hahahaha daar was ik nog getuige vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tassennegers in Barca met al hun spullen op 1 kleedje die ze in 1 seconde kunnen opvouwen en wegrennen
Ik heb van alles wat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen kleren waar heel groot het merk opstaat/waar je het heel goed kan zien. Ik vind dat zo sjonnie-achtig.
Deze man snapt mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Daarom.
Waarom duur kopen als nep er net zo goed uit ziet
Zeg nergens dat ik geen echte merken draag. Jwz.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat men die merken koopt omdat te laten zien dat ze rijk zijn. Wie wilt nu neprijk zijn?
Oké, maar je zou zo'n tassie wel willen kopen wijffie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg nergens dat ik geen echte merken draag. Jwz.
Sowieso op vakantie altijd beetje van die shit kopen hoor.quote:
Ik heb skitta aan het merk. Als het er chill uit ziet koop ik het.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat men die merken koopt omdat te laten zien dat ze rijk zijn. Wie wilt nu neprijk zijn?
Ja, want ik ga niet 900 euro voor een tas betalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Oké, maar je zou zo'n tassie wel willen kopen wijffie.
Je bedoelt c_n en zijn broertje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveen
Awh z'n broertje is veel te lief daarvoor.quote:
Heb je dat hoofd ooit gezien. Hij is er perfect voor om rijst te verkopen op de markten van Bangladesh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh z'n broertje is veel te lief daarvoor.
kk lacistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveen
SMS BEEF AAN NAAR 135537quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je dat hoofd ooit gezien. Hij is er perfect voor om rijst te verkopen op de markten van Bangladesh.
wat wat watquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef reetveter het volgende:
Chuckmensen die zich het bed uit laten praten
waarom geen weltrusten zeggen gister danquote:
nuh het is kut daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef reetveter het volgende:
Ik voel me goed vandaag. Beter is het in zwolle ook aangenaam.
kk boeler zit op de gang te schreeuwen/praten terwijl ik nog sliepquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kk boeler zit op de gang te schreeuwen/praten terwijl ik nog sliep
Hahaha ik was helemaal koekoekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
waarom geen weltrusten zeggen gister dan
Ik moest lachen en ik zit in de trein. Nu denkt iedereen dat ik een autist zoals moomoo ben.quote:
Okéquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
ik was net in gesprek met een collega enne ik was net in gesprek met een collega enne ik was net in gesprek met een collega ennenos fail
durf ik nietquote:
chicks die doen alsof je wasted zijn. sooo schattig =$=$=$quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha ik was helemaal koekoekik las het net pas
volgende keer krijg je extra kusje <3
ik lag 6 uur in bed laat myquote:
Ja ik stomp ook niet zo graag n#ggers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
durf ik niet
[..]
chicks die doen alsof je wasted zijn. sooo schattig =$=$=$
Ik zat hem een keertje te kriebelen toen hij aan het verharen was en had ik ineens een tapijt in mijn hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
ieeeeeeew mn degoe is aan het verharen ieeeeuw
ja heb ik nu ook echt vieeeesss. en een is trouwens kaal omdat die andere de hele tijd hem schoonmaakt en nu heeft die dus een kale plek op zn rugquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat hem een keertje te kriebelen toen hij aan het verharen was en had ik ineens een tapijt in mijn hand.
Bedank, man!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Beter bedank je mij eerst, shady bitch.
Was t maar zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
durf ik niet
[..]
chicks die doen alsof je wasted zijn. sooo schattig =$=$=$
Als je CNN checkt heb je live beelden van Hawaiiquote:
Effe kiekequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je CNN checkt heb je live beelden van Hawaii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |