Ik had een verkeerd antwoord er neer gezet, dus editquote:
Ja, ik zag het maar ik dacht even ik reageer op wat er voor de edit stond.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik had een verkeerd antwoord er neer gezet, dus edit
quote:
quote:
Ik lees nooit OP's, tegen mijn principesquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nee 'weggepest' is een groot woord. Ik kan het wel begrijpen.
[..]
Lees de OP
een eigen SC is natuurlijk ook veel stoerder..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nee 'weggepest' is een groot woord. Ik kan het wel begrijpen.
[..]
Lees de OP
snel volbaggeren en een nieuwe verzinnen werkt net zo goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je de TT niet veranderen aub?
Inderdaad, trouwens ik zag jou gister wel posten maar niet echt gereageerd op jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een eigen SC is natuurlijk ook veel stoerder..
En Beatles natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, trouwens ik zag jou gister wel posten maar niet echt gereageerd op jouDus bij deze: Hoi ik ben Klinkerbotsing; er zijn vele variaties op mijn naam
Klinker, Klinkie, Klinky, Klibo
![]()
enz enz
SwJquote:
Ik ben geen mod maar wat is SC?quote:
Wat???quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben geen mod maar wat is SC?
Ja lap zeg, dat ik toch niet allemaal doorlezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lees ONZ Feedbacktopic maar.
Ja lapquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja lap zeg, dat ik toch niet allemaal doorlezen
Samenvatting: Ons Fobo werd gesloten, wij huilen. Myraela stuurt ons naar BeF, BeF huilen, toen dit topic.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja lap zeg, dat ik toch niet allemaal doorlezen
Ja, was er gisteravond ook ff, maar vooral in gesprek met appeltje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, trouwens ik zag jou gister wel posten maar niet echt gereageerd op jouDus bij deze: Hoi ik ben Klinkerbotsing; er zijn vele variaties op mijn naam
Klinker, Klinkie, Klinky, Klibo
![]()
enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |