Er komt een dag..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Walk the plank!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Arrrr matey!
Thou scallywag, hoe gaat het?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Er komt een dag..Oh, wat lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt ook canabis verbouwen. Met merel op de boot heb je dan prima Chocolate chip weed cookiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Geen sinaasappelplantage op je boot hebben
Of rook ze op!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kunt ook canabis verbouwen. Met merel op de boot heb je dan prima Chocolate chip weed cookies. Daar zit ook vast vitamine C in.
Het is gewoon een slowchat voor de jonge generatie FOK!kers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Driepink het volgende:
Wat is nu eigenlijk het nut van deze reeks? het onderwerp is puur en alleen piraten dus? En alle ziektes die daarbij komen kijken enzo lijkt me
Anderen niet lastigvallen met onze fetisj als zij dat ook niet bij ons doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Driepink het volgende:
Wat is nu eigenlijk het nut van deze reeks?
Ik heb ons verraden, nu komt hij hier bashen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Driepink ook hier wut is dezen dan!
Nee hoorrrrquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Driepink het volgende:
Wat is nu eigenlijk het nut van deze reeks? het onderwerp is puur en alleen piraten dus? En alle ziektes die daarbij komen kijken enzo lijkt me
Laat hem maar bashen. Doet ons niks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb ons verraden, nu komt hij hier bashen!
Maar dan krijg je de vitamines niet binnen!quote:
mag het niet ? Dan spring ik wel overboord namelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Driepink ook hier wut is dezen dan!
Wat doe je?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb ons verraden, nu komt hij hier bashen!
Zie mn PI dan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
mag het niet ? Dan spring ik wel overboord namelijk
Oh nee? De kanker anders welquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de vitamines niet binnen!
Driepinker is mijn brother from another mother!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
Eigenlijk moet er iets in de OP met: '' Welkom op ons schip'' !
Ja! En als je eet neem je meer THC op dan wanneer je rookt.quote:
pwjoe... Oke, alles wat je wilquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Driepinker is mijn brother from another mother!
Rustug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |