Ja hoi met Patje?quote:
Toen Yvonne nog 20 was?quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik tijd heb. Maargoed, als 20 jarige ben je ook flexibel. Geef maar een datum.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gekkie!
[..]
Ok, wanneer gaan we daten?
[..]
Hey Beach
Hey, vanavond krijg je iets van mequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gekkie!
[..]
Ok, wanneer gaan we daten?
[..]
Hey Beach
Pasta.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef gianni61 het volgende:
ik moet zo boodschappen gaan doen, wat moet ik halen voor straks te koken?
Met Klinker, hoe gaat het?quote:
Je bent nu ook geen tiener meerquote:
ik ken yvonne niet, maar als ik het zo hoor hier had ze mn moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Toen Yvonne nog 20 was?
Of is het ook weer niet zó erg?
Goed, met jou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pasta. [ afbeelding ]
[..]
Met Klinker, hoe gaat het?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik tijd heb. Maargoed, als 20 jarige ben je ook flexibel. Geef maar een datum.
quote:
woensdag is pasta dag.quote:
Dat moet jij dan maar uitmakenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd. lol
![]()
[..]O. Spannend
Yvonne is de bottom bitch van Danny.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken yvonne niet, maar als ik het zo hoor hier had ze mn moeder kunnen zijn
Ik ga ophangen we gaan verder in het topic dan ok?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed, weetje ik hou niet zo van telefoneren, ik weet nooit wat ik moet zeggen
Ooo okquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat moet jij dan maar uitmakenzal wel een hoop gaten invullen
tschüs schatjes
Ze is de liefste van de FOK!bazinnen ja echt waaar !!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yvonne is de bottom bitch van Danny.
Dankzij Yvonne hebben we dit SC topic, ze is een heldin!
Maar wel een oude.. en een lieve
Dankzij haar duurde mijn 2 weekse ban ook maar 2 dagen.
Had ik al gezegd dat ze echt een schatje is?
Wacht even. Jíj wil een date! Voor jou 10 anderen. Dus zoals ik al zei: geef maar een datum en ik zou even kijken of ik dan zin heb in een chickquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd. lol
![]()
[..]O. Spannend
kan ze de kerst-ban van CC dan niet ook even wat inkorten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yvonne is de bottom bitch van Danny.
Dankzij Yvonne hebben we dit SC topic, ze is een heldin!
Maar wel een oude.. en een lieve
Dankzij haar duurde mijn 2 weekse ban ook maar 2 dagen.
Had ik al gezegd dat ze echt een schatje is?
Ja beter, die stiltes enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga ophangen we gaan verder in het topic dan ok?
Dan ken je Knorretje nog niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooo ok![]()
DOeiii![]()
![]()
[..]
Ze is de liefste van de FOK!bazinnen ja echt waaar !!!![]()
![]()
Knorretjequote:
Hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Editeur het volgende:
[..]
Wacht even. Jíj wil een date! Voor jou 10 anderen. Dus zoals ik al zei: geef maar een datum en ik zou even kijken of ik dan zin heb in een chickLife of a 20year old, al die jongere boys moeten uitkijken naar deze leeftijd.
Kloptquote:
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ze de kerst-ban van CC dan niet ook even wat inkorten?
Hopelijk niet,quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ze de kerst-ban van CC dan niet ook even wat inkorten?
Zeg jouw FOK! kennis rijmt al evenmin met je usernummer als het mijne. Hoe zit dat?quote:
zGquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zeg jouw FOK! kennis rijmt al evenmin met je usernummer als het mijne. Hoe zit dat?
(Of ben je toch zG? Al meen ik dat al eens gevraagd te hebben).
Ik heb die jongen veel geleerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zeg jouw FOK! kennis rijmt al evenmin met je usernummer als het mijne. Hoe zit dat?
(Of ben je toch zG? Al meen ik dat al eens gevraagd te hebben).
Is goedquote:
ja, daar weet ik het fijne niet vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NeeCC lekte informatie manggggg
Dat kán echt niet!
waarom niet?quote:
Geef je MSN en morgen weet je alles.quote:
;$ Ja echt ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geef je MSN en morgen weet je alles.
Wij zijn ook aardig tegen jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar weet ik het fijne niet van
[..]
waarom niet?
zij was de eerste fokster die aardig tegen met was. en zonder haar is de grtd uitgestorven
Eerlijk waarquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij zijn ook aardig tegen jou![]()
![]()
WE LATEN JE NOOIT MEER GAAN, HOOR JE ME NOOOIT NOOIT MEER.
HAHAquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar weet ik het fijne niet van
[..]
waarom niet?
zij was de eerste fokster die aardig tegen met was. en zonder haar is de grtd uitgestorven
ik ben dan ook nog een redelijke fok newbie...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAJij bent grappig
Ik was erbij toen GRTDJOW nieuw leven werd ingeblazen, en geloof mij, GRTD is écht niet uitgestorven omdat CC geband werd hoorHet was al veeeel eerder drama daar
Je bent 19 dagen na mij geregistreerd en kijk hoeveel posts ik heb en jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan ook nog een redelijke fok newbie...
Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan ook nog een redelijke fok newbie...
Ik ben ook wel benieuwd wat je allemaal meer te weten krijgt als modquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
CC is chocolatechick?
Wat voor een informatie zou je eigenlijk kunnen lekken als FOK! mod?
Zo interessant ben je nou ook weer niet als mod.
Notes enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
CC is chocolatechick?
Wat voor een informatie zou je eigenlijk kunnen lekken als FOK! mod?
Zo interessant ben je nou ook weer niet als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |