Inderdaad, trouwens ik zag jou gister wel posten maar niet echt gereageerd op jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een eigen SC is natuurlijk ook veel stoerder..
En Beatles natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, trouwens ik zag jou gister wel posten maar niet echt gereageerd op jouDus bij deze: Hoi ik ben Klinkerbotsing; er zijn vele variaties op mijn naam
Klinker, Klinkie, Klinky, Klibo
![]()
enz enz
SwJquote:
Ik ben geen mod maar wat is SC?quote:
Wat???quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben geen mod maar wat is SC?
Ja lap zeg, dat ik toch niet allemaal doorlezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lees ONZ Feedbacktopic maar.
Ja lapquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja lap zeg, dat ik toch niet allemaal doorlezen
Samenvatting: Ons Fobo werd gesloten, wij huilen. Myraela stuurt ons naar BeF, BeF huilen, toen dit topic.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja lap zeg, dat ik toch niet allemaal doorlezen
Ja, was er gisteravond ook ff, maar vooral in gesprek met appeltje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, trouwens ik zag jou gister wel posten maar niet echt gereageerd op jouDus bij deze: Hoi ik ben Klinkerbotsing; er zijn vele variaties op mijn naam
Klinker, Klinkie, Klinky, Klibo
![]()
enz enz
Ah zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Samenvatting: Ons Fobo werd gesloten, wij huilen. Myraela stuurt ons naar BeF, BeF huilen, toen dit topic.
Tuurlijk ben je welkom hier, gewoon leuk meedoen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, was er gisteravond ook ff, maar vooral in gesprek met appeltje.
ben ik welkom hier?
Ik ben Gianni61 en dit is niet mijn naam en helemaal niet mijn leeftijd
Kort en bondig he.quote:
28quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkom hier, gewoon leuk meedoen!
Hoe oud ben je dan?
[..]
Kort en bondig he.![]()
Boffen hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat leuk trouwens. Een eigen SC in ONZ. Dat ik dat nog mag meemaken!
Okquote:
JA LEES ONZ FEEDBACK NOUHOUUU HELE REVOLUTIE DAAR ALLES OMG.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer je er over zou beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
en jij/jullie?quote:
Ja, in normale topics mag ikd at niet meer van mods.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Michhas het volgende:
Ik mag niet meer slowchatten, ik mag niet meer slowchatten, ik mag niet meer slowchatten.
Jij staat vandaag in de schijnwerpers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Gezellig. En wat is het centrale onderwerp van vandaag?
12quote:
14quote:
Wat? Ik ben gewoon blij dat er ook plekje is voor ons als ONZ'ers om te kunnen SC'en. Dat had al veel eerder moeten gebeuren!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je er over zou beginnen
Er mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, in normale topics mag ikd at niet meer van mods.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij staat vandaag in de schijnwerpers.
Meen je dit nou serieus? Je was altijd zo tegen SC's toen je nog moderator was, ook met die udowu en onz sc destijds.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon blij dat er ook plekje is voor ons als ONZ'ers om te kunnen SC'en. Dat had al veel eerder moeten gebeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |