Lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.![]()
Lekker nummertjequote:
Ik groet je wel als je weer met de vuilniswagen langskomt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Leren__!
Mensen die niet begrijpen dat je met een goede FOK! reputatie meer bereikt in het leven dan met een diploma__!
Wat heb je te verbergen, oh Michhas? WAAROM moet dit mij altijd overkomen, WAAROM?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga dan gewoon leren, niet zo moeilijk doen jij, HUP!
[..]
Veel
Ik ben die autist die met een vergrootglas en een rieten hoedje tussen het grote gras de bombardeerkevertjes voor je appartement zit te observerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik groet je wel als je weer met de vuilniswagen langskomt.
Kun je er een paar met de post opsturen?quote:
Kom je koekjes naar mij brengenquote:
Hooiquote:
Nee, maar je kan ze wel zelf makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kun je er een paar met de post opsturen?
Dan ga ik even Robert Kranenborg uithangen
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kom je koekjes naar mij brengen
Ja!!!!111!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kom je koekjes naar mij brengen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb je te verbergen, oh Michhas? WAAROM moet dit mij altijd overkomen, WAAROM?![]()
![]()
![]()
[/drama]
Mijn koekjes enzoquote:
Hoi tdronequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef tdrone het volgende:
hoi merel
doei michhas
merel je mag mij wel koekjes komen brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Wat voor koekjens zijn het gewordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |