Ze kopieren wel meer .... die verschrikkelijke verhaallijn met Holden, Maeve en Eb in Kentucky was een slap aftreksel van Misery (briljante film trouwens, ik heb hem op dvd).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat gedoe met Brad lijkt trouwens rechtstreeks gekopieerd van de film Just like Heaven.
Ja, schattig heh,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Henry en Brad die samen dat lied voor Jacob zingen
LMAOquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
Oe sexy Simon, even mijn kwijldoekjes halen![]()
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dankzij de ATWT quiz heb ik 450 euro gewonnen, echt fantastisch!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lily ... oh mijn God. Zij denkt echt dat zij alles kan maken, maar vindt blijkbaar dat iedereen alsnog rekening met haar moet houden?
Wat een walgelijk mens.
Ik had nooit gedacht dat het zover zou komen, maar het is zover: Holden vind ik 20128945x leuker dan Lily.
Had Jack Lily niet kunnen doodschieten i.p.v. Brad?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
We zijn dan nu ook minder dan een maand verwijderd van het punt waarop het in de VS officieel gecancelled werd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is het toch ontzetend slecht ...
dat was wel leuker geweestquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat ontzettend jammer dat ze Simon in het huis van Katie neer hebben gezet.
Ze had nu eindelijk Brad moeten zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |