Ja geweldig.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Tja, als je plotseling Brad er uit schrijft, dan kun je niet opeens al die acteurs regelen.
voor iemand wat ook nog zo populair was (ook van Woak) was het idd een hele bescheiden begrafenismis iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:36 schreef Koningin het volgende:
Wat een waardeloze begrafenis.....![]()
Ik mistte echt nog heel veel mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Holden nooit een leuk personage gevonden, maar op dit moment ben ik zeker Team Holden.
Als Noelle Beck (Lily) een keer naar Nederland komt, mogen ze haar een gastrol geven in GTST als de beste vriendin van Charlie.
Lily en Charlie zullen het vast goed met elkaar kunnen vinden, want ze zijn beiden walgelijk.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik mag deze Lily sowieso niet.En niet alleen deze Lily, het personage Lily is echt vreselijk...!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude Lily vond ik wel leuk. Veel vrouwelijker, mooi en om te zien (iemand die beschermd moet worden).quote:Op donderdag 21 april 2011 08:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
En niet alleen deze Lily, het personage Lily is echt vreselijk...!!
Inderdaad. Ik ben verder niet zo'n Carlyfan, maar ze speelt wel goed, dat is waar. Ik hou niet zo van dat personage.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef formerjellybean het volgende:
Het komt ook omdat de oude lily echt kon acteren, zoals ze toen Rose ook neerzette, dat was hartstikke geloofwaardig. Niet zoals hier Janine die een boze tweelingzus neerzette. Ik snap overigens niet waarom de oude lily wegging.
Carly idem dito, in het begin was het helemaal een rotkarakter in verhaal met Mike maar qua spelen kon ze het zo goed voor elkaar krijgen dat je gewoon sympatie voor haar kreeg, helemaal toen ze de baby verloor van Mike , dat was zo goed gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
Gisteren een stukje gekeken, wat ziet Carly er ontzettend goed uit zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op zondag 24 april 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ben ik hier soms de enige die het op RTL8 kijkt?
Ben Harris!
Ben, Ben, Ben.Hup Ben!
Mick Hazen (Parker) is een leuke jongen, maar hij mag wel eens een keer naar de kapper.neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Alsof je zo maar iemand kunt laten arresteren..![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat dit Hunter's turning point gaat zijn en een echte hunk wordt idd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt? Nou geef mij Casey maar of Luke..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:53 schreef alors het volgende:
Hunter is al een hunkhij mag hier wel even langskomen
Of Mark Collier. Ik hoop wel dat hij Mike weer speelt als die terug komt... Iemand??
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]Nope. De laatste Mike, Jon Prescott, heeft (volgens mij) deze week nog 1 gastoptreden en dat was de laatste keer dat Mike te zien is in de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echt? Nou geef mij Casey maar of Luke..
Of Mark Collier. Ik hoop wel dat hij Mike weer speelt als die terug komt... Iemand??![]()
En Hunter ..."Wanna go make out?" Serieus? Wat is dat nou weer voor een openingszin?
Ik vind nog steeds die scene van Jack met die andere gast op het dak heel vreemd ... ze springen van een gebouw af en landen op het beton, maar komen heelhuids beneden.
Eric Sheffer Stevens mag van mij trouwens dit jaar wel de Emmy winnen. Het personage dat hij speelt is hier nog niet geïntroduceerd, maar hij speelt het wel heel goed.
Ik heb veel van die scenes al op internet gezien.
There's a lesson that you always have to learn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:48 schreef alors het volgende:
en iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]ohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is ook al weer een tijd geleden dat ik de serie is afgelopen...
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef alors het volgende:
Ja dat is wel heel lang geleden, voor mij is de echte Mike, die donkere met houthakkersblouse en spijkerbroek.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee, Mike als in Jon Prescott:
[ afbeelding ]
Die Mike die zich toen overal mee ging bemoeien, tijdens dat gedoe tussen Paul, Meg en Sophie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door ThunderBitch op 27-04-2011 12:43:36 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Dit was volgens mij de eerste Mike Kasnoffquote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
De echte mike zoals dus de eerste blonde want dat was de originele mike ????
JA dít is voor mij ook de echte Mikequote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef alors het volgende:
Ja dat is wel heel lang geleden, voor mij is de echte Mike, die donkere met houthakkersblouse en spijkerbroek.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Oh wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
JA dít is voor mij ook de echte Mike. Jammer dat het die ander is die terugkomt..
[..]
Oh wel!![]()
Nee dat is een ander en heb op het net gelezen dat het verhaal een raar staartje gaat krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef roos85 het volgende:
Is Mike degene in het ziekenhuis bij Allison?
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooi dat Carly zichzelf weer is.Heerlijk manipulatief.
Yep. Hij was de eerste (en echte) Mike...quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de eerste Mike Kasnoff
[ afbeelding ]
Huh?!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:19 schreef Miam het volgende:
w00t, Alison zit opgesloten ofzo? in gezelschap van Simon? lijkt er nogal op!
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat is een nieuwe aanwinst, een wetenschapper, en dat verhaal moet je gewoon gaan volgen heb spoilers op internet gelezen en het is bizar.
En vraag me af wanneer Simon weer terugkomt, want die zou ook weer terugkomen en die is yummie![]()
Gaan ze een boel van de oude cast weer terug laten komen ?? Eerst ben nu Mike , wie is de volgende??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Joh half bold and the beautifull bestaat uit incestquote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef padlarf het volgende:
omg, ik bedenk me nu pas dat Parker en Liberty neef en nicht zijn.![]()
Goorlapperij
Niet biologisch, de vader van Parker is namelijk Hal..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef padlarf het volgende:
omg, ik bedenk me nu pas dat Parker en Liberty neef en nicht zijn.![]()
Goorlapperij
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Niet biologisch, de vader van Parker is namelijk Hal..
Maak er maar heel b&b van, volgens mij heeft iedereen met iedereen in het bed gelegen daarquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh half bold and the beautifull bestaat uit incestValt in As the world turns trouwens wel weer mee.
Heb alleen de scene gezien waarin alison opgesloten zat met die gast, in het donker leek hij nogal op Simon, toen ik hem later zag in gezelschap van emily en paul veranderde mijn meningquote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat is een nieuwe aanwinst, een wetenschapper, en dat verhaal moet je gewoon gaan volgen heb spoilers op internet gelezen en het is bizar.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Miam het volgende:
[..]
Heb alleen de scene gezien waarin alison opgesloten zat met die gast, in het donker leek hij nogal op Simon, toen ik hem later zag in gezelschap van emily en paul veranderde mijn mening
beetje eng wel.
En Carly vind ik zo niet leuk
Waarom vertel je steeds wat er gaat gebeuren. Ik weet niet of iedereen dat wel waardeert.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
NEEEEEEE .... ik kijk er echt tegenop om de volgende afleveringen met Luke en Noah te zien.
Het is namelijk echt verschrikkelijk.
En Mike ... serieus, knock-out door een ontzettend nep klapje van Jack? Wat triest.
We zijn nu halverwege november 2009, en vanaf maart 2010 zullen er heel veel oudgedienden terugkomen in de serie voor een gastoptreden.
Ik kan nu wel alvast zeggen dat in de uitzending van 5 april 2010 Julianne Moore weer een dagje als Frannie Hughes te zien is.
Dat vind ik echt fantastisch: een Hollywoodactrice die genomineerd is voor Oscars die niet vergeten is waar haar carrière allemaal mee is begonnen.
Vertel ik soms wat er gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom vertel je steeds wat er gaat gebeuren. Ik weet niet of iedereen dat wel waardeert.
Ik heb ook al alles gezien ondertussen, maar ik probeer de spanning niet weg te nemen.
Kijk, als iemand een vraag stelt, dan zal ik in spoilers antwoord geven, dat dan weer wel.
Maar misschien kun je daar een beetje rekening mee houden.
Ik zou niet weten waarom je dat nodig vindt eerlijk gezegd. Als ik het nog niet allemaal gezien had, zou het mij knap irriteren. Ik laat dingen liever een verrassing zijn voor mensen. Het feit dat je noemt dat er iets ergs gaat gebeuren maakt dat men al een verwachting heeft, waardoor als het gebeurt, het minder spannend is. Tsja, misschien vinden anderen het niet irritant, maar ik ben dan ook iemand die het vervelend vind als iemand door een film heen praat, of je steeds om uitleg vraagt tijdens het kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vertel ik soms wat er gaat gebeuren?
Ik vertel hoogstens dat er iets ergs gaat gebeuren, niet wat er precies gaat gebeuren.
Zeggen dat iets geen leuke verhaallijn wordt, vind ik geen spoiler.
Als ik nou zou zeggen: Jack vermoordt Craig die vervolgens met Kim trouwt die een kind met Henry krijgt ... dat zou een spoiler zijn.
wtf zeg jij allemaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:35 schreef padlarf het volgende:
De dode Craig gaat trouwen met Kim?:O:O:O
Hij had het over deze post van mij:quote:
Niet te geloven dat we ondertussen alweer 8 maanden tegen Damian aan kijken ... dat ik dat vol heb gehouden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ik nou zou zeggen: Jack vermoordt Craig die vervolgens met Kim trouwt die een kind met Henry krijgt ... dat zou een spoiler zijn.
Voor mij maakt het niet meer uit. Ik heb alles al gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het eigenlijk fijner om te kijken terwijl ik weet wat er gaat gebeuren.
Voorheen zat ik altijd met spanning te wachten op de volgende uitzending om te weten wat er gebeurde, en nu hoef ik alleen maar te kijken hóe het gebeurt.
Maar goed, ik zal wel helemaal niks meer zeggen over dingen die nog moeten gebeuren, als jij dat blijkbaar niet zo fijn vindt ...
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik geloof dat het ook al eerder is besproken dat "we" dat allemaal niet willen weten. Wie er terugkomt en hoe lang..quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat nodig vindt eerlijk gezegd. Als ik het nog niet allemaal gezien had, zou het mij knap irriteren. Ik laat dingen liever een verrassing zijn voor mensen. Het feit dat je noemt dat er iets ergs gaat gebeuren maakt dat men al een verwachting heeft, waardoor als het gebeurt, het minder spannend is. Tsja, misschien vinden anderen het niet irritant, maar ik ben dan ook iemand die het vervelend vind als iemand door een film heen praat, of je steeds om uitleg vraagt tijdens het kijken.
Ik vind het persoonlijk prettiger om zelf aan te voelen als er iets gaat gebeuren. Meestal voel je dat zelf aan en het is dan spannend als het wel of niet gebeurt. Je eigen gevoel en verwachting worden dan bewaarheid. Waarom heb je uberhaupt die behoefte om dat te doen? Ik weet dat het lastig is om te laten weten dat je veel weet, maar een bijzondere waarde heeft het eigenlijk niet, want je hebt gewoon vooruit gekeken, dus tsja, is geen lol aan, en een quizz is het zeker niet.
Wat me wel leuk lijkt, is om als het allemaal achter de rug is, om met iedereen nog na te praten over hoe alles gegaan is. Kijk, dat vind IK nou erg leuk.
Maar je moet doen wat je niet laten kunt natuurlijk, ik kan en zal je dat niet verbieden.
Ik vind het ook niet fijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het eigenlijk fijner om te kijken terwijl ik weet wat er gaat gebeuren.
Voorheen zat ik altijd met spanning te wachten op de volgende uitzending om te weten wat er gebeurde, en nu hoef ik alleen maar te kijken hóe het gebeurt.
Maar goed, ik zal wel helemaal niks meer zeggen over dingen die nog moeten gebeuren, als jij dat blijkbaar niet zo fijn vindt ...
Zolang het dan ook in spoilertags staat vind ik het prima.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:40 schreef sherezade het volgende:
mij maakt het niks uit hoor, vind het wel leuk ...![]()
en als ik spoilers niet wil lezen dan lees ik de spoilertags gewoon niet
Mee eens, aardig voorspelbaar ook vind ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef sherezade het volgende:
snap sowieso niet dat ze Luke en Noah zo op de voorgrond hebben gehaald, vind het de minst leuke karakters van de hele soap.....
ik moet ook de aflevering van vandaag nog terug kijken, ik ben vandaag teveel bij de bruiloft van Wiliam en Kate blijven hangenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mee eens, aardig voorspelbaar ook vind ik.
Overigens vind ik het ook niet fijn wanneer er zonder spoilertags gepost wordt wat er nog gaat gebeuren. De laatste aflevering heb ik deels gezien maar dat verklapt weinig van de verhaallijn.
Als ze in spoilers zitten, is er niets aan de hand, maar dan nog, waarom zou je dat doen als een soort van voorbeschouwing. Het is juist leuk als mensen benieuwd zijn naar iets en het vragen, dat er dan in een spoiler antwoord wordt gegeven. Zo weet je ook een beetje welke vragen anderen hebben. Is leuk voor de interactie. Maar goed, ik heb vroeger ook nooit gespiekt, zal daar wel aan liggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:40 schreef sherezade het volgende:
mij maakt het niks uit hoor, vind het wel leuk ...![]()
en als ik spoilers niet wil lezen dan lees ik de spoilertags gewoon niet
Ja, als het al op tv is geweest, dan kun je inderdaad al e.e.a. lezen. Ik moest er ook altijd opletten als ik nog niet gekeken had. Dit heb ik ook met Bold, kijk in via internet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het echt prettiger dat we vroeger een apart spoilertopic hadden, ik wil echt niet zomaar hier lezen wie er bijvoorbeeld terugkomt.
En ja, dom van mij om bijvoorbeeld nu in dit topic te lezen waar mensen posten die de aflevering die ik maandagmiddag ga kijken gisteravond al hebben gekeken. Vroeger werd er 's avonds laat juist een herhaling van de middagaflevering uitgezonden en ik vergeet elke keer dat de avondaflevering dus nu juist voorloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
vind haar lip een beetje irritant hoe ze die steeds trektquote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef Miam het volgende:
Ik vind Carly overigens wel een hele mooie vrouw.maar god wat is ze irritant!
ja daar lijkt ze echt op, alleen is ze wat stevigerquote:Op maandag 2 mei 2011 09:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind dat Janet lijkt op Peggy Bundy...![]()
CARLY RULES![]()
Ik vind haar geweldig!!
Volgens mij ze werkelijk zo dom.quote:
OMGquote:
10 maanden klinkt ver weg, maar ook ontzettend dichtbij..quote:Nog maar 10 maanden, en dan is ATWT hier in Nederland ook afgelopen.
Ongeveer 10 maanden geleden ontvoerde Paul Eliza voor de eerste keer.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
OMGwel komisch dat Meg nu best geschift is en Paul "normaal"
[..]
10 maanden klinkt ver weg, maar ook ontzettend dichtbij..
Ik vind dat hij altijd zo zeurt .... hij heeft altijd wel een reden klaarliggen om ruzie te maken met Luke of het zelfs uit te maken.quote:
TEAM CARLYquote:Op maandag 2 mei 2011 09:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind dat Janet lijkt op Peggy Bundy...![]()
CARLY RULES![]()
Ik vind haar geweldig!!
Team Craig en Rosanna!quote:
dat ja, Luke is te leuk voor hemquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind dat hij altijd zo zeurt .... hij heeft altijd wel een reden klaarliggen om ruzie te maken met Luke of het zelfs uit te maken.
Ik snap niet hoe Luke het met hem uithoudt ...
nog eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |