quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er mag ook niets meer tegenwoordig
Ga toch weg. Ik was er helemaal niet tegen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus? Je was altijd zo tegen SC's toen je nog moderator was, ook met die udowu en onz sc destijds.
Of heb ik dat verkeerd begrepen![]()
ik dacht dat onzin radio hier al voor misbruikt werdquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon blij dat er ook plekje is voor ons als ONZ'ers om te kunnen SC'en. Dat had al veel eerder moeten gebeuren!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus? Je was altijd zo tegen SC's toen je nog moderator was, ook met die udowu en onz sc destijds.
Of heb ik dat verkeerd begrepen![]()
Dan verkeerd begrepen, excuses.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga toch weg. Ik was er helemaal niet tegen.
Ik wil wel meezingen met de De Dijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Furdinand het volgende:
Wie gaat er vanavond met mij mee rennen over de dijk?
Geeft nietquote:
Ouder denken te zijn dan Opaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik de oudste was hier. (Yvonne niet meegerekend uiteraard).
Als je yvonne meerekent is sinterklaas niet eens de oudstequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik de oudste was hier. (Yvonne niet meegerekend uiteraard).
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
ik zou geen dijk weten te vinden hier in de buurt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Furdinand het volgende:
Wie gaat er vanavond met mij mee rennen over de dijk?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Als je yvonne meerekent is sinterklaas niet eens de oudste
Ja yvonne heeft fok meegemaakt toen het met kleitabletten werkte enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Als je yvonne meerekent is sinterklaas niet eens de oudste
Echt lang geledenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Michhas![]()
Met jou in een topic
Dat is een hele tijd terug.
toen de lucht nog schoon was en de seks nog viesquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja yvonne heeft fok meegemaakt toen het met kleitabletten werkte enzo![]()
Dat zei ze zelf gisteren!
Weet jij alles van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef K-Cash het volgende:
[..]
toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef K-Cash het volgende:
[..]
toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |