En Meg danquote:
Het gaat in deze om de verantwoordelijkheid als er iets mis gaat bij de operatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze soap is echt bizar.
Noah kan niet geopereerd worden omdat hij niet verzekerd is en omdat er eerst een familielid moet zijn dat instemt met de operatie?
Hallo, het is een soap!
Sinds wanneer trekken zij zich daar iets van aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik, maar het is een soap.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat in deze om de verantwoordelijkheid als er iets mis gaat bij de operatie.
Johnny is dan niet biologisch zijn zoon, maar hij heeft de moeder van Johnny op haar sterfbed beloofd dat hij voor hem zou zorgen dat Craig niet in de buurt kun komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is een soap.
Die trekken zich nooit iets aan van logica of wetten, en nu opeens wel?
Iets wat de pijn verzacht: de laatste maanden worden wel weer een stuk beter 'schrijfsgewijs'.
Dusty gaat bijna dood: "Dat was grappig."
Ik vind Dusty nu trouwens wel weer een leuk personage ... toen hij zich, nadat hij terugkwam, zo enorm ging bemoeien met Paul, Meg en Johnny (die niet eens zijn zoon is, maar die van Craig), vond ik hem verschrikkelijk en had ik de neiging om dingen naar m'n scherm te gooien zodra hij in beeld kwam.
Maar nu is hij weer een stuk leuker.
das makkelijk achteraf pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan had Jennifer maar niet met Craig naar bed moeten gaan.
Hij is nou eenmaal de vader, of ze dat nou leuk vond of niet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef sherezade het volgende:
verschrikkelijk die 10 maanden vliegen nu zo om!!
ik vind het wel jammer ookal zijn de verhaallijnen nu zo bagger, het is toch iets wat ik jarenlang met plezier heb gevolgd en dat wordt nu zomaar uit ons leven gerukt!!!!!
Precies, ik voel het ook zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ook wat in de spoiler staat)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
Het was ook bedoeld om het een beetje spannender te maken, het feit dat er niet gehandeld kan worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[quote]Dat weet ik, maar het is een soap.
Die trekken zich nooit iets aan van logica of wetten, en nu opeens wel?
Iets wat de pijn verzacht: de laatste maanden worden wel weer een stuk beter 'schrijfsgewijs'.
Dusty vond ik al eerder een lekker ding. Maar inderdaad, in die periode was hij knap irritant, vooral met Meg. Van Johnny kan ik me nog wel voorstellen dat hij bezitterig was, want Jennifer's wil was dat hij voor haar kind zou zorgen.quote:Dusty gaat bijna dood: "Dat was grappig."
Ik vind Dusty nu trouwens wel weer een leuk personage ... toen hij zich, nadat hij terugkwam, zo enorm ging bemoeien met Paul, Meg en Johnny (die niet eens zijn zoon is, maar die van Craig), vond ik hem verschrikkelijk en had ik de neiging om dingen naar m'n scherm te gooien zodra hij in beeld kwam.
Maar nu is hij weer een stuk leuker.
Ja, hoho, hij heeft haar het bed in gemanipuleerd. Als ik het goed heb, was ze nog dronken ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan had Jennifer maar niet met Craig naar bed moeten gaan.
Hij is nou eenmaal de vader, of ze dat nou leuk vond of niet.
- eindelijk weer verbinding met internet -quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hoho, hij heeft haar het bed in gemanipuleerd. Als ik het goed heb, was ze nog dronken ook.
Het was een grote fout. Alsof we dat niet kennen van Craig.
of ghostquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat gedoe met Brad lijkt trouwens rechtstreeks gekopieerd van de film Just like Heaven.
Ze kopieren wel meer .... die verschrikkelijke verhaallijn met Holden, Maeve en Eb in Kentucky was een slap aftreksel van Misery (briljante film trouwens, ik heb hem op dvd).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat gedoe met Brad lijkt trouwens rechtstreeks gekopieerd van de film Just like Heaven.
Ja, schattig heh,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Henry en Brad die samen dat lied voor Jacob zingen
LMAOquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
Oe sexy Simon, even mijn kwijldoekjes halen![]()
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dankzij de ATWT quiz heb ik 450 euro gewonnen, echt fantastisch!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lily ... oh mijn God. Zij denkt echt dat zij alles kan maken, maar vindt blijkbaar dat iedereen alsnog rekening met haar moet houden?
Wat een walgelijk mens.
Ik had nooit gedacht dat het zover zou komen, maar het is zover: Holden vind ik 20128945x leuker dan Lily.
Had Jack Lily niet kunnen doodschieten i.p.v. Brad?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
We zijn dan nu ook minder dan een maand verwijderd van het punt waarop het in de VS officieel gecancelled werd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is het toch ontzetend slecht ...
dat was wel leuker geweestquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat ontzettend jammer dat ze Simon in het huis van Katie neer hebben gezet.
Ze had nu eindelijk Brad moeten zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |