voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb honger maar er is hier én geen starbucks en geen voedsel. fml
ik heb 4 dagen lang ontbeten met starbucks.
niks mis meequote:
koek of broodjesquote:
of frappuccino of dingetjesquote:
Ehm, wiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
geen idee, maar je vriendje is er wel.
Waarom stuur jij me geen ontbijt op bed?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Waarom stuur jij me geen fruitmand?
Omdat ik het meer verdien op het moment.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom stuur jij me geen ontbijt op bed?
Ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, wie?
[..]
Waarom stuur jij me geen ontbijt op bed?
Thee wel, croissants ook, sinaasappelsap hebben ze wel in glazen flesjes maar niet vers want vers zijn ze alleen voor thee koffie e.d.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Strandrove het volgende:
Kun je ook thee, croissants en sinaasappelsap krijgen daar? Dat is pas ontbijt.
Jij weet niet wat ik vannacht heb meegemaaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat ik het meer verdien op het moment.
Heb jij dat al verdiend dan?quote:
Boh, zal wel een vervanger voor zijn te vinden. Duur daar in Barca hè?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thee wel, croissants ook, sinaasappelsap hebben ze wel in glazen flesjes maar niet vers want vers zijn ze alleen voor thee koffie e.d.
Insgelijks.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik vannacht heb meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel best mee hoor. Alle kledingwinkels zijn daar goedkoper dan hier. En ik heb bij tapas restaurantjes gegeten voor twee gangen 10 euro. En nog lekker ook!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Boh, zal wel een vervanger voor zijn te vinden. Duur daar in Barca hè?
Dat is wel nice. Al krijg je in Spanje buiten de echte winkels alleen maar nepperds.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Viel best mee hoor. Alle kledingwinkels zijn daar goedkoper dan hier. En ik heb bij tapas restaurantjes gegeten voor twee gangen 10 euro. En nog lekker ook!
tapasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Viel best mee hoor. Alle kledingwinkels zijn daar goedkoper dan hier. En ik heb bij tapas restaurantjes gegeten voor twee gangen 10 euro. En nog lekker ook!
Ik heb je vroeger meer dan genoeg liefde gegeven om dat te verdienen ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik vannacht heb meegemaakt.
[..]
Heb jij dat al verdiend dan?
omdat kleur hebben geen zin heeft als je hele omgeving wit is. Of als het zo donker is dat je toch niet gezien wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom zijn al die Antarctisch ijs beestjes doorzichtig en/of albino.
De haat die je voor me had weegt zwaarder dan je liefdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik heb je vroeger meer dan genoeg liefde gegeven om dat te verdienen ja.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Insgelijks.Beetje overdreven, die cosmetische ingrepen. Niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol jouw gemis.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De haat die je voor me had weegt zwaarder dan je liefde.
[..]
Beetje overdreven, die cosmetische ingrepen. Niet?
Moest wel, kreeg geen adem door mijn rechterneusgat omdat het middenschot fucked up was van binnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beetje overdreven, die cosmetische ingrepen. Niet?
Paar meisjes uit mn klas hebben neppe LV tassen gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ze zo netjes nep zijn dat ze niet te onderscheiden waren van echt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat is wel nice. Al krijg je in Spanje buiten de echte winkels alleen maar nepperds.
Maar dat vind ik stom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef moomoo het volgende:
[..]
omdat kleur hebben geen zin heeft als je hele omgeving wit is. Of als het zo donker is dat je toch niet gezien wordt.
Ik weet niet of ze daar ijskoffie hebben. Ik ben nooit op utreg centroal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef Mozy het volgende:
Ik ben zometeen op Utrecht centraal. Heeft die Starbucks daar ook ijskoffie? Dat is lekker :$
Klopt, daarom moet je ook oppassenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Paar meisjes uit mn klas hebben neppe LV tassen gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ze zo netjes nep zijn dat ze niet te onderscheiden waren van echt.
SB hanteerd overal hetzelfde, dus jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef Mozy het volgende:
Ik ben zometeen op Utrecht centraal. Heeft die Starbucks daar ook ijskoffie? Dat is lekker :$
Omdat ik ook geen 900 euro voor een tas zou neer leggen die ik voor 25 euro van een random neger kan kopen waar ik het verschil van echt niet eens van zie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je ook oppassen. Waarom pronken met iets terwijl je zelf weet dat het nep is?
Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen 900 euro voor een tas zou neer leggen die ik voor 25 euro van een random neger kan kopen waar ik het verschil van echt niet eens van zie.
Ik ook niet, daarom loop ik ook niet met stuffi zoals Gucci, Prada en dat soort merken. Enige van zo'n overdreven merk wat ik ooit heb gehad was een portemonnee van Benetton.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen 900 euro voor een tas zou neer leggen die ik voor 25 euro van een random neger kan kopen waar ik het verschil van echt niet eens van zie.
Ik wilde best wel even kijken bij die tassennegers, maar ik had geen tijd meer. Ik had sowieso haters gonna hate gedaan met een neppe tas, niemand die het weet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom loop ik ook niet met stuffi zoals Gucci, Prada en dat soort merken. Enige van zo'n overdreven merk wat ik ooit heb gehad was een portemonnee van Beneton United Colors.
Daarom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde best wel even kijken bij die tassennegers, maar ik had geen tijd meer. Ik had sowieso haters gonna hate gedaan met een neppe tas, niemand die het weet.
Ik koop sowieso geen kleren waar heel groot het merk opstaat/waar je het heel goed kan zien. Ik vind dat zo sjonnie-achtig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom loop ik ook niet met stuffi zoals Gucci, Prada en dat soort merken. Enige van zo'n overdreven merk wat ik ooit heb gehad was een portemonnee van Benetton.
Ja, en de negers die op straat staan met rozen en/of rozenkransen dat zijn dealers. Daar kun je verkankerde wiet kopen en 'coke' wat eigenlijk gewoon waspoeder of zo isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tassennegers in Barca met al hun spullen op 1 kleedje die ze in 1 seconde kunnen opvouwen en wegrennen
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tassennegers in Barca met al hun spullen op 1 kleedje die ze in 1 seconde kunnen opvouwen en wegrennen
She said so.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Allure_ het volgende:
Hmmm ik heb zin in jersey shore, is er nieuwe ep?
hahahaha daar was ik nog getuige vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb van alles wat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen kleren waar heel groot het merk opstaat/waar je het heel goed kan zien. Ik vind dat zo sjonnie-achtig.
Deze man snapt mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Daarom.
Waarom duur kopen als nep er net zo goed uit ziet
Zeg nergens dat ik geen echte merken draag. Jwz.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat men die merken koopt omdat te laten zien dat ze rijk zijn. Wie wilt nu neprijk zijn?
Oké, maar je zou zo'n tassie wel willen kopen wijffie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg nergens dat ik geen echte merken draag. Jwz.
Sowieso op vakantie altijd beetje van die shit kopen hoor.quote:
Ik heb skitta aan het merk. Als het er chill uit ziet koop ik het.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat men die merken koopt omdat te laten zien dat ze rijk zijn. Wie wilt nu neprijk zijn?
Ja, want ik ga niet 900 euro voor een tas betalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Oké, maar je zou zo'n tassie wel willen kopen wijffie.
Je bedoelt c_n en zijn broertje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveen
Awh z'n broertje is veel te lief daarvoor.quote:
Heb je dat hoofd ooit gezien. Hij is er perfect voor om rijst te verkopen op de markten van Bangladesh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh z'n broertje is veel te lief daarvoor.
kk lacistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveen
SMS BEEF AAN NAAR 135537quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je dat hoofd ooit gezien. Hij is er perfect voor om rijst te verkopen op de markten van Bangladesh.
wat wat watquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef reetveter het volgende:
Chuckmensen die zich het bed uit laten praten
waarom geen weltrusten zeggen gister danquote:
nuh het is kut daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef reetveter het volgende:
Ik voel me goed vandaag. Beter is het in zwolle ook aangenaam.
kk boeler zit op de gang te schreeuwen/praten terwijl ik nog sliepquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kk boeler zit op de gang te schreeuwen/praten terwijl ik nog sliep
Hahaha ik was helemaal koekoekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
waarom geen weltrusten zeggen gister dan
Ik moest lachen en ik zit in de trein. Nu denkt iedereen dat ik een autist zoals moomoo ben.quote:
Okéquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
ik was net in gesprek met een collega enne ik was net in gesprek met een collega enne ik was net in gesprek met een collega ennenos fail
durf ik nietquote:
chicks die doen alsof je wasted zijn. sooo schattig =$=$=$quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha ik was helemaal koekoekik las het net pas
volgende keer krijg je extra kusje <3
ik lag 6 uur in bed laat myquote:
Ja ik stomp ook niet zo graag n#ggers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
durf ik niet
[..]
chicks die doen alsof je wasted zijn. sooo schattig =$=$=$
Ik zat hem een keertje te kriebelen toen hij aan het verharen was en had ik ineens een tapijt in mijn hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
ieeeeeeew mn degoe is aan het verharen ieeeeuw
ja heb ik nu ook echt vieeeesss. en een is trouwens kaal omdat die andere de hele tijd hem schoonmaakt en nu heeft die dus een kale plek op zn rugquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat hem een keertje te kriebelen toen hij aan het verharen was en had ik ineens een tapijt in mijn hand.
Bedank, man!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Beter bedank je mij eerst, shady bitch.
Was t maar zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
durf ik niet
[..]
chicks die doen alsof je wasted zijn. sooo schattig =$=$=$
Als je CNN checkt heb je live beelden van Hawaiiquote:
Effe kiekequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je CNN checkt heb je live beelden van Hawaii
quote:
idd, valt niks meer te halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
halfbloedjes zijn toch allemaal hier
Wou je hiermee zeggen dat ze voor Don & Ad werkt? Affreus.quote:
mensen op mn facebook zitten nu al te trippen over de maya kalender en 2012quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:15 schreef BobbyB het volgende:
We gaan er allemaal aan. Het is begonnen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wou je hiermee zeggen dat ze voor Don & Ad werkt? Affreus.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef reetveter het volgende:
Had je maar net als ons met een wijn en kaasplankje voor de tv moeten zitten
mooi tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:15 schreef BobbyB het volgende:
We gaan er allemaal aan. Het is begonnen.
i'll keep you up to datequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Mozy het volgende:
Ik kan nu een CNN kijken. Kan iemand het zeggen als Hawaii word wegespoeld?
chernobyl 2.0 incomingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef wise het volgende:
[Upd] Japan: Problemen bij kerncentrales
OH SHI-
btw van niet, want ik wil naat tokyo
leuk in zo'n pak lopenquote:
ja und¿quote:
Nigeria bedoel je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef reetveter het volgende:
Mijn familia wordt toch niet getroffen. Jakarta is safe
ah, gelukkig maarquote:
donkere mensen met gele ogen en witte tandenquote:
nee ik wilde eerst nog met Taylor Swift trouwen voordat ik dood ga.quote:
er is nog tijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee ik wilde eerst nog met Taylor Swift trouwen voordat ik dood ga.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
En als we nu allemaal PVV hadden gestemd was er niks gebeurd.
echt hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
En als we nu allemaal PVV hadden gestemd was er niks gebeurd.
want¿quote:
quote:
Nee, ik vond die filmpjes van gister wel leuk. Stel beesten dat doet alsof de hongersnood is aangebroken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
want¿
Lekker "goedkoop" willen kopen omvervolgens net boven het normale bedrag uit te komen
Tuurlijk niet. Ze is lief.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef wise het volgende:
http://www.google.nl/imag(...)S7BA&ved=0CA4QpwUoAQ
op geen enkel gezicht kijkt ze boos
Die hebben de aardbeving zien aankomen en zijn gaan hamsteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik vond die filmpjes van gister wel leuk. Stel beesten dat doet alsof de hongersnood is aangebroken.
INDD, en de 80% was allochtoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik vond die filmpjes van gister wel leuk. Stel beesten dat doet alsof de hongersnood is aangebroken.
Het was in Amsterdam. Daar is alles 80% allochtoon.quote:
kut stad inddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was in Amsterdam. Daar is alles 80% allochtoon.
Ik wil seks met Allure voordat ik doodgaquote:
Sexyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb altijd een harde tent voor geile mannen, kan ik nu toch zeggen we gaan allemaal dood.
geeft nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef Allure_ het volgende:
Zo, ik ben helemaal stressed out van die aflevering.
Verrassend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef wise het volgende:
[..]
geeft niet
http://news.softpedia.com(...)ed-Fake-155981.shtml
Bronnen vertellen mij dat ik op nr 11 sta in jouw top 10 dus I don't think so vreindjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil seks met Allure voordat ik doodga
ach, das mtv. Is al aan de gang sinds road rules en the real worldquote:
ik wil met je op scheveningenpier staan als de tsunami aankomtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bronnen vertellen mij dat ik op nr 11 sta in jouw top 10 dus I don't think so vreindje
Jouw bronnen hebben het verkeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bronnen vertellen mij dat ik op nr 11 sta in jouw top 10 dus I don't think so vreindje
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen als ze donkere haren heeft staat ze op 1.
2 Taylor
3 Lyndsy
4 Dqod
5 WD
6 Tliciouz
7 BT
8 Allure
9 Salatrel
10 Mijn vriendin.
spannend, hopelijk snel filmpjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
NOS meldt dat de zee op Hawaii heel snel terug trekt. Dus het komt dalijk met een rotgang weer terug.
wat nou sala op 9quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw bronnen hebben het verkeerd.
[..]
tnxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=4
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw bronnen hebben het verkeerd.
[..]
Ik had niemand voor de 9e plek.quote:
die aandachtssnol van US¿quote:
Welke van 10? En nee, ik moet er ook wel enigszins een connectie mee hebben.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke van 10? En nee, ik moet er ook wel enigszins een connectie mee hebben.
quote:
jij bent andersquote:
Bt postte foto's van d'r kont. Dat mist ie bij jou denk ik...quote:
Sorry dat ik geen semi naakt pics maak.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt postte foto's van d'r kont. Dat mist ie bij jou denk ik...
ik ga zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:55 schreef Allure_ het volgende:
Only @ Fok! ook weer.
Ik mis een beetje kwaliteit hier.
Dit is slechts een beetje entertainment voordat de hel losbreekt in de wereld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:55 schreef Allure_ het volgende:
Only @ Fok! ook weer.
ohja diequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Entertainment? Dat mis ik dan geloof ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is slechts een beetje entertainment voordat de hel losbreekt in de wereld.
Precies wat ik dacht. Maar wat we vergeten is dat wd ook een keer haar ass heeft gepost.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grapje WDquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen semi naakt pics maak.
Niet naakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Maar wat we vergeten is dat wd ook een keer haar ass heeft gepost.
En wd, jij bent ook lekker hoor.
Ik stel voor om de meest labiele figuren in deze SC te ruimen, goed voor de doorstromingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:55 schreef Allure_ het volgende:
Only @ Fok! ook weer.
Da's niet aardig. Allure is net weer terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik stel voor om de meest labiele figuren in deze SC te ruimen, goed voor de doorstroming.
even wachten op de pubers laki, otis en skyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Entertainment? Dat mis ik dan geloof ik.
hoog hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
sweet baby jesus ik zie de beelden van de golven in hawaii
Ja ik niet meer. Net nu het spannend word gaan ze zo'n galbak interviewen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
sweet baby jesus ik zie de beelden van de golven in hawaii
Ja. Je vergeet Chuck.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef wise het volgende:
[..]
even wachten op de pubers laki, otis en sky
lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef wise het volgende:
[..]
even wachten op de pubers laki, otis en sky
chuck is wel okquote:
Ik stel voor met grof geweld? We bellen alle bedrijven op waar deze kantoorslaven zich bevinden en laten even zien hoe nuttig zij hun dagen invullenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik stel voor om de meest labiele figuren in deze SC te ruimen, goed voor de doorstroming.
quote:
succesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stel voor met grof geweld? We bellen alle bedrijven op waar deze kantoorslaven zich bevinden en laten even zien hoe nuttig zij hun dagen invullen.
vooruit, ietsje danquote:
Hey Otis, lees je dat. Ik wil niet stoken verder....quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Otis, lees je dat. Ik wil niet stoken verder....
Je doet je best maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stel voor met grof geweld? We bellen alle bedrijven op waar deze kantoorslaven zich bevinden en laten even zien hoe nuttig zij hun dagen invullen.
quote:
Ik laat het nog even rusten, in de hoop dat je zelf inziet dat je je leven aan het vergooien bent.quote:
Mwa.quote:
Och alsjeblieft niet weer deze discussie hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik laat het nog even rusten, in de hoop dat je zelf inziet dat je je leven aan het vergooien bent.
wat valt er te slijmen¿quote:
WEL JE MOET JE LEVEN OMGOOIEN WE MAKEN ONS ZORGENquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och alsjeblieft niet weer deze discussie he
Niet haten. Soms mis ik een beetje kwaliteit en toegevoegde waarde bij je in deze SC. No offence verder.quote:
Rustig maar, ik geef alleen mijn meningquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och alsjeblieft niet weer deze discussie he
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je wilt in de broekjes komen van deze jonge goden en godinnen.
lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Niet haten. Soms mis ik een beetje kwaliteit en toegevoegde waarde bij je in deze SC. No offence verder.
Je bent een vrouw. Met een mening. lol.quote:Rustig maar, ik geef alleen mijn mening.
Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedragquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef secondewijzer het volgende:
Jullie zijn allemaal een stel autistische kkrboelers bij elkaar
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
BT nog niet naakt hebben gezien
Bedankt voor je constructieve feedback. Ik zal het meenemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet haten. Soms mis ik een beetje kwaliteit en toegevoegde waarde bij je in deze SC. No offence verder.
[..]
Rustig maar, ik geef alleen mijn mening.
quote:
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je wilt in de broekjes komen van deze jonge goden en godinnen.
lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:09 schreef Chriz2k het volgende:
http://boredexistence.tum(...)itch-youll-ever-meet
Is dit echt? Sammi naakt.
haha wtfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef wise het volgende:
google image search
breathtaking fok.nl
=
[ afbeelding ]
Ze was altijd in voor een geintje, ik mis haarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef wise het volgende:
google image search
breathtaking fok.nl
=
[ afbeelding ]
Same.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze was altijd in voor een geintje, ik mis haar.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Same.
Onbegrijpelijk dat sommigen al op hun 19e een einde maken aan hun leven
ffsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:09 schreef Chriz2k het volgende:
http://boredexistence.tum(...)itch-youll-ever-meet
Is dit echt? Sammi naakt.
Ja, zo'n 12 uur durende erectie wordt best vervelend na een tijdje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik niet meer. Ik kon het niet meer aan zien.
Ik ben onschuldig, je hebt geen bewijzen...quote:
Nee, ik bedoelde het idee dat ze meerderjarig was =xquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, zo'n 12 uur durende erectie wordt best vervelend na een tijdje.
[..]
Ik ben onschuldig, je hebt geen bewijzen...
mijn zusje had een webcam verstopt in haar teddybeerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, zo'n 12 uur durende erectie wordt best vervelend na een tijdje.
[..]
Ik ben onschuldig, je hebt geen bewijzen...
The joke's on you, ik had die teddybeer in je zusje gestoptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn zusje had een webcam verstopt in haar teddybeer
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
The joke's on you, ik had die teddybeer in je zusje gestopt.
dudequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The joke's on you, ik heb er een foto van gemaakt
Waarom heb jij kinderporno op je computer staan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The joke's on you, ik heb er een foto van gemaakt
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom heb jij kinderporno op je computer staan?
TR gemaakt.
Ik ben definitief afgehaakt na gisteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef Salatrel het volgende:
voetbalik heb gewoon oh oh tirol gekeken
kwam het door sniper zn uggs?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben definitief afgehaakt na gisteren.
Ik lag gewoon op bed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef Salatrel het volgende:
voetbalik heb gewoon oh oh tirol gekeken
Jadsonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
CSKA - Porto gisteren!
Honda
Vagner Love!
Hulk!
Falcao!
ik taai om 16:00 lekker afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef secondewijzer het volgende:
Godver, nog 2 uur. Ik wil niet meer
Ancillaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tevens de echte actie van chriz
[ afbeelding ]
hoe de hell kan datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:25 schreef wise het volgende:
wtf
-----
Wd, check dat van cnn, water is zon 20 meter terecht gekropen
Dat bootje op 't einde.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:25 schreef wise het volgende:
wtf
-----
Wd, check dat van cnn, water is zon 20 meter terecht gekropen
Oh, don't worry, ik lees vrijwel altijd over jouw posts heen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar goed dat je mijn woordgrap niet gelezen hebt in het vorige topic
het is nooit too soonquote:
BLIJKBAAR NIETquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, don't worry, ik lees vrijwel altijd over jouw posts heen.
VRIJWEL ALTIJD, JEZUS DAAROM NEGEER IK JOU NOU ALTIJD, KRIJG ER EEN TORENHOGE BLOEDDRUK VANquote:
inb4 lekker wijf grappen.quote:
ik zie 4 lelijke wijvenquote:
In before ''Hoe gay dat je gelijk aan Tokio Hotel denkt. Sowieso, hoe weet je dat hun album zo heet?'' grappen.quote:
guitar heroquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In before ''Hoe gay dat je gelijk aan Tokio Hotel denkt. Sowieso, hoe weet je dat hun album zo heet?'' grappen.
en daar verder fokken zekerquote:
Beter gaat hij voetbal kijken en bier drinken om vervolgens een of ander sletje vol te blaffen na het uitgaanquote:
en Jayma Mays.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:48 schreef wise het volgende:
http://film.fok.nl/nieuws(...)ilm-vrijgegeven.html
Kut film, kut smurfen, maar wel NPH
Ah bedankt voor deze suggestie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beter gaat hij voetbal kijken en bier drinken om vervolgens een of ander sletje vol te blaffen na het uitgaan.
is goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:51 schreef Salatrel het volgende:
ik ga lekker bieren op een terras in de zon. ik post wel als ik daar aangekomen ben ok?
Als je daar zit ook regelmatig updates posten, graagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:51 schreef Salatrel het volgende:
ik ga lekker bieren op een terras in de zon. ik post wel als ik daar aangekomen ben ok?
hoi, SS is dikke faal shitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:52 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom zie ik dat fok een secret story subforum heeft? Echt hoor, daar kijken 10 mensen naar en fok maakt weer een nieuw subforum.
Hoi trouwens.
moet je eens de nieuwsberichten op de FP volgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:52 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom zie ik dat fok een secret story subforum heeft? Echt hoor, daar kijken 10 mensen naar en fok maakt weer een nieuw subforum.
Hoi trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |