Doe normaalquote:
Alsof jij die foto's niet heet vondquote:
Wel in spoilers he dit is niet veilig voor werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zal ze hier wel even opnieuw posten :$
Zet 'm vanavond wel even op danquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Leuke film was het hoorgruwelijkheid om je vingers bij af te likken
![]()
De emmers waren niet aan te slepenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jij die foto's niet heet vond.
Laat mijn collega's het maar niet zien, die worden gekquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wel in spoilers he dit is niet veilig voor werk![]()
Voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De emmers waren niet aan te slepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vergeet dat steedsquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef dralion13 het volgende:
Heeft deze reeks uiteindelijk toch veel moderatie nodig, om de hele tijd het nummertje in de TT aan te passen
Gelukkig nog niet zo erg als Radio ONZquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef dralion13 het volgende:
Heeft deze reeks uiteindelijk toch veel moderatie nodig, om de hele tijd het nummertje in de TT aan te passen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BREAKING NEWSSSSS: PIKANTE FOTO'S VAN HARRY GELEKT !!!!Pikant hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BREAKING NEWSSSSS: PIKANTE FOTO'S VAN HARRY GELEKT !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OhnoessssZERO STOMME LAPOHUNTER OOoK!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind je wel lief hoor
Valt best meer daar als je ziet hoeveel topics er al zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo erg als Radio ONZ
Denk het niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef HappyBob het volgende:
Hebben Honkeytonk en CC ondertussen al een nieuw account aangemaakt?
GA HET FIXEN JIJquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sorry.
Nog een keer sorry voor het wederom vergeten van het cijfer.
5 minuten na hun ban postten ze allebei alweder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef HappyBob het volgende:
Hebben Honkeytonk en CC ondertussen al een nieuw account aangemaakt?
Kan gebeuren, wordt wel opgelost hehequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sorry.
Nog een keer sorry voor het wederom vergeten van het cijfer.
Ja dat is wel waar, maar op een gegeven moment bestond ONZ FB alleen nog maar uit TT wissels en nummertjes veranderen voor Radio ONZquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt best meer daar als je ziet hoeveel topics er al zijn
Ik heb verhalen over CC gehoord..die kan niet zonder fokquote:
Namen willen we horenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
5 minuten na hun ban postten ze allebei alweder.
Niemand kijkt naar de OPquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
Is het trouwens niemand opgevallen dat ik de vorige delen heb weggehaald uit de OP?
op aanraden van yvonne.
Jawel heel goed van je!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
Is het trouwens niemand opgevallen dat ik de vorige delen heb weggehaald uit de OP?
op aanraden van yvonne.
Ja klopt dat is wel irritantquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar op een gegeven moment bestond ONZ FB alleen nog maar uit TT wissels en nummertjes veranderen voor Radio ONZ
Jouw creatie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar de OP.
Alleen naar de header.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga even douchen met m'n ogen dicht en de gedachte dat Harry me lekker inzeept met z'n vleugeltjes![]()
Nee man, volgens Penisbaard ben ik ManianMan en lik ik aan zalf.quote:
Geil dit hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga even douchen met m'n ogen dicht en de gedachte dat Harry me lekker inzeept met z'n vleugeltjes![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee man, volgens Penisbaard ben ik ManianMan en lik ik aan zalf.
Goed op smaak gebracht, goede garing.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waren de pannenkoeken nog masterchef waardig ?
Harry wil ook wel komen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga het lekker doen met dit washandje
[ afbeelding ]
tot zo![]()
Geen idee, maar ik heb meegetrolled. Kennelijk zat er ook iets van Piel in zijn naam. Hij had een keer een topic geopend over dat hij een hapje nam van iets waarvan hij dacht dat het ijs was ( uit een tubequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tot zo![]()
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyyyyyy kijk hier post mc-Piel ook !!1 word vriendennn
Ik eet ook altijd zalf. Voor een tong zo zacht als babybilletjes!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb meegetrolled. Kennelijk zat er ook iets van Piel in zijn naam. Hij had een keer een topic geopend over dat hij een hapje nam van iets waarvan hij dacht dat het ijs was ( uit een tube__! ) Maar het bleek zalf te zijn.
Daar mag je mij ook wel een keertje mee inzepen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tot zo![]()
Moet je geen zinkzalf doen! Dat droogt uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd zalf. Voor een tong zo zacht als babybilletjes!
Klinkt wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd zalf. Voor een tong zo zacht als babybilletjes!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb meegetrolled. Kennelijk zat er ook iets van Piel in zijn naam. Hij had een keer een topic geopend over dat hij een hapje nam van iets waarvan hij dacht dat het ijs was ( uit een tube__! ) Maar het bleek zalf te zijn.
quote:
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyyyyyy kijk hier post mc-Piel ook !!1 word vriendennn
Hey wij moeten nog samen naar tdrone hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik voel hier toch wat seksuele spanning tussen mc-Piel en Trollscience...
Waaromquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey wij moeten nog samen naar tdrone hoor![]()
Ik ook, maar hij wil niet. Hij is bang dat hij er 34 hechtingen aan zijn anus aan overhoudtquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik voel hier toch wat seksuele spanning tussen mc-Piel en Trollscience...
Daar ben ik niet bang voor hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij wil niet. Hij is bang dat hij er 34 hechtingen aan zijn anus aan overhoudt
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor hoor
And why's thatquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nou dan moeten wij dit gaan uitpraten anders weet ik het ook niet meer hoor!
quote:
Klacht verworpen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik stom ben![]()
![]()
[..]
Ja, het komt altijd goed zeggen ze.
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Klacht verworpen!
Jij bent niet stom.
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geloof in jezelf, dan komt alles goed
Leren voor....?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.![]()
Ga dan gewoon leren, niet zo moeilijk doen jij, HUP!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.![]()
Veelquote:
Lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker nummertjequote:
Ik groet je wel als je weer met de vuilniswagen langskomt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Leren__!
Mensen die niet begrijpen dat je met een goede FOK! reputatie meer bereikt in het leven dan met een diploma__!
Wat heb je te verbergen, oh Michhas? WAAROM moet dit mij altijd overkomen, WAAROM?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga dan gewoon leren, niet zo moeilijk doen jij, HUP!
[..]
Veel
Ik ben die autist die met een vergrootglas en een rieten hoedje tussen het grote gras de bombardeerkevertjes voor je appartement zit te observerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik groet je wel als je weer met de vuilniswagen langskomt.
Kun je er een paar met de post opsturen?quote:
Kom je koekjes naar mij brengenquote:
Hooiquote:
Nee, maar je kan ze wel zelf makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kun je er een paar met de post opsturen?
Dan ga ik even Robert Kranenborg uithangen
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kom je koekjes naar mij brengen
Ja!!!!111!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kom je koekjes naar mij brengen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb je te verbergen, oh Michhas? WAAROM moet dit mij altijd overkomen, WAAROM?![]()
![]()
![]()
[/drama]
Mijn koekjes enzoquote:
Hoi tdronequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef tdrone het volgende:
hoi merel
doei michhas
merel je mag mij wel koekjes komen brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Wat voor koekjens zijn het gewordenquote:
Ja maar ik dan ik heb hier alleen maar een paar fantastisch mooie muffins gemaakt voor mijn ijsdessert vanavondquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn koekjes enzo
Heb er net al 5 moeten afstaan omdat ik een ei van de buren had geleend
Chocolatechipquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat voor koekjens zijn het geworden
Ohja nee dat klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja maar ik dan ik heb hier alleen maar een paar fantastisch mooie muffins gemaakt voor mijn ijsdessert vanavonddat is niet voldoende
Balen man!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik verdomme, een hele Flight Plan maken
Verdomme, bijna een uur mee bezig geweest!
Hebben we geen VFR
De lekkerstequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Chocolatechip
Wilde eerst andere koekjes doen, maar ik kon geen rijstmeel vinden, dus toen werd het dit![]()
Ja dat is kut ik word binnenkort getest voor de KLSquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik verdomme, een hele Flight Plan maken
Verdomme, bijna een uur mee bezig geweest!
Hebben we geen VFR
100.000 testjes en dan nog lopen er daar een aantal ietwat 'bijzondere' mensen rondquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja dat is kut ik word binnenkort getest voor de KLS
Chocolate chipquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Chocolatechip
Wilde eerst andere koekjes doen, maar ik kon geen rijstmeel vinden, dus toen werd het dit![]()
[..]
Ohja nee dat klopt.
Doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga mn moeder helpen
En daarna leren!![]()
![]()
![]()
Kusjes!
Ik heb net pannenkoeken gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja maar ik dan ik heb hier alleen maar een paar fantastisch mooie muffins gemaakt voor mijn ijsdessert vanavonddat is niet voldoende
Ik wil ook muffins, pannekoeken en chocolate chip cookiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb net pannenkoeken gemaakt
Chef Kranenborg zal ze vast fantastisch gevonden hebben!
Ooooh, wat zie jij er heerlijk uit!quote:
Ik wil je billen zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooooh, wat zie jij er heerlijk uit!
Ik wil je opeten net als fruit.
Geloof me, dat wil je nietquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoe koud?quote:
Zo.quote:
| |quote:
Tot fruit eten heb ik nu geen lust.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sokken werken goedquote:
Das wel koud jaquote:
Ik heb sokkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Sokken werken goed
Of magnetron sloffen
Fruit is ook om te eten.. bier om te drinken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Tot fruit eten heb ik nu geen lust.
Doe mij maar een biertje, uit een fust.
Eric!quote:
Ik ookquote:
Het is geen vervanging voor de tissues he. Die dingen horen om je voeten.quote:
Ik vind jou ook liefquote:
Bij mij welquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is geen vervanging voor de tissues he. Die dingen horen om je voeten.
Oh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is geen vervanging voor de tissues he. Die dingen horen om je voeten.
Eerst volspuiten en dan aantrekken?quote:
ook lekker warmquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eerst volspuiten en dan aantrekken?
Nee, gewoon volspuiten en dan verder leven op blote voetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eerst volspuiten en dan aantrekken?
Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedachtquote:
quote:
lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Chocolatechip
[..]
Ohja nee dat klopt.
Bezem ftw.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef mc-Piel het volgende:
Ik moet zo stofzuigen
Geen zin in.
Mijn stofzuiger is kapot!
Maar mijn ouders willen geen nieuwe voor me kopen.
Nee, ik wil er zo eentje:quote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee, ik wil er zo eentje:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van een stofzuiger.quote:
Nee man, neem er zo een met een gezicht:quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee, ik wil er zo eentje:
[ afbeelding ]
Nu?quote:
Een Dyson stofzuiger ter grootte van een A4tjequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
Een echte baas koopt een handeltje van deze jongens
[ afbeelding ]
Een A4-tje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een Dyson stofzuiger ter grootte van een A4tje
Mijn ouders hebben niet eens 316 euro voor me over!
Als ik ooit op kamers ga, gaat ie mee!
Doe even normaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
hehehe moet kunnen af en toequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
Sorry ik kan mijn racistische moment van de dag.
Mijn welgemeende excuses
Hihihihi.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
![]()
Harry was heel stout in mn gedachten net maar hij kon wel lekker schrobben
Ik ben geen piraatquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Trouwens een echte piraat maakt zijn boot niet schoonhoe viezer hoe beter
De 17e eeuw beldequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ja maar dan krijg je weer allemaal infecties enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Die kwam uit Australie en daar is alles ook altijd stoffig, een stofzuiger kopen is dus nog steeds overbodig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben geen piraat
Ik ben de nieuwe Steve Erwin
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Die kwam uit Australie en daar is alles ook altijd stoffig, een stofzuiger kopen is dus nog steeds overbodig.
Echte piraten kunnen wel tegen infectiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je weer allemaal infecties enzo
Infecties zijn voor landrotten en slappelingenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je weer allemaal infecties enzo
Ik ben nogal op mijn persoonlijke hygiëne!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Die kwam uit Australie en daar is alles ook altijd stoffig, een stofzuiger kopen is dus nog steeds overbodig.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben nogal op mijn persoonlijke hygiëne!
Over 5 jaar moet ik dit Topic actief houden en zijn jullie allemaal gestorven door scheurbuik!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Over 5 jaar moet ik dit Topic actief houden en zijn jullie allemaal gestorven door scheurbuik!
Jaaaaaannnn!quote:
Daar heb je wel een punt jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Echte piraten kunnen wel tegen infecties
Scheurbuik is een leugen bedacht door de regering, bedoelt om mannen er van te weerhouden de piraterij in te gaan. Daar moet je niet intrappen hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Scheurbuik komt door een tekort aan vitamine Cquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar ik ben zo bangquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Scheurbuik is een leugen bedacht door de regering, bedoelt om mannen er van te weerhouden de piraterij in te gaan. Daar moet je niet intrappen hoor!
True, maar waar wil je sinaasappels vandaan toveren op een boot?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Scheurbuik komt door een tekort aan vitamine C
Ik heb vandaag nog een sinaasappel gegeten terwijl ik hier postte, dus dat komt wel goed
Arrrr matey!quote:
Ja inderdaad, hoe, HOE??!?!!?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
True, maar waar wil je sinaasappels vandaan toveren op een boot?
ARG staat enkel voor kwaliteitquote:
Geen sinaasappelplantage op je boot hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
True, maar waar wil je sinaasappels vandaan toveren op een boot?
Er komt een dag..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Walk the plank!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Arrrr matey!
Thou scallywag, hoe gaat het?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Er komt een dag..Oh, wat lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt ook canabis verbouwen. Met merel op de boot heb je dan prima Chocolate chip weed cookiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Geen sinaasappelplantage op je boot hebben
Of rook ze op!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kunt ook canabis verbouwen. Met merel op de boot heb je dan prima Chocolate chip weed cookies. Daar zit ook vast vitamine C in.
Het is gewoon een slowchat voor de jonge generatie FOK!kers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Driepink het volgende:
Wat is nu eigenlijk het nut van deze reeks? het onderwerp is puur en alleen piraten dus? En alle ziektes die daarbij komen kijken enzo lijkt me
Anderen niet lastigvallen met onze fetisj als zij dat ook niet bij ons doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Driepink het volgende:
Wat is nu eigenlijk het nut van deze reeks?
Ik heb ons verraden, nu komt hij hier bashen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Driepink ook hier wut is dezen dan!
Nee hoorrrrquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Driepink het volgende:
Wat is nu eigenlijk het nut van deze reeks? het onderwerp is puur en alleen piraten dus? En alle ziektes die daarbij komen kijken enzo lijkt me
Laat hem maar bashen. Doet ons niks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb ons verraden, nu komt hij hier bashen!
Maar dan krijg je de vitamines niet binnen!quote:
mag het niet ? Dan spring ik wel overboord namelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Driepink ook hier wut is dezen dan!
Wat doe je?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb ons verraden, nu komt hij hier bashen!
Zie mn PI dan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
mag het niet ? Dan spring ik wel overboord namelijk
Oh nee? De kanker anders welquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de vitamines niet binnen!
Driepinker is mijn brother from another mother!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
Eigenlijk moet er iets in de OP met: '' Welkom op ons schip'' !
Ja! En als je eet neem je meer THC op dan wanneer je rookt.quote:
pwjoe... Oke, alles wat je wilquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Driepinker is mijn brother from another mother!
Rustug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pwjoe... Oke, alles wat je wilgoeie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wututtquote:
Dit ís ons schip.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zullen we nu een schip enteren? Met jou voorop overwinnen we alles!(mislukte piratensmilie)
Inside joke tussen mij en TrollScience!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Hoi!!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
Ik kom hier hoi zeggen op aanraden van mc piel
Ik krijg 5 euro op mijn rekening voor iedere FOK!ker die ik hier naartoe weet te slepen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Inside joke tussen mij en TrollScience!
HAHAHA SNAPJE? INSIDE
Hihi ik snapte hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi sharrquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
Je weet mijn rekeningnummer he, broertje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik krijg 5 euro op mijn rekening voor iedere FOK!ker die ik hier naartoe weet te slepen!
Bedankt zus
Men moet den OP lezen.quote:
Je krijgt wel een kusje op je wang!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Je weet mijn rekeningnummer he, broertje?
DAn ben je zwakbegaafdquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Net gedaan, maar ik snap het nog steeds niet. Het is best ingewikkeld, die OP.
de op, het eerste plaatje, zo een persoon doet ARG!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Er valt niets te snappen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Maak niet uit, ik had ook nogal problemen met Trollscience in het begin.quote:
Eigenlijk moest het Medeklinkerbotsing zijn!quote:
dan moet jij zeggen: mensen met driepink als usernamequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja sorrry irritant.
[..]
Dankje!
Ja, harde wereldquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eigenlijk moest het Medeklinkerbotsing zijn!
Maar om vrij neonazistische redenen werd dat haar verboden!
DRIEPINKquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan moet jij zeggen: mensen met driepink als username
Oké.quote:
Nee, gewoon niet hunten als je iets leuks voor de OP hebt zeg dat gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef mc-Piel het volgende:
Oh jawel ik wel, want er komt een boot in de OP!
Dankjewel... en sorry voor hoe ik tegen je deedquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
Ik ga eten. Tot zo. Jullie lijken me heel leuk hoor.
Wij allen ZIJN leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
Eetsmakelijk Sharretjequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké.
Ik zal ook niet het cijfer vergeten, mocht ik door speling van het lot uitgeroepen worden als LaPo.
Klinky wilt lapoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet hunten als je iets leuks voor de OP hebt zeg dat gewoon.
Oja..ik zou sowieso nog even de OP fixenquote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |