quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Otis, lees je dat. Ik wil niet stoken verder....
Je doet je best maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stel voor met grof geweld? We bellen alle bedrijven op waar deze kantoorslaven zich bevinden en laten even zien hoe nuttig zij hun dagen invullen.
quote:
Ik laat het nog even rusten, in de hoop dat je zelf inziet dat je je leven aan het vergooien bent.quote:
Mwa.quote:
Och alsjeblieft niet weer deze discussie hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik laat het nog even rusten, in de hoop dat je zelf inziet dat je je leven aan het vergooien bent.
wat valt er te slijmenżquote:
WEL JE MOET JE LEVEN OMGOOIEN WE MAKEN ONS ZORGENquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och alsjeblieft niet weer deze discussie he
Niet haten. Soms mis ik een beetje kwaliteit en toegevoegde waarde bij je in deze SC. No offence verder.quote:
Rustig maar, ik geef alleen mijn meningquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och alsjeblieft niet weer deze discussie he
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je wilt in de broekjes komen van deze jonge goden en godinnen.
lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Niet haten. Soms mis ik een beetje kwaliteit en toegevoegde waarde bij je in deze SC. No offence verder.
Je bent een vrouw. Met een mening. lol.quote:Rustig maar, ik geef alleen mijn mening.
Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedragquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef secondewijzer het volgende:
Jullie zijn allemaal een stel autistische kkrboelers bij elkaar
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
BT nog niet naakt hebben gezien
Bedankt voor je constructieve feedback. Ik zal het meenemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet haten. Soms mis ik een beetje kwaliteit en toegevoegde waarde bij je in deze SC. No offence verder.
[..]
Rustig maar, ik geef alleen mijn mening.
quote:
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je wilt in de broekjes komen van deze jonge goden en godinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |