Muhahaha nu is je geheime identiteit onthuldquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT IS DEZE IK VIND DEZE TT NIET TOF.
BEn je nog op je mobiel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik welquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jammer, maar dit zegt dan meer over DM dan over mij. Hihihi.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
Muhahaha nu is je geheime identiteit onthuld
Neen, ik zag je ondertitel net. Hihiquote:
quote:
DM heeft gezoend met een 70 jaar oude man.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat gaat het hier opeens over allemaal wat is dit!??
Medeklinkerbotsing is een 70 jaar oude man!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat gaat het hier opeens over allemaal wat is dit!??
Je ziet er gewoon goed uit voor een 70 jaar oude manquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens voor de OP: dat 12 uur niet beter veranderen in 0:00 ?
[..]
Jammer, maar dit zegt dan meer over DM dan over mij. Hihihi.
Ja baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu genoeg over mij. Ik wil graag anoniem blijven.
Anoniem?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu genoeg over mij. Ik wil graag anoniem blijven.
Doeii Jannnerd!![]()
![]()
![]()
![]()
vast welquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ben geen piraat mag ik ook meedoen?
Ik moet 'm zelf ook nog zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef JanPiraat het volgende:
Nu ga ik je filmtip eens bekijken BobRutger Hauer met zn shotgun
tot straks allen
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ben geen piraat mag ik ook meedoen?
Ja, niet iedereen hoeft te weten dat ik 70 ben.quote:
Faalquote:
Niks, hoezo?quote:
Dan kun je klinker beter uit de weg gaanquote:
Ik ook niet bah.quote:
Flikker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan kun je klinker beter uit de weg gaan
Oops! Google Chrome could not find www.2020hindsight.orgquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kunnen jullie die foto van die oude man niet zien ofzo?
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kunnen jullie die foto van die oude man niet zien ofzo?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oops! Google Chrome could not find www.2020hindsight.org
Oh.. Ik zie hem namelijk welquote:
Omdat cache.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij ziet wel vaker dingen die er niet zijn
Zie je mij weleens naakt?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zie je mij weleens naakt?Met een ruige stoppelbaard tussen mn benen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel wel eer aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet alleen tussen je benenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
gong80 vraagt of ik klinker gepaald heb![]()
En ja, dat palen is een citaat
En? Heb je dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
gong80 vraagt of ik klinker gepaald heb![]()
En ja, dat palen is een citaat
DMquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaatie met Japiee?
[..]
Waar vraagt hij dat.
Prima, met jou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaatie met Japiee?
[..]
Waar vraagt hij dat.
Nee.quote:
Wie wel danquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee.
En klinker heeft mij ook niet gepaald
Is die opa toevallig een oude man van 70?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zn opa, daarom heeft DM zo'n hekel aan hem!
Ja dat is die.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is die opa toevallig een oude man van 70?
Dan snap ik eindelijk de TT namelijk!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zn opa, daarom heeft DM zo'n hekel aan hem!
Ooooh ok, dan snap ik eindelijk de TTquote:
Ja iedereen nu!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooooh ok, dan snap ik eindelijk de TT
Hey, niet meer in je broek poepen en plassen hoor. Ik blijf het niet opruimen voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Michhas het volgende:
Jongens kan het wat rustiger?
Er proberen hier kinderen te slapen.
SORRY IK VERSTOND JE NIET GOED WAT IS ER MET DE KINDEREN?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Michhas het volgende:
Jongens kan het wat rustiger?
Er proberen hier kinderen te slapen.
Nee, 70 jaar. Sorry.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Flippiee het volgende:
Als oude mannen ook mannen van rond de 30 zijn
Ik zag hemquote:
Ah, oke.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is nu ook een centraal topicNet zoals Nachtbagger.
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is nu ook een centraal topicNet zoals Nachtbagger.
Ik had een verkeerd antwoord er neer gezet, dus editquote:
Ja, ik zag het maar ik dacht even ik reageer op wat er voor de edit stond.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik had een verkeerd antwoord er neer gezet, dus edit
quote:
quote:
Ik lees nooit OP's, tegen mijn principesquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nee 'weggepest' is een groot woord. Ik kan het wel begrijpen.
[..]
Lees de OP
een eigen SC is natuurlijk ook veel stoerder..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nee 'weggepest' is een groot woord. Ik kan het wel begrijpen.
[..]
Lees de OP
snel volbaggeren en een nieuwe verzinnen werkt net zo goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je de TT niet veranderen aub?
Inderdaad, trouwens ik zag jou gister wel posten maar niet echt gereageerd op jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een eigen SC is natuurlijk ook veel stoerder..
En Beatles natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, trouwens ik zag jou gister wel posten maar niet echt gereageerd op jouDus bij deze: Hoi ik ben Klinkerbotsing; er zijn vele variaties op mijn naam
Klinker, Klinkie, Klinky, Klibo
![]()
enz enz
SwJquote:
Ik ben geen mod maar wat is SC?quote:
Wat???quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben geen mod maar wat is SC?
Ja lap zeg, dat ik toch niet allemaal doorlezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lees ONZ Feedbacktopic maar.
Ja lapquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja lap zeg, dat ik toch niet allemaal doorlezen
Samenvatting: Ons Fobo werd gesloten, wij huilen. Myraela stuurt ons naar BeF, BeF huilen, toen dit topic.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja lap zeg, dat ik toch niet allemaal doorlezen
Ja, was er gisteravond ook ff, maar vooral in gesprek met appeltje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, trouwens ik zag jou gister wel posten maar niet echt gereageerd op jouDus bij deze: Hoi ik ben Klinkerbotsing; er zijn vele variaties op mijn naam
Klinker, Klinkie, Klinky, Klibo
![]()
enz enz
Ah zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Samenvatting: Ons Fobo werd gesloten, wij huilen. Myraela stuurt ons naar BeF, BeF huilen, toen dit topic.
Tuurlijk ben je welkom hier, gewoon leuk meedoen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, was er gisteravond ook ff, maar vooral in gesprek met appeltje.
ben ik welkom hier?
Ik ben Gianni61 en dit is niet mijn naam en helemaal niet mijn leeftijd
Kort en bondig he.quote:
28quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkom hier, gewoon leuk meedoen!
Hoe oud ben je dan?
[..]
Kort en bondig he.![]()
Boffen hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat leuk trouwens. Een eigen SC in ONZ. Dat ik dat nog mag meemaken!
Okquote:
JA LEES ONZ FEEDBACK NOUHOUUU HELE REVOLUTIE DAAR ALLES OMG.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer je er over zou beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
en jij/jullie?quote:
Ja, in normale topics mag ikd at niet meer van mods.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Michhas het volgende:
Ik mag niet meer slowchatten, ik mag niet meer slowchatten, ik mag niet meer slowchatten.
Jij staat vandaag in de schijnwerpers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Gezellig. En wat is het centrale onderwerp van vandaag?
12quote:
14quote:
Wat? Ik ben gewoon blij dat er ook plekje is voor ons als ONZ'ers om te kunnen SC'en. Dat had al veel eerder moeten gebeuren!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je er over zou beginnen
Er mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, in normale topics mag ikd at niet meer van mods.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij staat vandaag in de schijnwerpers.
Meen je dit nou serieus? Je was altijd zo tegen SC's toen je nog moderator was, ook met die udowu en onz sc destijds.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon blij dat er ook plekje is voor ons als ONZ'ers om te kunnen SC'en. Dat had al veel eerder moeten gebeuren!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er mag ook niets meer tegenwoordig
Ga toch weg. Ik was er helemaal niet tegen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus? Je was altijd zo tegen SC's toen je nog moderator was, ook met die udowu en onz sc destijds.
Of heb ik dat verkeerd begrepen![]()
ik dacht dat onzin radio hier al voor misbruikt werdquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon blij dat er ook plekje is voor ons als ONZ'ers om te kunnen SC'en. Dat had al veel eerder moeten gebeuren!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus? Je was altijd zo tegen SC's toen je nog moderator was, ook met die udowu en onz sc destijds.
Of heb ik dat verkeerd begrepen![]()
Dan verkeerd begrepen, excuses.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga toch weg. Ik was er helemaal niet tegen.
Ik wil wel meezingen met de De Dijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Furdinand het volgende:
Wie gaat er vanavond met mij mee rennen over de dijk?
Geeft nietquote:
Ouder denken te zijn dan Opaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik de oudste was hier. (Yvonne niet meegerekend uiteraard).
Als je yvonne meerekent is sinterklaas niet eens de oudstequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik de oudste was hier. (Yvonne niet meegerekend uiteraard).
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
ik zou geen dijk weten te vinden hier in de buurt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Furdinand het volgende:
Wie gaat er vanavond met mij mee rennen over de dijk?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Als je yvonne meerekent is sinterklaas niet eens de oudste
Ja yvonne heeft fok meegemaakt toen het met kleitabletten werkte enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Als je yvonne meerekent is sinterklaas niet eens de oudste
Echt lang geledenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Michhas![]()
Met jou in een topic
Dat is een hele tijd terug.
toen de lucht nog schoon was en de seks nog viesquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja yvonne heeft fok meegemaakt toen het met kleitabletten werkte enzo![]()
Dat zei ze zelf gisteren!
Weet jij alles van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef K-Cash het volgende:
[..]
toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef K-Cash het volgende:
[..]
toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies
quote:
En dan begin je oud te wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef Editeur het volgende:
Echte bazen zijn 20. Mooiste leeftijd die je kan hebben
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan begin je oud te worden![]()
Doei Flipselsssquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets, ik ga mijn A4'tje even afmakenen fitnessen. kusjes.
true..quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Furdinand het volgende:
Okok ik ga wel weer in mijn eentje ...
Waarom huilen?quote:
Ik ben niet oud.quote:
Wait, what? Met 20 jaar ben je precies goed man! Jong, fris, energiek, gevat, onderbouwd en playerstyloquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Furdinand het volgende:
Ik word op 6 mei 20... Maar dat wil ik helemaal niet
Playerstylo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Editeur het volgende:
[..]
Wait, what? Met 20 jaar ben je precies goed man! Jong, fris, energiek, gevat, onderbouwd en playerstylo
quote:
Gekkie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Furdinand het volgende:
Ik word op 6 mei 20... Maar dat wil ik helemaal niet
Ok, wanneer gaan we daten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Editeur het volgende:
[..]
Wait, what? Met 20 jaar ben je precies goed man! Jong, fris, energiek, gevat, onderbouwd en playerstylo
Hey Beachquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef mc-Piel het volgende:
Nog een half jaartje dan ben ik ook alweer 20
Natuurlijk ga ik playerstylo zetten alles jwz.
Ja hoi met Patje?quote:
Toen Yvonne nog 20 was?quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik tijd heb. Maargoed, als 20 jarige ben je ook flexibel. Geef maar een datum.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gekkie!
[..]
Ok, wanneer gaan we daten?
[..]
Hey Beach
Hey, vanavond krijg je iets van mequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gekkie!
[..]
Ok, wanneer gaan we daten?
[..]
Hey Beach
Pasta.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef gianni61 het volgende:
ik moet zo boodschappen gaan doen, wat moet ik halen voor straks te koken?
Met Klinker, hoe gaat het?quote:
Je bent nu ook geen tiener meerquote:
ik ken yvonne niet, maar als ik het zo hoor hier had ze mn moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Toen Yvonne nog 20 was?
Of is het ook weer niet zó erg?
Goed, met jou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pasta. [ afbeelding ]
[..]
Met Klinker, hoe gaat het?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik tijd heb. Maargoed, als 20 jarige ben je ook flexibel. Geef maar een datum.
quote:
woensdag is pasta dag.quote:
Dat moet jij dan maar uitmakenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd. lol
![]()
[..]O. Spannend
Yvonne is de bottom bitch van Danny.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken yvonne niet, maar als ik het zo hoor hier had ze mn moeder kunnen zijn
Ik ga ophangen we gaan verder in het topic dan ok?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed, weetje ik hou niet zo van telefoneren, ik weet nooit wat ik moet zeggen
Ooo okquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat moet jij dan maar uitmakenzal wel een hoop gaten invullen
tschüs schatjes
Ze is de liefste van de FOK!bazinnen ja echt waaar !!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yvonne is de bottom bitch van Danny.
Dankzij Yvonne hebben we dit SC topic, ze is een heldin!
Maar wel een oude.. en een lieve
Dankzij haar duurde mijn 2 weekse ban ook maar 2 dagen.
Had ik al gezegd dat ze echt een schatje is?
Wacht even. Jíj wil een date! Voor jou 10 anderen. Dus zoals ik al zei: geef maar een datum en ik zou even kijken of ik dan zin heb in een chickquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd. lol
![]()
[..]O. Spannend
kan ze de kerst-ban van CC dan niet ook even wat inkorten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yvonne is de bottom bitch van Danny.
Dankzij Yvonne hebben we dit SC topic, ze is een heldin!
Maar wel een oude.. en een lieve
Dankzij haar duurde mijn 2 weekse ban ook maar 2 dagen.
Had ik al gezegd dat ze echt een schatje is?
Ja beter, die stiltes enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga ophangen we gaan verder in het topic dan ok?
Dan ken je Knorretje nog niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooo ok![]()
DOeiii![]()
![]()
[..]
Ze is de liefste van de FOK!bazinnen ja echt waaar !!!![]()
![]()
Knorretjequote:
Hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Editeur het volgende:
[..]
Wacht even. Jíj wil een date! Voor jou 10 anderen. Dus zoals ik al zei: geef maar een datum en ik zou even kijken of ik dan zin heb in een chickLife of a 20year old, al die jongere boys moeten uitkijken naar deze leeftijd.
Kloptquote:
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ze de kerst-ban van CC dan niet ook even wat inkorten?
Hopelijk niet,quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ze de kerst-ban van CC dan niet ook even wat inkorten?
Zeg jouw FOK! kennis rijmt al evenmin met je usernummer als het mijne. Hoe zit dat?quote:
zGquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zeg jouw FOK! kennis rijmt al evenmin met je usernummer als het mijne. Hoe zit dat?
(Of ben je toch zG? Al meen ik dat al eens gevraagd te hebben).
Ik heb die jongen veel geleerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zeg jouw FOK! kennis rijmt al evenmin met je usernummer als het mijne. Hoe zit dat?
(Of ben je toch zG? Al meen ik dat al eens gevraagd te hebben).
Is goedquote:
ja, daar weet ik het fijne niet vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NeeCC lekte informatie manggggg
Dat kán echt niet!
waarom niet?quote:
Geef je MSN en morgen weet je alles.quote:
;$ Ja echt ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geef je MSN en morgen weet je alles.
Wij zijn ook aardig tegen jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar weet ik het fijne niet van
[..]
waarom niet?
zij was de eerste fokster die aardig tegen met was. en zonder haar is de grtd uitgestorven
Eerlijk waarquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij zijn ook aardig tegen jou![]()
![]()
WE LATEN JE NOOIT MEER GAAN, HOOR JE ME NOOOIT NOOIT MEER.
HAHAquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar weet ik het fijne niet van
[..]
waarom niet?
zij was de eerste fokster die aardig tegen met was. en zonder haar is de grtd uitgestorven
ik ben dan ook nog een redelijke fok newbie...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAJij bent grappig
Ik was erbij toen GRTDJOW nieuw leven werd ingeblazen, en geloof mij, GRTD is écht niet uitgestorven omdat CC geband werd hoorHet was al veeeel eerder drama daar
Je bent 19 dagen na mij geregistreerd en kijk hoeveel posts ik heb en jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan ook nog een redelijke fok newbie...
Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan ook nog een redelijke fok newbie...
Ik ben ook wel benieuwd wat je allemaal meer te weten krijgt als modquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
CC is chocolatechick?
Wat voor een informatie zou je eigenlijk kunnen lekken als FOK! mod?
Zo interessant ben je nou ook weer niet als mod.
Notes enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
CC is chocolatechick?
Kwam jij zo aan je notes?quote:
sow.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent 19 dagen na mij geregistreerd en kijk hoeveel posts ik heb en jij
Ah, ja..quote:
Oja..wat doen jullie hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAJij bent grappig
Ik was erbij toen GRTDJOW nieuw leven werd ingeblazen, en geloof mij, GRTD is écht niet uitgestorven omdat CC geband werd hoorHet was al veeeel eerder drama daar
Notes, info uit crewfora. Info die je van andere mods/admins hebt gekregen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
CC is chocolatechick?
Oh ohquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow.
ja, het verschil is:
ik fok bijna alleen op mn werk en alleen als de werkdruk het toelaat..
NEE DAT ZEI IK TOCH AL GODVERDOMME.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ah, ja..
Dat is niet de bedoeling inderdaad.
Was zij diegene die jouw notes had doorgelekt?
Hahahahahahahah Denk je serieus dat dat daardoor isquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oja..wat doen jullie hierGa terug naar GRTD
Jullie nemen ons topic over
hihi
Wat valt er te zeggen? Dit is mijn eerste account hoorquote:
Ik heb er 9 op 11000 posts, ik ben een brave FOK!kerquote:
Mensen die voor 2011 notes haddenquote:
Niet alleen dat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tevens had CC haar wachtwoord aan een user gegeven. Die user heeft vervolgens ook achter de schermen gekeken en gelekt.
Ohh kut daar val ik door de mand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die voor 2011 notes haddenMensen die meer dan 5 notes en 1 ban hebben
Ik weet het allemaal jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tevens had CC haar wachtwoord aan een user gegeven. Die user heeft vervolgens ook achter de schermen gekeken en gelekt.
Doe eens lief!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EN NU KAPPEN MET DIE ZINLOZE KANSLOZE DISCUSSIE OVER DIE KUT SC VOL AUTISTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik merk dat 1 naam hier veel los maakt..quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hahahahahahahah Denk je serieus dat dat daardoor is?
quote:
70 jarige mannen plagen, kusjes vragen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EN NU KAPPEN MET DIE ZINLOZE KANSLOZE DISCUSSIE OVER DIE KUT SC VOL AUTISTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1.quote:
quote:
Alleen de informatie die toen in Nachtbagger stond en wat ik van PlayingWithFire te horen kreegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BREAKING NEWSSSSS: PIKANTE FOTO'S VAN HARRY GELEKT !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
BREAKING NEWSSSSS: PIKANTE FOTO'S VAN HARRY GELEKT !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iets groter graag, ik kan ze niet zo goed zien.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Iets groter graag, ik kan ze niet zo goed zien.
Hihiquote:
BREAKING NEWSSSSS: PIKANTE FOTO'S VAN HARRY GELEKT !!!!OmgggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan het net niet zien op de 1e foto maar mn fantasie slaat op hol nu
![]()
En gratisquote:
Nope, wel 10 minuten in de rij moeten staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef JanPiraat het volgende:
yooo draalpffoe dat zal wel ja
niet moeten vechten om het ijs met 100en mensen daar ?
Hij was stout die avondquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omgggik kan het net niet zien op de 1e foto maar mn fantasie slaat op hol nu
Hij heeft gevoel hoor!quote:
Gele buikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |