Ja geweldig.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Tja, als je plotseling Brad er uit schrijft, dan kun je niet opeens al die acteurs regelen.
voor iemand wat ook nog zo populair was (ook van Woak) was het idd een hele bescheiden begrafenismis iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:36 schreef Koningin het volgende:
Wat een waardeloze begrafenis.....![]()
Ik mistte echt nog heel veel mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Holden nooit een leuk personage gevonden, maar op dit moment ben ik zeker Team Holden.
Als Noelle Beck (Lily) een keer naar Nederland komt, mogen ze haar een gastrol geven in GTST als de beste vriendin van Charlie.
Lily en Charlie zullen het vast goed met elkaar kunnen vinden, want ze zijn beiden walgelijk.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik mag deze Lily sowieso niet.En niet alleen deze Lily, het personage Lily is echt vreselijk...!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude Lily vond ik wel leuk. Veel vrouwelijker, mooi en om te zien (iemand die beschermd moet worden).quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
En niet alleen deze Lily, het personage Lily is echt vreselijk...!!
Inderdaad. Ik ben verder niet zo'n Carlyfan, maar ze speelt wel goed, dat is waar. Ik hou niet zo van dat personage.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef formerjellybean het volgende:
Het komt ook omdat de oude lily echt kon acteren, zoals ze toen Rose ook neerzette, dat was hartstikke geloofwaardig. Niet zoals hier Janine die een boze tweelingzus neerzette. Ik snap overigens niet waarom de oude lily wegging.
Carly idem dito, in het begin was het helemaal een rotkarakter in verhaal met Mike maar qua spelen kon ze het zo goed voor elkaar krijgen dat je gewoon sympatie voor haar kreeg, helemaal toen ze de baby verloor van Mike , dat was zo goed gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
Gisteren een stukje gekeken, wat ziet Carly er ontzettend goed uit zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op zondag 24 april 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ben ik hier soms de enige die het op RTL8 kijkt?
Ben Harris!
Ben, Ben, Ben.Hup Ben!
Mick Hazen (Parker) is een leuke jongen, maar hij mag wel eens een keer naar de kapper.neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |