Doe normaalquote:
Alsof jij die foto's niet heet vondquote:
Wel in spoilers he dit is niet veilig voor werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zal ze hier wel even opnieuw posten :$
Zet 'm vanavond wel even op danquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Leuke film was het hoorgruwelijkheid om je vingers bij af te likken
![]()
De emmers waren niet aan te slepenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jij die foto's niet heet vond.
Laat mijn collega's het maar niet zien, die worden gekquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wel in spoilers he dit is niet veilig voor werk![]()
Voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De emmers waren niet aan te slepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vergeet dat steedsquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef dralion13 het volgende:
Heeft deze reeks uiteindelijk toch veel moderatie nodig, om de hele tijd het nummertje in de TT aan te passen
Gelukkig nog niet zo erg als Radio ONZquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef dralion13 het volgende:
Heeft deze reeks uiteindelijk toch veel moderatie nodig, om de hele tijd het nummertje in de TT aan te passen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BREAKING NEWSSSSS: PIKANTE FOTO'S VAN HARRY GELEKT !!!!Pikant hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BREAKING NEWSSSSS: PIKANTE FOTO'S VAN HARRY GELEKT !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OhnoessssZERO STOMME LAPOHUNTER OOoK!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind je wel lief hoor
Valt best meer daar als je ziet hoeveel topics er al zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo erg als Radio ONZ
Denk het niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef HappyBob het volgende:
Hebben Honkeytonk en CC ondertussen al een nieuw account aangemaakt?
GA HET FIXEN JIJquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sorry.
Nog een keer sorry voor het wederom vergeten van het cijfer.
5 minuten na hun ban postten ze allebei alweder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef HappyBob het volgende:
Hebben Honkeytonk en CC ondertussen al een nieuw account aangemaakt?
Kan gebeuren, wordt wel opgelost hehequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sorry.
Nog een keer sorry voor het wederom vergeten van het cijfer.
Ja dat is wel waar, maar op een gegeven moment bestond ONZ FB alleen nog maar uit TT wissels en nummertjes veranderen voor Radio ONZquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt best meer daar als je ziet hoeveel topics er al zijn
Ik heb verhalen over CC gehoord..die kan niet zonder fokquote:
Namen willen we horenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
5 minuten na hun ban postten ze allebei alweder.
Niemand kijkt naar de OPquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
Is het trouwens niemand opgevallen dat ik de vorige delen heb weggehaald uit de OP?
op aanraden van yvonne.
Jawel heel goed van je!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
Is het trouwens niemand opgevallen dat ik de vorige delen heb weggehaald uit de OP?
op aanraden van yvonne.
Ja klopt dat is wel irritantquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar op een gegeven moment bestond ONZ FB alleen nog maar uit TT wissels en nummertjes veranderen voor Radio ONZ
Jouw creatie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar de OP.
Alleen naar de header.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga even douchen met m'n ogen dicht en de gedachte dat Harry me lekker inzeept met z'n vleugeltjes![]()
Nee man, volgens Penisbaard ben ik ManianMan en lik ik aan zalf.quote:
Geil dit hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga even douchen met m'n ogen dicht en de gedachte dat Harry me lekker inzeept met z'n vleugeltjes![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee man, volgens Penisbaard ben ik ManianMan en lik ik aan zalf.
Goed op smaak gebracht, goede garing.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waren de pannenkoeken nog masterchef waardig ?
Harry wil ook wel komen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga het lekker doen met dit washandje
[ afbeelding ]
tot zo![]()
Geen idee, maar ik heb meegetrolled. Kennelijk zat er ook iets van Piel in zijn naam. Hij had een keer een topic geopend over dat hij een hapje nam van iets waarvan hij dacht dat het ijs was ( uit een tubequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tot zo![]()
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyyyyyy kijk hier post mc-Piel ook !!1 word vriendennn
Ik eet ook altijd zalf. Voor een tong zo zacht als babybilletjes!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb meegetrolled. Kennelijk zat er ook iets van Piel in zijn naam. Hij had een keer een topic geopend over dat hij een hapje nam van iets waarvan hij dacht dat het ijs was ( uit een tube__! ) Maar het bleek zalf te zijn.
Daar mag je mij ook wel een keertje mee inzepen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tot zo![]()
Moet je geen zinkzalf doen! Dat droogt uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd zalf. Voor een tong zo zacht als babybilletjes!
Klinkt wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd zalf. Voor een tong zo zacht als babybilletjes!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb meegetrolled. Kennelijk zat er ook iets van Piel in zijn naam. Hij had een keer een topic geopend over dat hij een hapje nam van iets waarvan hij dacht dat het ijs was ( uit een tube__! ) Maar het bleek zalf te zijn.
quote:
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyyyyyy kijk hier post mc-Piel ook !!1 word vriendennn
Hey wij moeten nog samen naar tdrone hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik voel hier toch wat seksuele spanning tussen mc-Piel en Trollscience...
Waaromquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey wij moeten nog samen naar tdrone hoor![]()
Ik ook, maar hij wil niet. Hij is bang dat hij er 34 hechtingen aan zijn anus aan overhoudtquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik voel hier toch wat seksuele spanning tussen mc-Piel en Trollscience...
Daar ben ik niet bang voor hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij wil niet. Hij is bang dat hij er 34 hechtingen aan zijn anus aan overhoudt
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor hoor
And why's thatquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nou dan moeten wij dit gaan uitpraten anders weet ik het ook niet meer hoor!
quote:
Klacht verworpen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik stom ben![]()
![]()
[..]
Ja, het komt altijd goed zeggen ze.
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Klacht verworpen!
Jij bent niet stom.
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geloof in jezelf, dan komt alles goed
Leren voor....?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.![]()
Ga dan gewoon leren, niet zo moeilijk doen jij, HUP!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op het is echt zo, ik zou om half 4 gaan leren. Maar ik zit nog steeds hier hoor.![]()
Veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |