hahahaha daar was ik nog getuige vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tassennegers in Barca met al hun spullen op 1 kleedje die ze in 1 seconde kunnen opvouwen en wegrennen
Ik heb van alles wat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen kleren waar heel groot het merk opstaat/waar je het heel goed kan zien. Ik vind dat zo sjonnie-achtig.
Deze man snapt mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:41 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Daarom.
Waarom duur kopen als nep er net zo goed uit ziet
Zeg nergens dat ik geen echte merken draag. Jwz.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat men die merken koopt omdat te laten zien dat ze rijk zijn. Wie wilt nu neprijk zijn?
Oké, maar je zou zo'n tassie wel willen kopen wijffie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg nergens dat ik geen echte merken draag. Jwz.
Sowieso op vakantie altijd beetje van die shit kopen hoor.quote:
Ik heb skitta aan het merk. Als het er chill uit ziet koop ik het.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat men die merken koopt omdat te laten zien dat ze rijk zijn. Wie wilt nu neprijk zijn?
Ja, want ik ga niet 900 euro voor een tas betalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Oké, maar je zou zo'n tassie wel willen kopen wijffie.
Je bedoelt c_n en zijn broertje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveen
Awh z'n broertje is veel te lief daarvoor.quote:
Heb je dat hoofd ooit gezien. Hij is er perfect voor om rijst te verkopen op de markten van Bangladesh.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh z'n broertje is veel te lief daarvoor.
kk lacistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol doet me denken aan die gekke Filipino's uit Heerenveen
SMS BEEF AAN NAAR 135537quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je dat hoofd ooit gezien. Hij is er perfect voor om rijst te verkopen op de markten van Bangladesh.
wat wat watquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef reetveter het volgende:
Chuckmensen die zich het bed uit laten praten
waarom geen weltrusten zeggen gister danquote:
nuh het is kut daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef reetveter het volgende:
Ik voel me goed vandaag. Beter is het in zwolle ook aangenaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |