quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pwjoe... Oke, alles wat je wilgoeie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wututtquote:
Dit ís ons schip.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zullen we nu een schip enteren? Met jou voorop overwinnen we alles!(mislukte piratensmilie)
Inside joke tussen mij en TrollScience!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Hoi!!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
Ik kom hier hoi zeggen op aanraden van mc piel
Ik krijg 5 euro op mijn rekening voor iedere FOK!ker die ik hier naartoe weet te slepen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Inside joke tussen mij en TrollScience!
HAHAHA SNAPJE? INSIDE
Hihi ik snapte hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi sharrquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
Je weet mijn rekeningnummer he, broertje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik krijg 5 euro op mijn rekening voor iedere FOK!ker die ik hier naartoe weet te slepen!
Bedankt zus
Men moet den OP lezen.quote:
Je krijgt wel een kusje op je wang!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Je weet mijn rekeningnummer he, broertje?
DAn ben je zwakbegaafdquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Net gedaan, maar ik snap het nog steeds niet. Het is best ingewikkeld, die OP.
de op, het eerste plaatje, zo een persoon doet ARG!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Er valt niets te snappen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Maak niet uit, ik had ook nogal problemen met Trollscience in het begin.quote:
Eigenlijk moest het Medeklinkerbotsing zijn!quote:
dan moet jij zeggen: mensen met driepink als usernamequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja sorrry irritant.
[..]
Dankje!
Ja, harde wereldquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eigenlijk moest het Medeklinkerbotsing zijn!
Maar om vrij neonazistische redenen werd dat haar verboden!
DRIEPINKquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan moet jij zeggen: mensen met driepink als username
Oké.quote:
Nee, gewoon niet hunten als je iets leuks voor de OP hebt zeg dat gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef mc-Piel het volgende:
Oh jawel ik wel, want er komt een boot in de OP!
Dankjewel... en sorry voor hoe ik tegen je deedquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
Ik ga eten. Tot zo. Jullie lijken me heel leuk hoor.
Wij allen ZIJN leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
Eetsmakelijk Sharretjequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké.
Ik zal ook niet het cijfer vergeten, mocht ik door speling van het lot uitgeroepen worden als LaPo.
Klinky wilt lapoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet hunten als je iets leuks voor de OP hebt zeg dat gewoon.
Oja..ik zou sowieso nog even de OP fixenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |