quote:
Klacht verworpen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik stom ben![]()
![]()
[..]
Ja, het komt altijd goed zeggen ze.
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Klacht verworpen!
Jij bent niet stom.
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geloof in jezelf, dan komt alles goed
Leren voor....?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.![]()
Ga dan gewoon leren, niet zo moeilijk doen jij, HUP!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.![]()
Veelquote:
Lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker nummertjequote:
Ik groet je wel als je weer met de vuilniswagen langskomt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Leren__!
Mensen die niet begrijpen dat je met een goede FOK! reputatie meer bereikt in het leven dan met een diploma__!
Wat heb je te verbergen, oh Michhas? WAAROM moet dit mij altijd overkomen, WAAROM?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga dan gewoon leren, niet zo moeilijk doen jij, HUP!
[..]
Veel
Ik ben die autist die met een vergrootglas en een rieten hoedje tussen het grote gras de bombardeerkevertjes voor je appartement zit te observerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik groet je wel als je weer met de vuilniswagen langskomt.
Kun je er een paar met de post opsturen?quote:
Kom je koekjes naar mij brengenquote:
Hooiquote:
Nee, maar je kan ze wel zelf makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kun je er een paar met de post opsturen?
Dan ga ik even Robert Kranenborg uithangen
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kom je koekjes naar mij brengen
Ja!!!!111!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kom je koekjes naar mij brengen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb je te verbergen, oh Michhas? WAAROM moet dit mij altijd overkomen, WAAROM?![]()
![]()
![]()
[/drama]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |