Noah zal wel geen eckte verhouding hebben gehad met Luke.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:58 schreef sherezade het volgende:
verschrikkelijk jahadden ze beter iemand anders eruit kunnen schrijven Noah bijvoorbeeld die heeft al zolang als hij in de serie zit geen toegevoegde waarde
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Noah zal wel geen eckte verhouding hebben gehad met Luke.
Dan wordt ie er niet uitgeschreven.
Keek toen nog niet denk ik, ken hem niet. Deze Brad vind ik wel leuk, funny en sexy. In het begin vond ik hem irritant omdat hij Jack in de weg zat, maar toen hij eenmaal met Katie was, vond ik hem wel een schatje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat hoofd van Austin Peck, vond hem geen leuke Brad, stom jochie...
De eerdere Brad daarentegen......mjammie
[ afbeelding ]
Volledig mee eens!!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef Sk00p het volgende:
'
[..]
Volledig mee eens!!
BradNooit begrepen waarom!! En Jack dat moet huilen is zo geloofwaardig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Dat is aan t eind van het vorig topic besprokenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef Sk00p het volgende:
'
[..]
Volledig mee eens!!
BradNooit begrepen waarom!! En Jack dat moet huilen is zo geloofwaardig!
Nope.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef miep63 het volgende:
Komt Carly weer terug? Hopelijk wordt haar personage niet gespeeld door een andere actrice.
En die Audrey mag wel voor mijn part verdwijnen die voeg echt niks bij en nou ja ze is ook best een beetje eng.
Kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat is aan t eind van het vorig topic besproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Maura West (Carly) was een aantal maanden de serie uit vanwege zwangerschapsverlof. Van haar vijfde kind alweer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef miep63 het volgende:
Komt Carly weer terug? Hopelijk wordt haar personage niet gespeeld door een andere actrice.
En die Audrey mag wel voor mijn part verdwijnen die voeg echt niks bij en nou ja ze is ook best een beetje eng.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef Anonymousz het volgende:
over een paar weken komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor langere tijd?
Be sure to wear some flowers in your hair
Nee, gewoon voor één aflevering. Over twee maanden komt hij weer voor één aflevering terug.quote:
voor een paar maandenquote:
Goede actrice ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef formerjellybean het volgende:
De Molly die in The Bold speelt , dus de originele , vind dat zo'n mooie vrouw.
ik ook totdat ik haar laatst in de bold zag toen er buiten scenes waren opgenomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:00 schreef formerjellybean het volgende:
De Molly die in The Bold speelt , dus de originele , vind dat zo'n mooie vrouw.
Molly kon leuk met Carly konkelen dus dat is dan wel leuk. Toen zat Carly nog achter Mike aan en Molly achter Holdenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Goede actrice ookIk was fan, ondanks dat Molly een trieste personage was.
geen anderequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef Rebbedebje het volgende:
Komt die actrice niet terug dan als Molly, maar een andere?
Wat jammer.
Yeeyquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen andere
dezelfde actrice gewoon
Dat zal wel niet dezelfde zijn, want die is homo.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:14 schreef formerjellybean het volgende:
He voordat ze met Andy trouwde, was Maura West getrouwd met een New Kid on the block-lid . Ze was getrouwd met Jonathan Knight . Staat in haar wikipedia
Oh op andere sites is het wel de foto van hem. Maar hij is ook nog niet zo heel lang uit de kast. Beetje vaag .quote:Op woensdag 13 april 2011 11:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat zal wel niet dezelfde zijn, want die is homo.
In zijn bio staat ook helemaal niks over dat hij een kind (Benjamin) zou hebben.
Ja ik zat ook al te googlen maar kom er niet echt uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh op andere sites is het wel de foto van hem. Maar hij is ook nog niet zo heel lang uit de kast. Beetje vaag .
En deze natuurlijk:quote:Op woensdag 13 april 2011 09:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mooi filmpje van Jack, maar vergeet deze niet!![]()
Ahhhhh![]()
Wauw, Janice is the best ... en de mooiste.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En deze natuurlijk:
Fantastische acteurs die de dupe zijn geworden van slechte schrijvers.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze bedankt haar echtgenoot Billy Warlock!!?!?!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mn vroegere crushuit Baywatch!!
![]()
Zo kom je nog eens wat te weten
Hij is wel oud geworden....wacht even... ik ook
![]()
ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh ik ben echt ergHeb net mee gejankt, Katie die haar zoontje bij Brad in zijn armen legt
hij is zo finequote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze bedankt haar echtgenoot Billy Warlock!!?!?!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mn vroegere crushuit Baywatch!!
![]()
Zo kom je nog eens wat te weten
Hij is wel oud geworden....wacht even... ik ook
![]()
Inderdaad. Die arme Jack en Katie, heeft er bij mij ook behoorlijk ingehakt, ondanks dat het een soap is.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef miek221 het volgende:
Poeh hee, net aflevering gemist gezien. heb nog nooit eerder zo moeten huilen bij een serie als deze aflevering, vooral bij het einde. Zo zielig. Sta er een beetje verbaasd van..
me 2quote:Op woensdag 13 april 2011 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Die arme Jack en Katie, heeft er bij mij ook behoorlijk ingehakt, ondanks dat het een soap is.
Weet niet of ik die kan zien......quote:Op donderdag 14 april 2011 09:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb vreselijk moeten huilen toen Katie de baby bij Brad neerlegde.
Gisteravond ook weer, tijdens de hele aflevering.
Het doet me behoorlijk veel deze verhaallijn.
![]()
@Koningin: het wordt in de volgende aflevering nog wel uitgelegd wat er is gebeurd, no worries..
Jack wist niet dat Brad in dat gebouw was. Het was er donker en doordat er vanuit het donker geschoten werd op Jack, heeft hij teruggeschoten.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het moment ook vreselijk.
Maar wat ging er precies aan vooraf? Dat heb ik dan weer niet gezien....waarom schoot Jack op hem?
Op teletekst wordt ze ma/di weer genoemdquote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Carly kwam als goed is 3 november terug, dus dat is zeer binnenkort.
Is Audrey weg dan?. Oke.quote:En ik mis Audrey nu al ..... zij was echt onzettend grappig, zeker in combinatie met Henry en Barbara. Helaas was het slechts een gastrol van een paar maanden.
Ik denk van wel. Ze kwam in de serie op 24 juli 2009 of zo, en de meeste lange gastrollen duren drie maanden. Aangezien we nu bij 28 oktober 2009 zijn en Audrey gevlucht is voor de politie, denk ik dat dit het einde is van die gastrol.quote:
Ik kan me heel goed identificeren met de persoon die iets heel heftigs doormaakt, los van het feit of ik die persoon mag of niet. Het gaat om de situatie en die was echt heftig, nog niet eerder zo meegemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik heb ook niet hoeven huilen om Katie/Brad/Jack enzo hoor.
Terwijl ik normaal heel gemakkelijk huil![]()
'T is toch een soap en ik vind Brad ook totaal niet boeiend.
Als Henry nou bv was doodgegaan... (maar dan had ik nog niet gehuild denk ik)
ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef Sk00p het volgende:
Jack in dat steegje![]()
Ik had Dusty wel een beetje gemist![]()
Bron: soapcentral.comquote:ABC CANCELS ALL MY CHILDREN, ONE LIFE TO LIVE
Posted Thursday, April 14, 2011 2:35:40 PM
by Chanel Garner
ABC has announced that two of its three soap operas -- All My Children and One Life to Live -- will go off the air in the coming months. General Hospital will be left as the network's only remaining soap.
"While we are excited about our new shows and the shift in our business, I cant help but recognize how bittersweet the change is," Brian Frons said in a statement. "We are taking this bold step to expand our business because viewers are looking for different types of programming these days. They are telling us there is room for informative, authentic and fun shows that are relatable, offer a wide variety of opinions and focus on real life takeaways."
"All My Children and One Life to Live are iconic pieces of television that have made an indelible mark on our cultures history, Frons continued. Each of the shows has touched millions and millions of viewers and informed the social consciousness. It has been a privilege to work with the extraordinary teams who brought the residents of Pine Valley and Llanview to life each day, and we thank the cast, crew, producers and most especially the fans for their commitment to the shows through their history."
Together, All My Children and One Life to Live combine for 84 years of broadcast history. All My Children is slated to go off the air in September. One Life to Live will conclude its run in January 2012.
"It saddens me that All My Children is canceled. I've loved playing Erica Kane and working with Agnes Nixon and the incredible people at AMC," said Susan Lucci (Erica Kane, AMC). "Im looking forward to all kinds of new and exciting opportunities."
"ABC just cancelled AMC and OLTL. End of an era. So sad. Fond memories," Cady McClain (Dixie Martin, AMC) posted via Twitter.
"Saddened and shocked by the news of #AMC's cancellation," added Eden Riegel (ex-Bianca Montgomery, AMC). "It's the end of an era. I love you, AMC."
"WOW. RIP #AllMyChildren," Leven Rambin (ex-Lily Montgomery, AMC) added on her Twitter page. "The end of an iconic era and huge part of my life. What a travesty!"
"Six more months of really good show! This has been the best group of people that I've ever worked with," Jordi Vilasuso (Griffin Castillo, AMC). "I am blessed to have been part of AMC!"
Castle star and one of One Life to Live's Joey Buchanans, Nathan Fillion, wrote, "A moment of silence for a disappearing genre. OLTL & AMC, we'll miss your hard work and talent."
"So saddened by the cancellation of All My Children and One Life to Live! Sad to see an era die off," McKenzie Westmore, who is best known to soap fans for her work on Passions, but who also appeared as a doctor on All My Children.
"Heart goes out to my friends at AMC/OLTL and their fans," Emmy winner Sarah Brown added.
"It's a sad day in Pine Valley. We're all still trying to absorb the news..." Stephanie Gatschet (Madison North, AMC) told fans. "Thank you all for your support! #AMC has the best fans ever."
"Thank you all for all the supporting tweets and words of encouragement. Feelings about this are bittersweet," offered Denise Vasi (Randi Hubbard, AMC). "AMC and its legacy ends but we were all blessed to be a part of true television history!"
Both soaps will be replaced with talk shows. The first is called The Chew, which will have a food-themed focus. The second is a show tentatively called The Revolution.
Hij speelt zo ontzettend geloofwaardig deze verhaallijn, ik hou t geen enkele keer droogquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Michael Park (Jack) was afgelopen avond weer fantastisch. Dat was dan ook niet voor niets de desbetreffende aflevering waar hij de Emmy voor heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
Je zult er versteld over staan hoeveel mensen dat doen, al dan niet in een kerk of kapel, als ze ten einde raad zijn, maar vooral als ze dreigen iemand te verliezen aan de man met de zeis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
Janet'dan gaan we saampjes bidden'
Dat snap ik. Alleen was Brad dus al dood.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zult er versteld over staan hoeveel mensen dat doen, al dan niet in een kerk of kapel, als ze ten einde raad zijn, maar vooral als ze dreigen iemand te verliezen aan de man met de zeis.
En Janet is nogal christelijk opgevoed, dan leer je dat soort dingen te doen. Ik ga nooit meer naar de kerk (alleen als het moet, trouwerij of begrafenis ofzo).
Klopt, je hebt ze ook die dan gaan bidden voor de zielenrust.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat snap ik. Alleen was Brad dus al dood.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, je hebt ze ook die dan gaan bidden voor de zielenrust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Inderdaad, Halquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:38 schreef massy het volgende:
Ik hou het ook al zeker 3 afleveringen niet droog net als toen met Jennifer inderdaad.
Maar ook de aflevering die gewijd was aan Hall heeft me heel wat tranen gekost.
Stomme soap
quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Terri Conn lijkt trouwens best wel op Monique Smit (zeker nu ze wat is afgevallen):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
.
.
nee vind ik echt niet, waarom? omdat ze dezelfde haarkleur hebben en dezelfde lengte qua haar hebben??
.
Lily![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet ze nou serieus alsof zij hier het slachtoffer is?
Wat een figuur. Zij en Damian verdienen elkaar.
En Henry is aan het trippen.
Vind ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee, gewoon omdat ze dezelfde lach en ongeveer dezelfde ogen hebben.
Het zouden best zussen kunnen zijn.
Dustyquote:
Echt wel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]ik vind Carly gewoon een tof personage, ik kan niet wachten op het moment dat ze Craig en Rosanna gaat confronterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja geweldig.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Tja, als je plotseling Brad er uit schrijft, dan kun je niet opeens al die acteurs regelen.
voor iemand wat ook nog zo populair was (ook van Woak) was het idd een hele bescheiden begrafenismis iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:36 schreef Koningin het volgende:
Wat een waardeloze begrafenis.....![]()
Ik mistte echt nog heel veel mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Holden nooit een leuk personage gevonden, maar op dit moment ben ik zeker Team Holden.
Als Noelle Beck (Lily) een keer naar Nederland komt, mogen ze haar een gastrol geven in GTST als de beste vriendin van Charlie.
Lily en Charlie zullen het vast goed met elkaar kunnen vinden, want ze zijn beiden walgelijk.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik mag deze Lily sowieso niet.En niet alleen deze Lily, het personage Lily is echt vreselijk...!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude Lily vond ik wel leuk. Veel vrouwelijker, mooi en om te zien (iemand die beschermd moet worden).quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
En niet alleen deze Lily, het personage Lily is echt vreselijk...!!
Inderdaad. Ik ben verder niet zo'n Carlyfan, maar ze speelt wel goed, dat is waar. Ik hou niet zo van dat personage.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef formerjellybean het volgende:
Het komt ook omdat de oude lily echt kon acteren, zoals ze toen Rose ook neerzette, dat was hartstikke geloofwaardig. Niet zoals hier Janine die een boze tweelingzus neerzette. Ik snap overigens niet waarom de oude lily wegging.
Carly idem dito, in het begin was het helemaal een rotkarakter in verhaal met Mike maar qua spelen kon ze het zo goed voor elkaar krijgen dat je gewoon sympatie voor haar kreeg, helemaal toen ze de baby verloor van Mike , dat was zo goed gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
Gisteren een stukje gekeken, wat ziet Carly er ontzettend goed uit zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op zondag 24 april 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ben ik hier soms de enige die het op RTL8 kijkt?
Ben Harris!
Ben, Ben, Ben.Hup Ben!
Mick Hazen (Parker) is een leuke jongen, maar hij mag wel eens een keer naar de kapper.neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Alsof je zo maar iemand kunt laten arresteren..![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat dit Hunter's turning point gaat zijn en een echte hunk wordt idd...
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt? Nou geef mij Casey maar of Luke..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:53 schreef alors het volgende:
Hunter is al een hunkhij mag hier wel even langskomen
Of Mark Collier. Ik hoop wel dat hij Mike weer speelt als die terug komt... Iemand??
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]Nope. De laatste Mike, Jon Prescott, heeft (volgens mij) deze week nog 1 gastoptreden en dat was de laatste keer dat Mike te zien is in de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echt? Nou geef mij Casey maar of Luke..
Of Mark Collier. Ik hoop wel dat hij Mike weer speelt als die terug komt... Iemand??![]()
En Hunter ..."Wanna go make out?" Serieus? Wat is dat nou weer voor een openingszin?
Ik vind nog steeds die scene van Jack met die andere gast op het dak heel vreemd ... ze springen van een gebouw af en landen op het beton, maar komen heelhuids beneden.
Eric Sheffer Stevens mag van mij trouwens dit jaar wel de Emmy winnen. Het personage dat hij speelt is hier nog niet geďntroduceerd, maar hij speelt het wel heel goed.
Ik heb veel van die scenes al op internet gezien.
There's a lesson that you always have to learn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:48 schreef alors het volgende:
en iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]ohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is ook al weer een tijd geleden dat ik de serie is afgelopen...
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef alors het volgende:
Ja dat is wel heel lang geleden, voor mij is de echte Mike, die donkere met houthakkersblouse en spijkerbroek.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee, Mike als in Jon Prescott:
[ afbeelding ]
Die Mike die zich toen overal mee ging bemoeien, tijdens dat gedoe tussen Paul, Meg en Sophie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door ThunderBitch op 27-04-2011 12:43:36 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Dit was volgens mij de eerste Mike Kasnoffquote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
De echte mike zoals dus de eerste blonde want dat was de originele mike ????
JA dít is voor mij ook de echte Mikequote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef alors het volgende:
Ja dat is wel heel lang geleden, voor mij is de echte Mike, die donkere met houthakkersblouse en spijkerbroek.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Oh wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
JA dít is voor mij ook de echte Mike. Jammer dat het die ander is die terugkomt..
[..]
Oh wel!![]()
Nee dat is een ander en heb op het net gelezen dat het verhaal een raar staartje gaat krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef roos85 het volgende:
Is Mike degene in het ziekenhuis bij Allison?
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooi dat Carly zichzelf weer is.Heerlijk manipulatief.
Yep. Hij was de eerste (en echte) Mike...quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de eerste Mike Kasnoff
[ afbeelding ]
Huh?!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:19 schreef Miam het volgende:
w00t, Alison zit opgesloten ofzo? in gezelschap van Simon? lijkt er nogal op!
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat is een nieuwe aanwinst, een wetenschapper, en dat verhaal moet je gewoon gaan volgen heb spoilers op internet gelezen en het is bizar.
En vraag me af wanneer Simon weer terugkomt, want die zou ook weer terugkomen en die is yummie![]()
Gaan ze een boel van de oude cast weer terug laten komen ?? Eerst ben nu Mike , wie is de volgende??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Joh half bold and the beautifull bestaat uit incestquote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef padlarf het volgende:
omg, ik bedenk me nu pas dat Parker en Liberty neef en nicht zijn.![]()
Goorlapperij
Niet biologisch, de vader van Parker is namelijk Hal..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef padlarf het volgende:
omg, ik bedenk me nu pas dat Parker en Liberty neef en nicht zijn.![]()
Goorlapperij
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Niet biologisch, de vader van Parker is namelijk Hal..
Maak er maar heel b&b van, volgens mij heeft iedereen met iedereen in het bed gelegen daarquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh half bold and the beautifull bestaat uit incestValt in As the world turns trouwens wel weer mee.
Heb alleen de scene gezien waarin alison opgesloten zat met die gast, in het donker leek hij nogal op Simon, toen ik hem later zag in gezelschap van emily en paul veranderde mijn meningquote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat is een nieuwe aanwinst, een wetenschapper, en dat verhaal moet je gewoon gaan volgen heb spoilers op internet gelezen en het is bizar.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Miam het volgende:
[..]
Heb alleen de scene gezien waarin alison opgesloten zat met die gast, in het donker leek hij nogal op Simon, toen ik hem later zag in gezelschap van emily en paul veranderde mijn mening
beetje eng wel.
En Carly vind ik zo niet leuk
Waarom vertel je steeds wat er gaat gebeuren. Ik weet niet of iedereen dat wel waardeert.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
NEEEEEEE .... ik kijk er echt tegenop om de volgende afleveringen met Luke en Noah te zien.
Het is namelijk echt verschrikkelijk.
En Mike ... serieus, knock-out door een ontzettend nep klapje van Jack? Wat triest.
We zijn nu halverwege november 2009, en vanaf maart 2010 zullen er heel veel oudgedienden terugkomen in de serie voor een gastoptreden.
Ik kan nu wel alvast zeggen dat in de uitzending van 5 april 2010 Julianne Moore weer een dagje als Frannie Hughes te zien is.
Dat vind ik echt fantastisch: een Hollywoodactrice die genomineerd is voor Oscars die niet vergeten is waar haar carričre allemaal mee is begonnen.
Vertel ik soms wat er gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom vertel je steeds wat er gaat gebeuren. Ik weet niet of iedereen dat wel waardeert.
Ik heb ook al alles gezien ondertussen, maar ik probeer de spanning niet weg te nemen.
Kijk, als iemand een vraag stelt, dan zal ik in spoilers antwoord geven, dat dan weer wel.
Maar misschien kun je daar een beetje rekening mee houden.
Ik zou niet weten waarom je dat nodig vindt eerlijk gezegd. Als ik het nog niet allemaal gezien had, zou het mij knap irriteren. Ik laat dingen liever een verrassing zijn voor mensen. Het feit dat je noemt dat er iets ergs gaat gebeuren maakt dat men al een verwachting heeft, waardoor als het gebeurt, het minder spannend is. Tsja, misschien vinden anderen het niet irritant, maar ik ben dan ook iemand die het vervelend vind als iemand door een film heen praat, of je steeds om uitleg vraagt tijdens het kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vertel ik soms wat er gaat gebeuren?
Ik vertel hoogstens dat er iets ergs gaat gebeuren, niet wat er precies gaat gebeuren.
Zeggen dat iets geen leuke verhaallijn wordt, vind ik geen spoiler.
Als ik nou zou zeggen: Jack vermoordt Craig die vervolgens met Kim trouwt die een kind met Henry krijgt ... dat zou een spoiler zijn.
wtf zeg jij allemaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:35 schreef padlarf het volgende:
De dode Craig gaat trouwen met Kim?:O:O:O
Hij had het over deze post van mij:quote:
Niet te geloven dat we ondertussen alweer 8 maanden tegen Damian aan kijken ... dat ik dat vol heb gehouden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ik nou zou zeggen: Jack vermoordt Craig die vervolgens met Kim trouwt die een kind met Henry krijgt ... dat zou een spoiler zijn.
Voor mij maakt het niet meer uit. Ik heb alles al gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het eigenlijk fijner om te kijken terwijl ik weet wat er gaat gebeuren.
Voorheen zat ik altijd met spanning te wachten op de volgende uitzending om te weten wat er gebeurde, en nu hoef ik alleen maar te kijken hóe het gebeurt.
Maar goed, ik zal wel helemaal niks meer zeggen over dingen die nog moeten gebeuren, als jij dat blijkbaar niet zo fijn vindt ...
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik geloof dat het ook al eerder is besproken dat "we" dat allemaal niet willen weten. Wie er terugkomt en hoe lang..quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat nodig vindt eerlijk gezegd. Als ik het nog niet allemaal gezien had, zou het mij knap irriteren. Ik laat dingen liever een verrassing zijn voor mensen. Het feit dat je noemt dat er iets ergs gaat gebeuren maakt dat men al een verwachting heeft, waardoor als het gebeurt, het minder spannend is. Tsja, misschien vinden anderen het niet irritant, maar ik ben dan ook iemand die het vervelend vind als iemand door een film heen praat, of je steeds om uitleg vraagt tijdens het kijken.
Ik vind het persoonlijk prettiger om zelf aan te voelen als er iets gaat gebeuren. Meestal voel je dat zelf aan en het is dan spannend als het wel of niet gebeurt. Je eigen gevoel en verwachting worden dan bewaarheid. Waarom heb je uberhaupt die behoefte om dat te doen? Ik weet dat het lastig is om te laten weten dat je veel weet, maar een bijzondere waarde heeft het eigenlijk niet, want je hebt gewoon vooruit gekeken, dus tsja, is geen lol aan, en een quizz is het zeker niet.
Wat me wel leuk lijkt, is om als het allemaal achter de rug is, om met iedereen nog na te praten over hoe alles gegaan is. Kijk, dat vind IK nou erg leuk.
Maar je moet doen wat je niet laten kunt natuurlijk, ik kan en zal je dat niet verbieden.
Ik vind het ook niet fijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het eigenlijk fijner om te kijken terwijl ik weet wat er gaat gebeuren.
Voorheen zat ik altijd met spanning te wachten op de volgende uitzending om te weten wat er gebeurde, en nu hoef ik alleen maar te kijken hóe het gebeurt.
Maar goed, ik zal wel helemaal niks meer zeggen over dingen die nog moeten gebeuren, als jij dat blijkbaar niet zo fijn vindt ...
Zolang het dan ook in spoilertags staat vind ik het prima.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:40 schreef sherezade het volgende:
mij maakt het niks uit hoor, vind het wel leuk ...![]()
en als ik spoilers niet wil lezen dan lees ik de spoilertags gewoon niet
Mee eens, aardig voorspelbaar ook vind ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef sherezade het volgende:
snap sowieso niet dat ze Luke en Noah zo op de voorgrond hebben gehaald, vind het de minst leuke karakters van de hele soap.....
ik moet ook de aflevering van vandaag nog terug kijken, ik ben vandaag teveel bij de bruiloft van Wiliam en Kate blijven hangenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mee eens, aardig voorspelbaar ook vind ik.
Overigens vind ik het ook niet fijn wanneer er zonder spoilertags gepost wordt wat er nog gaat gebeuren. De laatste aflevering heb ik deels gezien maar dat verklapt weinig van de verhaallijn.
Als ze in spoilers zitten, is er niets aan de hand, maar dan nog, waarom zou je dat doen als een soort van voorbeschouwing. Het is juist leuk als mensen benieuwd zijn naar iets en het vragen, dat er dan in een spoiler antwoord wordt gegeven. Zo weet je ook een beetje welke vragen anderen hebben. Is leuk voor de interactie. Maar goed, ik heb vroeger ook nooit gespiekt, zal daar wel aan liggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:40 schreef sherezade het volgende:
mij maakt het niks uit hoor, vind het wel leuk ...![]()
en als ik spoilers niet wil lezen dan lees ik de spoilertags gewoon niet
Ja, als het al op tv is geweest, dan kun je inderdaad al e.e.a. lezen. Ik moest er ook altijd opletten als ik nog niet gekeken had. Dit heb ik ook met Bold, kijk in via internet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het echt prettiger dat we vroeger een apart spoilertopic hadden, ik wil echt niet zomaar hier lezen wie er bijvoorbeeld terugkomt.
En ja, dom van mij om bijvoorbeeld nu in dit topic te lezen waar mensen posten die de aflevering die ik maandagmiddag ga kijken gisteravond al hebben gekeken. Vroeger werd er 's avonds laat juist een herhaling van de middagaflevering uitgezonden en ik vergeet elke keer dat de avondaflevering dus nu juist voorloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
vind haar lip een beetje irritant hoe ze die steeds trektquote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef Miam het volgende:
Ik vind Carly overigens wel een hele mooie vrouw.maar god wat is ze irritant!
ja daar lijkt ze echt op, alleen is ze wat stevigerquote:Op maandag 2 mei 2011 09:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind dat Janet lijkt op Peggy Bundy...![]()
CARLY RULES![]()
Ik vind haar geweldig!!
Volgens mij ze werkelijk zo dom.quote:
OMGquote:
10 maanden klinkt ver weg, maar ook ontzettend dichtbij..quote:Nog maar 10 maanden, en dan is ATWT hier in Nederland ook afgelopen.
Ongeveer 10 maanden geleden ontvoerde Paul Eliza voor de eerste keer.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
OMGwel komisch dat Meg nu best geschift is en Paul "normaal"
[..]
10 maanden klinkt ver weg, maar ook ontzettend dichtbij..
Ik vind dat hij altijd zo zeurt .... hij heeft altijd wel een reden klaarliggen om ruzie te maken met Luke of het zelfs uit te maken.quote:
TEAM CARLYquote:Op maandag 2 mei 2011 09:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind dat Janet lijkt op Peggy Bundy...![]()
CARLY RULES![]()
Ik vind haar geweldig!!
Team Craig en Rosanna!quote:
dat ja, Luke is te leuk voor hemquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind dat hij altijd zo zeurt .... hij heeft altijd wel een reden klaarliggen om ruzie te maken met Luke of het zelfs uit te maken.
Ik snap niet hoe Luke het met hem uithoudt ...
nog eenquote:
En Meg danquote:
Het gaat in deze om de verantwoordelijkheid als er iets mis gaat bij de operatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze soap is echt bizar.
Noah kan niet geopereerd worden omdat hij niet verzekerd is en omdat er eerst een familielid moet zijn dat instemt met de operatie?
Hallo, het is een soap!
Sinds wanneer trekken zij zich daar iets van aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik, maar het is een soap.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat in deze om de verantwoordelijkheid als er iets mis gaat bij de operatie.
Johnny is dan niet biologisch zijn zoon, maar hij heeft de moeder van Johnny op haar sterfbed beloofd dat hij voor hem zou zorgen dat Craig niet in de buurt kun komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is een soap.
Die trekken zich nooit iets aan van logica of wetten, en nu opeens wel?
Iets wat de pijn verzacht: de laatste maanden worden wel weer een stuk beter 'schrijfsgewijs'.
Dusty gaat bijna dood: "Dat was grappig."
Ik vind Dusty nu trouwens wel weer een leuk personage ... toen hij zich, nadat hij terugkwam, zo enorm ging bemoeien met Paul, Meg en Johnny (die niet eens zijn zoon is, maar die van Craig), vond ik hem verschrikkelijk en had ik de neiging om dingen naar m'n scherm te gooien zodra hij in beeld kwam.
Maar nu is hij weer een stuk leuker.
das makkelijk achteraf pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan had Jennifer maar niet met Craig naar bed moeten gaan.
Hij is nou eenmaal de vader, of ze dat nou leuk vond of niet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef sherezade het volgende:
verschrikkelijk die 10 maanden vliegen nu zo om!!
ik vind het wel jammer ookal zijn de verhaallijnen nu zo bagger, het is toch iets wat ik jarenlang met plezier heb gevolgd en dat wordt nu zomaar uit ons leven gerukt!!!!!
Precies, ik voel het ook zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ook wat in de spoiler staat)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
Het was ook bedoeld om het een beetje spannender te maken, het feit dat er niet gehandeld kan worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[quote]Dat weet ik, maar het is een soap.
Die trekken zich nooit iets aan van logica of wetten, en nu opeens wel?
Iets wat de pijn verzacht: de laatste maanden worden wel weer een stuk beter 'schrijfsgewijs'.
Dusty vond ik al eerder een lekker ding. Maar inderdaad, in die periode was hij knap irritant, vooral met Meg. Van Johnny kan ik me nog wel voorstellen dat hij bezitterig was, want Jennifer's wil was dat hij voor haar kind zou zorgen.quote:Dusty gaat bijna dood: "Dat was grappig."
Ik vind Dusty nu trouwens wel weer een leuk personage ... toen hij zich, nadat hij terugkwam, zo enorm ging bemoeien met Paul, Meg en Johnny (die niet eens zijn zoon is, maar die van Craig), vond ik hem verschrikkelijk en had ik de neiging om dingen naar m'n scherm te gooien zodra hij in beeld kwam.
Maar nu is hij weer een stuk leuker.
Ja, hoho, hij heeft haar het bed in gemanipuleerd. Als ik het goed heb, was ze nog dronken ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan had Jennifer maar niet met Craig naar bed moeten gaan.
Hij is nou eenmaal de vader, of ze dat nou leuk vond of niet.
- eindelijk weer verbinding met internet -quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hoho, hij heeft haar het bed in gemanipuleerd. Als ik het goed heb, was ze nog dronken ook.
Het was een grote fout. Alsof we dat niet kennen van Craig.
of ghostquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat gedoe met Brad lijkt trouwens rechtstreeks gekopieerd van de film Just like Heaven.
Ze kopieren wel meer .... die verschrikkelijke verhaallijn met Holden, Maeve en Eb in Kentucky was een slap aftreksel van Misery (briljante film trouwens, ik heb hem op dvd).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat gedoe met Brad lijkt trouwens rechtstreeks gekopieerd van de film Just like Heaven.
Ja, schattig heh,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Henry en Brad die samen dat lied voor Jacob zingen
LMAOquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
Oe sexy Simon, even mijn kwijldoekjes halen![]()
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dankzij de ATWT quiz heb ik 450 euro gewonnen, echt fantastisch!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lily ... oh mijn God. Zij denkt echt dat zij alles kan maken, maar vindt blijkbaar dat iedereen alsnog rekening met haar moet houden?
Wat een walgelijk mens.
Ik had nooit gedacht dat het zover zou komen, maar het is zover: Holden vind ik 20128945x leuker dan Lily.
Had Jack Lily niet kunnen doodschieten i.p.v. Brad?
We zijn dan nu ook minder dan een maand verwijderd van het punt waarop het in de VS officieel gecancelled werd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is het toch ontzetend slecht ...
dat was wel leuker geweestquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat ontzettend jammer dat ze Simon in het huis van Katie neer hebben gezet.
Ze had nu eindelijk Brad moeten zien..
Wie is Rick Dekker?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh en trouwens waar is Rick Dekker gebleven? Volgens mij heeft Rick Dekker zichzelf dat spul ingespoten en is hij Mick Dante geworden...![]()
kan dat?![]()
Oh, oke. Ben wel benieuwd hoe dit gaat verlopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie is Rick Dekker?
Ow, die, even opgezocht (de ex van Susan)
Nee, dat is niet zo.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh, oke. Ben wel benieuwd hoe dit gaat verlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Madame_Paon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Lily mag nu echt een keer serieus die vijver in wandelen..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh en Lily mag nu echt een keer serieus die vijver in wandelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Lily mag nu echt een keer serieus die vijver in wandelen..en de rest van oakdale erbij
![]()
![]()
Nee joh niet allemaal, Luke en Casey en Mike en Simon mogen om de beurt hierheen wandelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en de rest van oakdale erbij
![]()
Ik ben voor
Outstanding Lead Actor
Michael park ( jack snyder , ATWT )
Outstanding Lead actress
Susan Flannery ( Stephanie Forrester , B&B) << HOOP HET VOOR HAAR!!!
Outstanding Supporting Actor
Niemand
Outstanding Supporting Actress
Boeit me echt niet maar .. Julie Pinson ( Janet ciccone , ATWT ) Omdat het gestopt is en ik alle afleveringen al heb gezien
Outstanding Younger Actor
Scott Clifton ( Liam Cooper , B&B )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OUTSTANDING YOUNGER ACTRESS
Boeit me niet
OUTSTANDING DRAMA SERIES WRITING TEAM
ATWT of B&B . ATWT dan maar.. heeft een mooie einde!
OUTSTANDING DRAMA SERIES DIRECTING TEAM
The Bold and the beautifulgraag op anoniem![]()
geen Henry meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
De definitieve nominaties voor de Daytime Emmy Awards zijn bekend!
OUTSTANDING DRAMA SERIES
All My Children
The Bold and the Beautiful
General Hospital
The Young and the Restless
--------------------------------------------------------------------------------
OUTSTANDING LEAD ACTOR
Ricky Paull Goldin (Jake Martin, AMC)
Michael Park (Jack Snyder, ATWT)
James Scott (EJ DiMera, DAYS)
Maurice Benard (Sonny Corinthos, GH)
Christian J. LeBlanc (Michael Baldwin, Y&R)
--------------------------------------------------------------------------------
OUTSTANDING LEAD ACTRESS
Alicia Minshew (Kendall Hart, AMC)
Debbi Morgan (Angie Hubbard, AMC)
Colleen Zenk (Barbara Ryan, ATWT)
Susan Flannery (Stephanie Forrester, B&B)
Laura Wright (Carly Jacks, GH)
Michelle Stafford (Phyllis Newman, Y&R)
OUTSTANDING SUPPORTING ACTOR
Jonathan Jackson (Lucky Spencer, GH)
Jason Thompson (Patrick Drake, GH)
Brian Kerwin (Charlie Banks, OLTL)
Doug Davidson (Paul Williams, Y&R)
Billy J. Miller (Billy Abbott, Y&R)
OUTSTANDING SUPPORTING ACTRESS
Melissa Claire Egan (Annie Chandler, AMC)
Julie Pinson (Janet Ciccone, ATWT)
Heather Tom (Katie Logan, B&B)
Nancy Lee Grahn (Alexis Davis, GH)
Bree Williamson (Jessica Buchanan, OLTL)
Tricia Cast (Nina Webster, Y&R)
OUTSTANDING YOUNGER ACTOR
Scott Clifton (Liam Cooper, B&B)
Chandler Massey (Will Horton, DAYS)
Chad Duell (Michael Corinthos, GH)
OUTSTANDING YOUNGER ACTRESS
Brittany Allen (Marissa Tasker, AMC)
Lexi Ainsworth (Kristina Davis, GH)
Emily O'Brien (Jana Hawkes, Y&R)
OUTSTANDING DRAMA SERIES WRITING TEAM
As the World Turns
Days of our Lives
OUTSTANDING DRAMA SERIES DIRECTING TEAM
General Hospital
One Life to Live
(plus nog wat technische awards, maar die worden als 't goed is op een andere avond uitgereikt)
Alles van As The World Turns, The Bold & The Beautiful en The Young & The Restless is dikgedrukt.
Colleen Zenk heeft eindelijk weer een nominatie binnen! Zij verdient echt een Emmy.Hup, Colleen!
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben voor
-kinp-
Outstanding Younger Actor
Scott Clifton ( Liam Cooper , B&B )Wat doet die gast? Ik bedoel welke rol heeft hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-knip-[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ik vind Henry ook wel goed. Die gaat ook al wat jaartjes mee in ATWT.quote:[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Henry is the best!
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!![]()
Dat personage komt hier pas over twee jaar in B&B.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat doet die gast? Ik bedoel welke rol heeft hij?
Bill Spencer jr. komt in mei 2009 en is de zoon van Bill Spencer sr. (duh) en Liam Cooper komt pas in juli 2010.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Okay thanx , die ken ik inderdaad nog niet, maar ik heb het niet constant gevolgd.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat personage komt hier pas over twee jaar in B&B.
Bill Spencer jr. komt in mei 2009 en is de zoon van Bill Spencer sr. (duh) en Liam Cooper komt pas in juli 2010.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Eigenlijk een spoil maar niemand van B&B kijkt toch hierquote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat personage komt hier pas over twee jaar in B&B.
Bill Spencer jr. komt in mei 2009 en is de zoon van Bill Spencer sr. (duh) en Liam Cooper komt pas in juli 2010.graag op anoniem![]()
Ik kijk ze allemaalquote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eigenlijk een spoil maar niemand van B&B kijkt toch hier
Zowel wat hier wordt uitgezonden als in Amerika.
En idd Meg![]()
Jack snap ik eigenlijk ook niet zo.. Wat een klote manier waarop hij en Janet uit elkaar gaan. Was natuurlijk weer nergens voor nodig.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ik snap Damian niet
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Jack & Carlyze horen natuurlijk bij elkaar
![]()
Ligt t nou aan mij of lijkt het wel of Rosanna niet kan huilen / boos kijken / lachen door dr strakgetrokken kop??
Ik vind Rosanna sowieso niks meer, het hele karakter is verknoeidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jack & Carlyze horen natuurlijk bij elkaar
![]()
Ligt t nou aan mij of lijkt het wel of Rosanna niet kan huilen / boos kijken / lachen door dr strakgetrokken kop??![]()
^ Ik vind haar ook niet meer zo leuk..![]()
Hoe cool moet het trouwens zijn om die scenes met Brad op te nemen.
Gewoon constant alles wat hij zegt en doet te moeten negeren.
Ik zou me kapot lachen..![]()
Ik vind die verhaallijn nog steeds leuk, vooral nu met Simon.
Klopt, ik vind hem trouwens lijken op Guido Weijers..quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:25 schreef sherezade het volgende:
Simon is ook niet meer wat het geweest is he, beetje puffy geworden
Maar ik vind vooral de verhaallijn tussen Brad en Simon wel grappig nu..
Simon
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vind Rosanna sowieso niks meer, het hele karakter is verknoeid
Ze ziet er ook niet "gezond" uit vind ik.....weet het niet goed uit te leggen.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Klopt, ik vind hem trouwens lijken op Guido Weijers..
Maar ik vind vooral de verhaallijn tussen Brad en Simon wel grappig nu..alleen mogen ze van mij wel langzaam een eind eraan gaan breien want ik heb nu het gevoel of Brad helemaal niet dood is en gewoon nog in de serie zit
![]()
![]()
Ik vind brad zooooooooooooooooooooo irritant
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Bradhij is zo leuk!
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
dat zag er goed uit hequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind Simon nog steeds sexy zeker met hoed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh-my......
Damian. Wat een misselijke vent is dat zeg.
Wat is Craig toch een hoer.
Echt een man whore.
Heeft-ie Carly, wil-ie Rosanna, heeft-ie Rosanna, wil-ie Carly.
Déjŕ vu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nu als 't goed is bij begin december 2009 .... nog 9,5 maand te gaan .....
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Craig toch een hoer.
Echt een man whore.
Heeft-ie Carly, wil-ie Rosanna, heeft-ie Rosanna, wil-ie Carly.
Déjŕ vu.*zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nu als 't goed is bij begin december 2009 .... nog 9,5 maand te gaan .....[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ben ik de enige die het wel vermakelijk vindt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh-my......
Damian. Wat een misselijke vent is dat zeg.![]()
MegIk vind haar dus zo verschrikkelijk!!
Jack en Carly moeten idd zo snel mogelijk weer bij elkaar komen
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ha ik had de popcorn gemaakt en zette ATWT aan en zag het gevecht van Lily en Meg, dat er nog vele ruzies in de soap zo mogen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Oei , Damian kan het allemaal niet aan , en krijgt terplekke een hartaanval. Met een beetje geluk is Lily meteen weduwe![]()
![]()
![]()
![]()
Probleem opgelost![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
Oei , Damian kan het allemaal niet aan , en krijgt terplekke een hartaanval. Met een beetje geluk is Lily meteen weduwe![]()
![]()
![]()
![]()
Probleem opgelost![]()
![]()
WAT?quote:
Als dit gaat over de datum die ik noemde: stel je niet zo aan.
Zeggen hoe lang het hier nog op de buis is, is echt geen spoiler.
Zeur niet zo.
Jezus man.
Dit was echt een fantastische aflevering.
Als alle afleveringen zou leuk waren als die van vandaag, was het nooit stopgezet.
[ Bericht 12% gewijzigd door Madame_Paon op 20-05-2011 00:13:11 ]There's a lesson that you always have to learn
Waarom voel je steeds die behoefte. Ik wil niet weten of iets kort of lang duurt, anders vraag ik het wel in een spoiler, misschien wil een ander het helemaal niet weten. Ik ben ook iemand die helemaal blanco wil kijken, zonder om te weten wat er komt of niet komt en hoe lang. Als ik me niet kan beheersen vraag ik het wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
WAT?
Als dit gaat over de datum die ik noemde: stel je niet zo aan.
Zeggen hoe lang het hier nog op de buis is, is echt geen spoiler.
Zeur niet zo.
Jezus man.
Dit was echt een fantastische aflevering.
Als alle afleveringen zou leuk waren als die van vandaag, was het nooit stopgezet.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ik hoop dat Meg het wel tegen Lily vertelt wat Damian al die tijd al weet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
![]()
![]()
Probleem opgelost
Het begint zo langzamerhand weer een parodie van zichzelf te worden, die verhaallijn tussen Lily-Damian-Meg.![]()
![]()
Dat maakt het nog steeds geen spoiler.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom voel je steeds die behoefte. Ik wil niet weten of iets kort of lang duurt, anders vraag ik het wel in een spoiler, misschien wil een ander het helemaal niet weten. Ik ben ook iemand die helemaal blanco wil kijken, zonder om te weten wat er komt of niet komt en hoe lang. Als ik me niet kan beheersen vraag ik het wel.
En ook al had ik dat niet in een bericht gezet, had je het ook kunnen weten: na Thanksgiving en een paar weken voor kerst is altijd begin december.There's a lesson that you always have to learn
Je verpest zo het kijkplezier. Als je dingen weet die staan te gebeuren, of iemand nou alleen uit de serie verdwijnt of wat dan ook, heeft invloed op de verhaallijn. Je gaat toch anders kijken met de voorkennis.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds geen spoiler.
En ook al had ik dat niet in een bericht gezet, had je het ook kunnen weten: na Thanksgiving en een paar weken voor kerst is altijd begin december.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Het kijkplezier verpesten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je verpest zo het kijkplezier. Als je dingen weet die staan te gebeuren, of iemand nou alleen uit de serie verdwijnt of wat dan ook, heeft invloed op de verhaallijn. Je gaat toch anders kijken met de voorkennis.
Wat een onzin.
Het kijkplezier verpesten, is zeggen hoe bepaalde verhaallijnen aflopen en wie uiteindelijk met wie eindigt, en dat doe ik echt niet.
En als ik weet dat iemand uit de serie gaat, zet ik dat tegenwoordig in een spoiler.
Relaaaaaxxxx.There's a lesson that you always have to learn
Waarom moet je dat doen? Als niemand erom vraagt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het kijkplezier verpesten?
Wat een onzin.
Het kijkplezier verpesten, is zeggen hoe bepaalde verhaallijnen aflopen en wie uiteindelijk met wie eindigt, en dat doe ik echt niet.
En als ik weet dat iemand uit de serie gaat, zet ik dat tegenwoordig in een spoiler.
Relaaaaaxxxx.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Je kunt spoilers ook gewoon niet openen. Net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom moet je dat doen? Als niemand erom vraagt?
En als ik behoefte heb om dat in een bericht te zetten, doe ik dat toch?
Dat bepaal jij niet.There's a lesson that you always have to learn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: