Wat doe je?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb ons verraden, nu komt hij hier bashen!
Zie mn PI dan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
mag het niet ? Dan spring ik wel overboord namelijk
Oh nee? De kanker anders welquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de vitamines niet binnen!
Driepinker is mijn brother from another mother!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
Eigenlijk moet er iets in de OP met: '' Welkom op ons schip'' !
Ja! En als je eet neem je meer THC op dan wanneer je rookt.quote:
pwjoe... Oke, alles wat je wilquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Driepinker is mijn brother from another mother!
Rustug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pwjoe... Oke, alles wat je wilgoeie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wututtquote:
Dit ís ons schip.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zullen we nu een schip enteren? Met jou voorop overwinnen we alles!(mislukte piratensmilie)
Inside joke tussen mij en TrollScience!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Hoi!!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
Ik kom hier hoi zeggen op aanraden van mc piel
Ik krijg 5 euro op mijn rekening voor iedere FOK!ker die ik hier naartoe weet te slepen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Inside joke tussen mij en TrollScience!
HAHAHA SNAPJE? INSIDE
Hihi ik snapte hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi sharrquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
Je weet mijn rekeningnummer he, broertje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik krijg 5 euro op mijn rekening voor iedere FOK!ker die ik hier naartoe weet te slepen!
Bedankt zus
Men moet den OP lezen.quote:
Je krijgt wel een kusje op je wang!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Je weet mijn rekeningnummer he, broertje?
DAn ben je zwakbegaafdquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Net gedaan, maar ik snap het nog steeds niet. Het is best ingewikkeld, die OP.
de op, het eerste plaatje, zo een persoon doet ARG!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Net gedaan, maar ik snap het nog steeds niet. Het is best ingewikkeld, die OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |