quote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Alsof je zo maar iemand kunt laten arresteren..![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat dit Hunter's turning point gaat zijn en een echte hunk wordt idd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt? Nou geef mij Casey maar of Luke..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:53 schreef alors het volgende:
Hunter is al een hunkhij mag hier wel even langskomen
Of Mark Collier. Ik hoop wel dat hij Mike weer speelt als die terug komt... Iemand??
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]Nope. De laatste Mike, Jon Prescott, heeft (volgens mij) deze week nog 1 gastoptreden en dat was de laatste keer dat Mike te zien is in de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echt? Nou geef mij Casey maar of Luke..
Of Mark Collier. Ik hoop wel dat hij Mike weer speelt als die terug komt... Iemand??![]()
En Hunter ..."Wanna go make out?" Serieus? Wat is dat nou weer voor een openingszin?
Ik vind nog steeds die scene van Jack met die andere gast op het dak heel vreemd ... ze springen van een gebouw af en landen op het beton, maar komen heelhuids beneden.
Eric Sheffer Stevens mag van mij trouwens dit jaar wel de Emmy winnen. Het personage dat hij speelt is hier nog niet geïntroduceerd, maar hij speelt het wel heel goed.
Ik heb veel van die scenes al op internet gezien.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:48 schreef alors het volgende:
en iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]ohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is ook al weer een tijd geleden dat ik de serie is afgelopen...
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef alors het volgende:
Ja dat is wel heel lang geleden, voor mij is de echte Mike, die donkere met houthakkersblouse en spijkerbroek.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee, Mike als in Jon Prescott:
[ afbeelding ]
Die Mike die zich toen overal mee ging bemoeien, tijdens dat gedoe tussen Paul, Meg en Sophie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door ThunderBitch op 27-04-2011 12:43:36 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Dit was volgens mij de eerste Mike Kasnoffquote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
De echte mike zoals dus de eerste blonde want dat was de originele mike ????
JA dít is voor mij ook de echte Mikequote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef alors het volgende:
Ja dat is wel heel lang geleden, voor mij is de echte Mike, die donkere met houthakkersblouse en spijkerbroek.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Oh wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
JA dít is voor mij ook de echte Mike. Jammer dat het die ander is die terugkomt..
[..]
Oh wel!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Nee dat is een ander en heb op het net gelezen dat het verhaal een raar staartje gaat krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef roos85 het volgende:
Is Mike degene in het ziekenhuis bij Allison?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |