Het gaat in deze om de verantwoordelijkheid als er iets mis gaat bij de operatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze soap is echt bizar.
Noah kan niet geopereerd worden omdat hij niet verzekerd is en omdat er eerst een familielid moet zijn dat instemt met de operatie?
Hallo, het is een soap!
Sinds wanneer trekken zij zich daar iets van aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik, maar het is een soap.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat in deze om de verantwoordelijkheid als er iets mis gaat bij de operatie.
Johnny is dan niet biologisch zijn zoon, maar hij heeft de moeder van Johnny op haar sterfbed beloofd dat hij voor hem zou zorgen dat Craig niet in de buurt kun komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is een soap.
Die trekken zich nooit iets aan van logica of wetten, en nu opeens wel?
Iets wat de pijn verzacht: de laatste maanden worden wel weer een stuk beter 'schrijfsgewijs'.
Dusty gaat bijna dood: "Dat was grappig."
Ik vind Dusty nu trouwens wel weer een leuk personage ... toen hij zich, nadat hij terugkwam, zo enorm ging bemoeien met Paul, Meg en Johnny (die niet eens zijn zoon is, maar die van Craig), vond ik hem verschrikkelijk en had ik de neiging om dingen naar m'n scherm te gooien zodra hij in beeld kwam.
Maar nu is hij weer een stuk leuker.
das makkelijk achteraf pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan had Jennifer maar niet met Craig naar bed moeten gaan.
Hij is nou eenmaal de vader, of ze dat nou leuk vond of niet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef sherezade het volgende:
verschrikkelijk die 10 maanden vliegen nu zo om!!
ik vind het wel jammer ookal zijn de verhaallijnen nu zo bagger, het is toch iets wat ik jarenlang met plezier heb gevolgd en dat wordt nu zomaar uit ons leven gerukt!!!!!
Precies, ik voel het ook zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ook wat in de spoiler staat)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
Het was ook bedoeld om het een beetje spannender te maken, het feit dat er niet gehandeld kan worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[quote]Dat weet ik, maar het is een soap.
Die trekken zich nooit iets aan van logica of wetten, en nu opeens wel?
Iets wat de pijn verzacht: de laatste maanden worden wel weer een stuk beter 'schrijfsgewijs'.
Dusty vond ik al eerder een lekker ding. Maar inderdaad, in die periode was hij knap irritant, vooral met Meg. Van Johnny kan ik me nog wel voorstellen dat hij bezitterig was, want Jennifer's wil was dat hij voor haar kind zou zorgen.quote:Dusty gaat bijna dood: "Dat was grappig."
Ik vind Dusty nu trouwens wel weer een leuk personage ... toen hij zich, nadat hij terugkwam, zo enorm ging bemoeien met Paul, Meg en Johnny (die niet eens zijn zoon is, maar die van Craig), vond ik hem verschrikkelijk en had ik de neiging om dingen naar m'n scherm te gooien zodra hij in beeld kwam.
Maar nu is hij weer een stuk leuker.
Ja, hoho, hij heeft haar het bed in gemanipuleerd. Als ik het goed heb, was ze nog dronken ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan had Jennifer maar niet met Craig naar bed moeten gaan.
Hij is nou eenmaal de vader, of ze dat nou leuk vond of niet.
- eindelijk weer verbinding met internet -quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hoho, hij heeft haar het bed in gemanipuleerd. Als ik het goed heb, was ze nog dronken ook.
Het was een grote fout. Alsof we dat niet kennen van Craig.
of ghostquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat gedoe met Brad lijkt trouwens rechtstreeks gekopieerd van de film Just like Heaven.
Ze kopieren wel meer .... die verschrikkelijke verhaallijn met Holden, Maeve en Eb in Kentucky was een slap aftreksel van Misery (briljante film trouwens, ik heb hem op dvd).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat gedoe met Brad lijkt trouwens rechtstreeks gekopieerd van de film Just like Heaven.
Ja, schattig heh,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Henry en Brad die samen dat lied voor Jacob zingen
LMAOquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
Oe sexy Simon, even mijn kwijldoekjes halen![]()
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dankzij de ATWT quiz heb ik 450 euro gewonnen, echt fantastisch!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lily ... oh mijn God. Zij denkt echt dat zij alles kan maken, maar vindt blijkbaar dat iedereen alsnog rekening met haar moet houden?
Wat een walgelijk mens.
Ik had nooit gedacht dat het zover zou komen, maar het is zover: Holden vind ik 20128945x leuker dan Lily.
Had Jack Lily niet kunnen doodschieten i.p.v. Brad?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
We zijn dan nu ook minder dan een maand verwijderd van het punt waarop het in de VS officieel gecancelled werd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is het toch ontzetend slecht ...
dat was wel leuker geweestquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat ontzettend jammer dat ze Simon in het huis van Katie neer hebben gezet.
Ze had nu eindelijk Brad moeten zien..
Wie is Rick Dekker?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh en trouwens waar is Rick Dekker gebleven? Volgens mij heeft Rick Dekker zichzelf dat spul ingespoten en is hij Mick Dante geworden...![]()
kan dat?![]()
Oh, oke. Ben wel benieuwd hoe dit gaat verlopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie is Rick Dekker?
Ow, die, even opgezocht (de ex van Susan)
Nee, dat is niet zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh, oke. Ben wel benieuwd hoe dit gaat verlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Madame_Paon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Lily mag nu echt een keer serieus die vijver in wandelen..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh en Lily mag nu echt een keer serieus die vijver in wandelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Lily mag nu echt een keer serieus die vijver in wandelen..en de rest van oakdale erbij
![]()
![]()
Nee joh niet allemaal, Luke en Casey en Mike en Simon mogen om de beurt hierheen wandelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en de rest van oakdale erbij
![]()
Ik ben voor
Outstanding Lead Actor
Michael park ( jack snyder , ATWT )
Outstanding Lead actress
Susan Flannery ( Stephanie Forrester , B&B) << HOOP HET VOOR HAAR!!!
Outstanding Supporting Actor
Niemand
Outstanding Supporting Actress
Boeit me echt niet maar .. Julie Pinson ( Janet ciccone , ATWT ) Omdat het gestopt is en ik alle afleveringen al heb gezien
Outstanding Younger Actor
Scott Clifton ( Liam Cooper , B&B )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OUTSTANDING YOUNGER ACTRESS
Boeit me niet
OUTSTANDING DRAMA SERIES WRITING TEAM
ATWT of B&B . ATWT dan maar.. heeft een mooie einde!
OUTSTANDING DRAMA SERIES DIRECTING TEAM
The Bold and the beautifulgraag op anoniem![]()
geen Henry meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:00 schreef Madame_Paon het volgende:
De definitieve nominaties voor de Daytime Emmy Awards zijn bekend!
OUTSTANDING DRAMA SERIES
All My Children
The Bold and the Beautiful
General Hospital
The Young and the Restless
--------------------------------------------------------------------------------
OUTSTANDING LEAD ACTOR
Ricky Paull Goldin (Jake Martin, AMC)
Michael Park (Jack Snyder, ATWT)
James Scott (EJ DiMera, DAYS)
Maurice Benard (Sonny Corinthos, GH)
Christian J. LeBlanc (Michael Baldwin, Y&R)
--------------------------------------------------------------------------------
OUTSTANDING LEAD ACTRESS
Alicia Minshew (Kendall Hart, AMC)
Debbi Morgan (Angie Hubbard, AMC)
Colleen Zenk (Barbara Ryan, ATWT)
Susan Flannery (Stephanie Forrester, B&B)
Laura Wright (Carly Jacks, GH)
Michelle Stafford (Phyllis Newman, Y&R)
OUTSTANDING SUPPORTING ACTOR
Jonathan Jackson (Lucky Spencer, GH)
Jason Thompson (Patrick Drake, GH)
Brian Kerwin (Charlie Banks, OLTL)
Doug Davidson (Paul Williams, Y&R)
Billy J. Miller (Billy Abbott, Y&R)
OUTSTANDING SUPPORTING ACTRESS
Melissa Claire Egan (Annie Chandler, AMC)
Julie Pinson (Janet Ciccone, ATWT)
Heather Tom (Katie Logan, B&B)
Nancy Lee Grahn (Alexis Davis, GH)
Bree Williamson (Jessica Buchanan, OLTL)
Tricia Cast (Nina Webster, Y&R)
OUTSTANDING YOUNGER ACTOR
Scott Clifton (Liam Cooper, B&B)
Chandler Massey (Will Horton, DAYS)
Chad Duell (Michael Corinthos, GH)
OUTSTANDING YOUNGER ACTRESS
Brittany Allen (Marissa Tasker, AMC)
Lexi Ainsworth (Kristina Davis, GH)
Emily O'Brien (Jana Hawkes, Y&R)
OUTSTANDING DRAMA SERIES WRITING TEAM
As the World Turns
Days of our Lives
OUTSTANDING DRAMA SERIES DIRECTING TEAM
General Hospital
One Life to Live
(plus nog wat technische awards, maar die worden als 't goed is op een andere avond uitgereikt)
Alles van As The World Turns, The Bold & The Beautiful en The Young & The Restless is dikgedrukt.
Colleen Zenk heeft eindelijk weer een nominatie binnen! Zij verdient echt een Emmy.Hup, Colleen!
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben voor
-kinp-
Outstanding Younger Actor
Scott Clifton ( Liam Cooper , B&B )Wat doet die gast? Ik bedoel welke rol heeft hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-knip-[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ik vind Henry ook wel goed. Die gaat ook al wat jaartjes mee in ATWT.quote:[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Henry is the best!
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!![]()
Dat personage komt hier pas over twee jaar in B&B.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat doet die gast? Ik bedoel welke rol heeft hij?
Bill Spencer jr. komt in mei 2009 en is de zoon van Bill Spencer sr. (duh) en Liam Cooper komt pas in juli 2010.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Okay thanx , die ken ik inderdaad nog niet, maar ik heb het niet constant gevolgd.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat personage komt hier pas over twee jaar in B&B.
Bill Spencer jr. komt in mei 2009 en is de zoon van Bill Spencer sr. (duh) en Liam Cooper komt pas in juli 2010.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Eigenlijk een spoil maar niemand van B&B kijkt toch hierquote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat personage komt hier pas over twee jaar in B&B.
Bill Spencer jr. komt in mei 2009 en is de zoon van Bill Spencer sr. (duh) en Liam Cooper komt pas in juli 2010.graag op anoniem![]()
Ik kijk ze allemaalquote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eigenlijk een spoil maar niemand van B&B kijkt toch hier
Zowel wat hier wordt uitgezonden als in Amerika.
En idd Meg![]()
Jack snap ik eigenlijk ook niet zo.. Wat een klote manier waarop hij en Janet uit elkaar gaan. Was natuurlijk weer nergens voor nodig.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ik snap Damian niet
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Jack & Carlyze horen natuurlijk bij elkaar
![]()
Ligt t nou aan mij of lijkt het wel of Rosanna niet kan huilen / boos kijken / lachen door dr strakgetrokken kop??
Ik vind Rosanna sowieso niks meer, het hele karakter is verknoeidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jack & Carlyze horen natuurlijk bij elkaar
![]()
Ligt t nou aan mij of lijkt het wel of Rosanna niet kan huilen / boos kijken / lachen door dr strakgetrokken kop??![]()
^ Ik vind haar ook niet meer zo leuk..![]()
Hoe cool moet het trouwens zijn om die scenes met Brad op te nemen.
Gewoon constant alles wat hij zegt en doet te moeten negeren.
Ik zou me kapot lachen..![]()
Ik vind die verhaallijn nog steeds leuk, vooral nu met Simon.
Klopt, ik vind hem trouwens lijken op Guido Weijers..quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:25 schreef sherezade het volgende:
Simon is ook niet meer wat het geweest is he, beetje puffy geworden
Maar ik vind vooral de verhaallijn tussen Brad en Simon wel grappig nu..
Simon
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vind Rosanna sowieso niks meer, het hele karakter is verknoeid
Ze ziet er ook niet "gezond" uit vind ik.....weet het niet goed uit te leggen.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Klopt, ik vind hem trouwens lijken op Guido Weijers..
Maar ik vind vooral de verhaallijn tussen Brad en Simon wel grappig nu..alleen mogen ze van mij wel langzaam een eind eraan gaan breien want ik heb nu het gevoel of Brad helemaal niet dood is en gewoon nog in de serie zit
![]()
![]()
Ik vind brad zooooooooooooooooooooo irritant
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Bradhij is zo leuk!
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
dat zag er goed uit hequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind Simon nog steeds sexy zeker met hoed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh-my......
Damian. Wat een misselijke vent is dat zeg.
Wat is Craig toch een hoer.
Echt een man whore.
Heeft-ie Carly, wil-ie Rosanna, heeft-ie Rosanna, wil-ie Carly.
Déjà vu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nu als 't goed is bij begin december 2009 .... nog 9,5 maand te gaan .....
There's a lesson that you always have to learn
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Craig toch een hoer.
Echt een man whore.
Heeft-ie Carly, wil-ie Rosanna, heeft-ie Rosanna, wil-ie Carly.
Déjà vu.*zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nu als 't goed is bij begin december 2009 .... nog 9,5 maand te gaan .....[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ben ik de enige die het wel vermakelijk vindt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh-my......
Damian. Wat een misselijke vent is dat zeg.![]()
MegIk vind haar dus zo verschrikkelijk!!
Jack en Carly moeten idd zo snel mogelijk weer bij elkaar komen
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ha ik had de popcorn gemaakt en zette ATWT aan en zag het gevecht van Lily en Meg, dat er nog vele ruzies in de soap zo mogen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Oei , Damian kan het allemaal niet aan , en krijgt terplekke een hartaanval. Met een beetje geluk is Lily meteen weduwe![]()
![]()
![]()
![]()
Probleem opgelost![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
Oei , Damian kan het allemaal niet aan , en krijgt terplekke een hartaanval. Met een beetje geluk is Lily meteen weduwe![]()
![]()
![]()
![]()
Probleem opgelost![]()
![]()
WAT?quote:
Als dit gaat over de datum die ik noemde: stel je niet zo aan.
Zeggen hoe lang het hier nog op de buis is, is echt geen spoiler.
Zeur niet zo.
Jezus man.
Dit was echt een fantastische aflevering.
Als alle afleveringen zou leuk waren als die van vandaag, was het nooit stopgezet.
[ Bericht 12% gewijzigd door Madame_Paon op 20-05-2011 00:13:11 ]There's a lesson that you always have to learn
Waarom voel je steeds die behoefte. Ik wil niet weten of iets kort of lang duurt, anders vraag ik het wel in een spoiler, misschien wil een ander het helemaal niet weten. Ik ben ook iemand die helemaal blanco wil kijken, zonder om te weten wat er komt of niet komt en hoe lang. Als ik me niet kan beheersen vraag ik het wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
WAT?
Als dit gaat over de datum die ik noemde: stel je niet zo aan.
Zeggen hoe lang het hier nog op de buis is, is echt geen spoiler.
Zeur niet zo.
Jezus man.
Dit was echt een fantastische aflevering.
Als alle afleveringen zou leuk waren als die van vandaag, was het nooit stopgezet.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ik hoop dat Meg het wel tegen Lily vertelt wat Damian al die tijd al weet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
![]()
![]()
Probleem opgelost
Het begint zo langzamerhand weer een parodie van zichzelf te worden, die verhaallijn tussen Lily-Damian-Meg.![]()
![]()
Dat maakt het nog steeds geen spoiler.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom voel je steeds die behoefte. Ik wil niet weten of iets kort of lang duurt, anders vraag ik het wel in een spoiler, misschien wil een ander het helemaal niet weten. Ik ben ook iemand die helemaal blanco wil kijken, zonder om te weten wat er komt of niet komt en hoe lang. Als ik me niet kan beheersen vraag ik het wel.
En ook al had ik dat niet in een bericht gezet, had je het ook kunnen weten: na Thanksgiving en een paar weken voor kerst is altijd begin december.There's a lesson that you always have to learn
Je verpest zo het kijkplezier. Als je dingen weet die staan te gebeuren, of iemand nou alleen uit de serie verdwijnt of wat dan ook, heeft invloed op de verhaallijn. Je gaat toch anders kijken met de voorkennis.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds geen spoiler.
En ook al had ik dat niet in een bericht gezet, had je het ook kunnen weten: na Thanksgiving en een paar weken voor kerst is altijd begin december.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Het kijkplezier verpesten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je verpest zo het kijkplezier. Als je dingen weet die staan te gebeuren, of iemand nou alleen uit de serie verdwijnt of wat dan ook, heeft invloed op de verhaallijn. Je gaat toch anders kijken met de voorkennis.
Wat een onzin.
Het kijkplezier verpesten, is zeggen hoe bepaalde verhaallijnen aflopen en wie uiteindelijk met wie eindigt, en dat doe ik echt niet.
En als ik weet dat iemand uit de serie gaat, zet ik dat tegenwoordig in een spoiler.
Relaaaaaxxxx.There's a lesson that you always have to learn
Waarom moet je dat doen? Als niemand erom vraagt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het kijkplezier verpesten?
Wat een onzin.
Het kijkplezier verpesten, is zeggen hoe bepaalde verhaallijnen aflopen en wie uiteindelijk met wie eindigt, en dat doe ik echt niet.
En als ik weet dat iemand uit de serie gaat, zet ik dat tegenwoordig in een spoiler.
Relaaaaaxxxx.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Je kunt spoilers ook gewoon niet openen. Net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom moet je dat doen? Als niemand erom vraagt?
En als ik behoefte heb om dat in een bericht te zetten, doe ik dat toch?
Dat bepaal jij niet.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: