Repostquote:In how long will you go from here
Because I want, I want to love you
And how far will you stray from me
When I will not let you go
Indifference
Yeah, yeah
You gave it all to me and
Now it's clear to see that
You have no intention
Of ever coming back to me
Never is so soon
And I will miss you
How does it find me
Only when I'm needy
Only when I'm lonely
How does it find me
And how does it search out
What are the signals
And why do I give off
Such thunderous signals
And why do I give in
Why do I give up
I am a reject of love
And where are my friends now
Where are my friends now
Where is my lover now
Blanket me in you
Cover me in
Cover me
Gold and blue
Cover me in gold and blue
Reason need not follow you
Follow, follow, foll...
Blanket me in you
So I can still smell you on me
In how long will you go from here
Because I want, I want to love you
And if I gather all my sorrow
Would you still love me tomorrow
It won't be so bad
I could make your sickness end
I once had my fortune read
"You wont be so sad," he said
I wonder if it's true
Blanket me in you
Cover me in
Cover me
Gold and blue
Follow, follow, foll...
Blanket me in you
Blanket me in you
Blanket me in you
Cover me in
Cover me
Gold and blue
Follow, follow, foll...
Blanket me in you
Blanket me in you
Geen starbucks, stel je voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb honger maar er is hier én geen starbucks en geen voedsel. fml
ik heb 4 dagen lang ontbeten met starbucks.
niks mis meequote:
koek of broodjesquote:
of frappuccino of dingetjesquote:
Ehm, wiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
geen idee, maar je vriendje is er wel.
Waarom stuur jij me geen ontbijt op bed?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Waarom stuur jij me geen fruitmand?
Omdat ik het meer verdien op het moment.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom stuur jij me geen ontbijt op bed?
Ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, wie?
[..]
Waarom stuur jij me geen ontbijt op bed?
Thee wel, croissants ook, sinaasappelsap hebben ze wel in glazen flesjes maar niet vers want vers zijn ze alleen voor thee koffie e.d.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Strandrove het volgende:
Kun je ook thee, croissants en sinaasappelsap krijgen daar? Dat is pas ontbijt.
Jij weet niet wat ik vannacht heb meegemaaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:30 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat ik het meer verdien op het moment.
Heb jij dat al verdiend dan?quote:
Boh, zal wel een vervanger voor zijn te vinden. Duur daar in Barca hè?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thee wel, croissants ook, sinaasappelsap hebben ze wel in glazen flesjes maar niet vers want vers zijn ze alleen voor thee koffie e.d.
Insgelijks.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik vannacht heb meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel best mee hoor. Alle kledingwinkels zijn daar goedkoper dan hier. En ik heb bij tapas restaurantjes gegeten voor twee gangen 10 euro. En nog lekker ook!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Boh, zal wel een vervanger voor zijn te vinden. Duur daar in Barca hè?
Dat is wel nice. Al krijg je in Spanje buiten de echte winkels alleen maar nepperds.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Viel best mee hoor. Alle kledingwinkels zijn daar goedkoper dan hier. En ik heb bij tapas restaurantjes gegeten voor twee gangen 10 euro. En nog lekker ook!
tapasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Viel best mee hoor. Alle kledingwinkels zijn daar goedkoper dan hier. En ik heb bij tapas restaurantjes gegeten voor twee gangen 10 euro. En nog lekker ook!
Ik heb je vroeger meer dan genoeg liefde gegeven om dat te verdienen ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik vannacht heb meegemaakt.
[..]
Heb jij dat al verdiend dan?
omdat kleur hebben geen zin heeft als je hele omgeving wit is. Of als het zo donker is dat je toch niet gezien wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom zijn al die Antarctisch ijs beestjes doorzichtig en/of albino.
De haat die je voor me had weegt zwaarder dan je liefdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik heb je vroeger meer dan genoeg liefde gegeven om dat te verdienen ja.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Insgelijks.Beetje overdreven, die cosmetische ingrepen. Niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol jouw gemis.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De haat die je voor me had weegt zwaarder dan je liefde.
[..]
Beetje overdreven, die cosmetische ingrepen. Niet?
Moest wel, kreeg geen adem door mijn rechterneusgat omdat het middenschot fucked up was van binnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beetje overdreven, die cosmetische ingrepen. Niet?
Paar meisjes uit mn klas hebben neppe LV tassen gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ze zo netjes nep zijn dat ze niet te onderscheiden waren van echt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat is wel nice. Al krijg je in Spanje buiten de echte winkels alleen maar nepperds.
Maar dat vind ik stom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef moomoo het volgende:
[..]
omdat kleur hebben geen zin heeft als je hele omgeving wit is. Of als het zo donker is dat je toch niet gezien wordt.
Ik weet niet of ze daar ijskoffie hebben. Ik ben nooit op utreg centroal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef Mozy het volgende:
Ik ben zometeen op Utrecht centraal. Heeft die Starbucks daar ook ijskoffie? Dat is lekker :$
Klopt, daarom moet je ook oppassenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Paar meisjes uit mn klas hebben neppe LV tassen gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ze zo netjes nep zijn dat ze niet te onderscheiden waren van echt.
SB hanteerd overal hetzelfde, dus jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef Mozy het volgende:
Ik ben zometeen op Utrecht centraal. Heeft die Starbucks daar ook ijskoffie? Dat is lekker :$
Omdat ik ook geen 900 euro voor een tas zou neer leggen die ik voor 25 euro van een random neger kan kopen waar ik het verschil van echt niet eens van zie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je ook oppassen. Waarom pronken met iets terwijl je zelf weet dat het nep is?
Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen 900 euro voor een tas zou neer leggen die ik voor 25 euro van een random neger kan kopen waar ik het verschil van echt niet eens van zie.
Ik ook niet, daarom loop ik ook niet met stuffi zoals Gucci, Prada en dat soort merken. Enige van zo'n overdreven merk wat ik ooit heb gehad was een portemonnee van Benetton.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen 900 euro voor een tas zou neer leggen die ik voor 25 euro van een random neger kan kopen waar ik het verschil van echt niet eens van zie.
Ik wilde best wel even kijken bij die tassennegers, maar ik had geen tijd meer. Ik had sowieso haters gonna hate gedaan met een neppe tas, niemand die het weet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom loop ik ook niet met stuffi zoals Gucci, Prada en dat soort merken. Enige van zo'n overdreven merk wat ik ooit heb gehad was een portemonnee van Beneton United Colors.
Daarom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde best wel even kijken bij die tassennegers, maar ik had geen tijd meer. Ik had sowieso haters gonna hate gedaan met een neppe tas, niemand die het weet.
Ik koop sowieso geen kleren waar heel groot het merk opstaat/waar je het heel goed kan zien. Ik vind dat zo sjonnie-achtig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom loop ik ook niet met stuffi zoals Gucci, Prada en dat soort merken. Enige van zo'n overdreven merk wat ik ooit heb gehad was een portemonnee van Benetton.
Ja, en de negers die op straat staan met rozen en/of rozenkransen dat zijn dealers. Daar kun je verkankerde wiet kopen en 'coke' wat eigenlijk gewoon waspoeder of zo isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tassennegers in Barca met al hun spullen op 1 kleedje die ze in 1 seconde kunnen opvouwen en wegrennen
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tassennegers in Barca met al hun spullen op 1 kleedje die ze in 1 seconde kunnen opvouwen en wegrennen
She said so.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Allure_ het volgende:
Hmmm ik heb zin in jersey shore, is er nieuwe ep?
hahahaha daar was ik nog getuige vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb van alles wat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen kleren waar heel groot het merk opstaat/waar je het heel goed kan zien. Ik vind dat zo sjonnie-achtig.
Deze man snapt mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Daarom.
Waarom duur kopen als nep er net zo goed uit ziet
Zeg nergens dat ik geen echte merken draag. Jwz.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat men die merken koopt omdat te laten zien dat ze rijk zijn. Wie wilt nu neprijk zijn?
Oké, maar je zou zo'n tassie wel willen kopen wijffie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg nergens dat ik geen echte merken draag. Jwz.
Sowieso op vakantie altijd beetje van die shit kopen hoor.quote:
Ik heb skitta aan het merk. Als het er chill uit ziet koop ik het.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat men die merken koopt omdat te laten zien dat ze rijk zijn. Wie wilt nu neprijk zijn?
Ja, want ik ga niet 900 euro voor een tas betalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Oké, maar je zou zo'n tassie wel willen kopen wijffie.
Je bedoelt c_n en zijn broertje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveen
Awh z'n broertje is veel te lief daarvoor.quote:
Heb je dat hoofd ooit gezien. Hij is er perfect voor om rijst te verkopen op de markten van Bangladesh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh z'n broertje is veel te lief daarvoor.
kk lacistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveen
SMS BEEF AAN NAAR 135537quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je dat hoofd ooit gezien. Hij is er perfect voor om rijst te verkopen op de markten van Bangladesh.
wat wat watquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef reetveter het volgende:
Chuckmensen die zich het bed uit laten praten
waarom geen weltrusten zeggen gister danquote:
nuh het is kut daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef reetveter het volgende:
Ik voel me goed vandaag. Beter is het in zwolle ook aangenaam.
kk boeler zit op de gang te schreeuwen/praten terwijl ik nog sliepquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kk boeler zit op de gang te schreeuwen/praten terwijl ik nog sliep
Hahaha ik was helemaal koekoekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
waarom geen weltrusten zeggen gister dan
Ik moest lachen en ik zit in de trein. Nu denkt iedereen dat ik een autist zoals moomoo ben.quote:
Okéquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
ik was net in gesprek met een collega enne ik was net in gesprek met een collega enne ik was net in gesprek met een collega ennenos fail
durf ik nietquote:
chicks die doen alsof je wasted zijn. sooo schattig =$=$=$quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha ik was helemaal koekoekik las het net pas
volgende keer krijg je extra kusje <3
ik lag 6 uur in bed laat myquote:
Ja ik stomp ook niet zo graag n#ggers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
durf ik niet
[..]
chicks die doen alsof je wasted zijn. sooo schattig =$=$=$
Ik zat hem een keertje te kriebelen toen hij aan het verharen was en had ik ineens een tapijt in mijn hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
ieeeeeeew mn degoe is aan het verharen ieeeeuw
ja heb ik nu ook echt vieeeesss. en een is trouwens kaal omdat die andere de hele tijd hem schoonmaakt en nu heeft die dus een kale plek op zn rugquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat hem een keertje te kriebelen toen hij aan het verharen was en had ik ineens een tapijt in mijn hand.
Bedank, man!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Beter bedank je mij eerst, shady bitch.
Was t maar zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
durf ik niet
[..]
chicks die doen alsof je wasted zijn. sooo schattig =$=$=$
Als je CNN checkt heb je live beelden van Hawaiiquote:
Effe kiekequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je CNN checkt heb je live beelden van Hawaii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |