Ik ben geen piraatquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Trouwens een echte piraat maakt zijn boot niet schoonhoe viezer hoe beter
De 17e eeuw beldequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
Een echte baas koopt een handeltje van deze jongens
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ja maar dan krijg je weer allemaal infecties enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Die kwam uit Australie en daar is alles ook altijd stoffig, een stofzuiger kopen is dus nog steeds overbodig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben geen piraat
Ik ben de nieuwe Steve Erwin
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Die kwam uit Australie en daar is alles ook altijd stoffig, een stofzuiger kopen is dus nog steeds overbodig.
Echte piraten kunnen wel tegen infectiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je weer allemaal infecties enzo
Infecties zijn voor landrotten en slappelingenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je weer allemaal infecties enzo
Ik ben nogal op mijn persoonlijke hygiëne!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Die kwam uit Australie en daar is alles ook altijd stoffig, een stofzuiger kopen is dus nog steeds overbodig.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben nogal op mijn persoonlijke hygiëne!
Over 5 jaar moet ik dit Topic actief houden en zijn jullie allemaal gestorven door scheurbuik!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Over 5 jaar moet ik dit Topic actief houden en zijn jullie allemaal gestorven door scheurbuik!
Jaaaaaannnn!quote:
Daar heb je wel een punt jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Echte piraten kunnen wel tegen infecties
Scheurbuik is een leugen bedacht door de regering, bedoelt om mannen er van te weerhouden de piraterij in te gaan. Daar moet je niet intrappen hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Scheurbuik komt door een tekort aan vitamine Cquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar ik ben zo bangquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Scheurbuik is een leugen bedacht door de regering, bedoelt om mannen er van te weerhouden de piraterij in te gaan. Daar moet je niet intrappen hoor!
True, maar waar wil je sinaasappels vandaan toveren op een boot?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Scheurbuik komt door een tekort aan vitamine C
Ik heb vandaag nog een sinaasappel gegeten terwijl ik hier postte, dus dat komt wel goed
Arrrr matey!quote:
Ja inderdaad, hoe, HOE??!?!!?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
True, maar waar wil je sinaasappels vandaan toveren op een boot?
ARG staat enkel voor kwaliteitquote:
Geen sinaasappelplantage op je boot hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
True, maar waar wil je sinaasappels vandaan toveren op een boot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |