Dat is wel nice. Al krijg je in Spanje buiten de echte winkels alleen maar nepperds.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Viel best mee hoor. Alle kledingwinkels zijn daar goedkoper dan hier. En ik heb bij tapas restaurantjes gegeten voor twee gangen 10 euro. En nog lekker ook!
tapasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Viel best mee hoor. Alle kledingwinkels zijn daar goedkoper dan hier. En ik heb bij tapas restaurantjes gegeten voor twee gangen 10 euro. En nog lekker ook!
Ik heb je vroeger meer dan genoeg liefde gegeven om dat te verdienen ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik vannacht heb meegemaakt.
[..]
Heb jij dat al verdiend dan?
omdat kleur hebben geen zin heeft als je hele omgeving wit is. Of als het zo donker is dat je toch niet gezien wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom zijn al die Antarctisch ijs beestjes doorzichtig en/of albino.
De haat die je voor me had weegt zwaarder dan je liefdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik heb je vroeger meer dan genoeg liefde gegeven om dat te verdienen ja.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Insgelijks.Beetje overdreven, die cosmetische ingrepen. Niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol jouw gemis.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De haat die je voor me had weegt zwaarder dan je liefde.
[..]
Beetje overdreven, die cosmetische ingrepen. Niet?
Moest wel, kreeg geen adem door mijn rechterneusgat omdat het middenschot fucked up was van binnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beetje overdreven, die cosmetische ingrepen. Niet?
Paar meisjes uit mn klas hebben neppe LV tassen gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ze zo netjes nep zijn dat ze niet te onderscheiden waren van echt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat is wel nice. Al krijg je in Spanje buiten de echte winkels alleen maar nepperds.
Maar dat vind ik stom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef moomoo het volgende:
[..]
omdat kleur hebben geen zin heeft als je hele omgeving wit is. Of als het zo donker is dat je toch niet gezien wordt.
Ik weet niet of ze daar ijskoffie hebben. Ik ben nooit op utreg centroal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef Mozy het volgende:
Ik ben zometeen op Utrecht centraal. Heeft die Starbucks daar ook ijskoffie? Dat is lekker :$
Klopt, daarom moet je ook oppassenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Paar meisjes uit mn klas hebben neppe LV tassen gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ze zo netjes nep zijn dat ze niet te onderscheiden waren van echt.
SB hanteerd overal hetzelfde, dus jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef Mozy het volgende:
Ik ben zometeen op Utrecht centraal. Heeft die Starbucks daar ook ijskoffie? Dat is lekker :$
Omdat ik ook geen 900 euro voor een tas zou neer leggen die ik voor 25 euro van een random neger kan kopen waar ik het verschil van echt niet eens van zie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je ook oppassen. Waarom pronken met iets terwijl je zelf weet dat het nep is?
Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen 900 euro voor een tas zou neer leggen die ik voor 25 euro van een random neger kan kopen waar ik het verschil van echt niet eens van zie.
Ik ook niet, daarom loop ik ook niet met stuffi zoals Gucci, Prada en dat soort merken. Enige van zo'n overdreven merk wat ik ooit heb gehad was een portemonnee van Benetton.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen 900 euro voor een tas zou neer leggen die ik voor 25 euro van een random neger kan kopen waar ik het verschil van echt niet eens van zie.
Ik wilde best wel even kijken bij die tassennegers, maar ik had geen tijd meer. Ik had sowieso haters gonna hate gedaan met een neppe tas, niemand die het weet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom loop ik ook niet met stuffi zoals Gucci, Prada en dat soort merken. Enige van zo'n overdreven merk wat ik ooit heb gehad was een portemonnee van Beneton United Colors.
Daarom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde best wel even kijken bij die tassennegers, maar ik had geen tijd meer. Ik had sowieso haters gonna hate gedaan met een neppe tas, niemand die het weet.
Ik koop sowieso geen kleren waar heel groot het merk opstaat/waar je het heel goed kan zien. Ik vind dat zo sjonnie-achtig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom loop ik ook niet met stuffi zoals Gucci, Prada en dat soort merken. Enige van zo'n overdreven merk wat ik ooit heb gehad was een portemonnee van Benetton.
Ja, en de negers die op straat staan met rozen en/of rozenkransen dat zijn dealers. Daar kun je verkankerde wiet kopen en 'coke' wat eigenlijk gewoon waspoeder of zo isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tassennegers in Barca met al hun spullen op 1 kleedje die ze in 1 seconde kunnen opvouwen en wegrennen
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tassennegers in Barca met al hun spullen op 1 kleedje die ze in 1 seconde kunnen opvouwen en wegrennen
She said so.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Allure_ het volgende:
Hmmm ik heb zin in jersey shore, is er nieuwe ep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |