abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2011 @ 08:01:39 #151
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_96078268
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooi dat Carly zichzelf weer is. :) Heerlijk manipulatief.
O+ Carly!!!!!!!!!!!!!!!! *O* O+
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_96079143
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit was volgens mij de eerste Mike Kasnoff
[ afbeelding ]
Yep. Hij was de eerste (en echte) Mike... O+
Rosanna en Mike waren toen echt een leuk stel! *;
pi_96079413
w00t, Alison zit opgesloten ofzo? in gezelschap van Simon? lijkt er nogal op!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 28 april 2011 @ 09:49:58 #154
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_96080099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:19 schreef Miam het volgende:
w00t, Alison zit opgesloten ofzo? in gezelschap van Simon? lijkt er nogal op!
Huh?! :?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_96084456
Nee , dat is een nieuwe aanwinst, een wetenschapper, en dat verhaal moet je gewoon gaan volgen heb spoilers op internet gelezen en het is bizar.

En vraag me af wanneer Simon weer terugkomt, want die zou ook weer terugkomen en die is yummie *O*

Gaan ze een boel van de oude cast weer terug laten komen ?? Eerst ben nu Mike , wie is de volgende??
  donderdag 28 april 2011 @ 13:12:06 #156
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_96086432
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat is een nieuwe aanwinst, een wetenschapper, en dat verhaal moet je gewoon gaan volgen heb spoilers op internet gelezen en het is bizar.

En vraag me af wanneer Simon weer terugkomt, want die zou ook weer terugkomen en die is yummie *O*

Gaan ze een boel van de oude cast weer terug laten komen ?? Eerst ben nu Mike , wie is de volgende??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_96095913
Ah t afscheidsrondje van oude karakters is begonnen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 28 april 2011 @ 17:50:43 #158
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_96097265
omg, ik bedenk me nu pas dat Parker en Liberty neef en nicht zijn. :') :') Goorlapperij :P
Ok stelletje hokboeren
pi_96097475
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef padlarf het volgende:
omg, ik bedenk me nu pas dat Parker en Liberty neef en nicht zijn. :') :') Goorlapperij :P
Joh half bold and the beautifull bestaat uit incest :W Valt in As the world turns trouwens wel weer mee.
pi_96098221
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef padlarf het volgende:
Niet biologisch, de vader van Parker is namelijk Hal..
  donderdag 28 april 2011 @ 19:15:21 #161
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_96100685
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef Schaatsfan89 het volgende:

[..]

Niet biologisch, de vader van Parker is namelijk Hal..
:@
Ok stelletje hokboeren
pi_96103199
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh half bold and the beautifull bestaat uit incest :W Valt in As the world turns trouwens wel weer mee.
Maak er maar heel b&b van, volgens mij heeft iedereen met iedereen in het bed gelegen daar
pi_96103556
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef formerjellybean het volgende:

Heb alleen de scene gezien waarin alison opgesloten zat met die gast, in het donker leek hij nogal op Simon, toen ik hem later zag in gezelschap van emily en paul veranderde mijn mening :')
beetje eng wel.

En Carly vind ik zo niet leuk ;(
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 28 april 2011 @ 20:38:59 #164
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96105807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Miam het volgende:

[..]

Heb alleen de scene gezien waarin alison opgesloten zat met die gast, in het donker leek hij nogal op Simon, toen ik hem later zag in gezelschap van emily en paul veranderde mijn mening :')
beetje eng wel.

En Carly vind ik zo niet leuk ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:27:27 #165
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96120605
NEEEEEEE .... ik kijk er echt tegenop om de volgende afleveringen met Luke en Noah te zien.
Het is namelijk echt verschrikkelijk.

En Mike ... serieus, knock-out door een ontzettend nep klapje van Jack? Wat triest. :')

We zijn nu halverwege november 2009, en vanaf maart 2010 zullen er heel veel oudgedienden terugkomen in de serie voor een gastoptreden.
Ik kan nu wel alvast zeggen dat in de uitzending van 5 april 2010 Julianne Moore weer een dagje als Frannie Hughes te zien is.
Dat vind ik echt fantastisch: een Hollywoodactrice die genomineerd is voor Oscars die niet vergeten is waar haar carrière allemaal mee is begonnen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:53:46 #166
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96121450
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
NEEEEEEE .... ik kijk er echt tegenop om de volgende afleveringen met Luke en Noah te zien.
Het is namelijk echt verschrikkelijk.

En Mike ... serieus, knock-out door een ontzettend nep klapje van Jack? Wat triest. :')

We zijn nu halverwege november 2009, en vanaf maart 2010 zullen er heel veel oudgedienden terugkomen in de serie voor een gastoptreden.
Ik kan nu wel alvast zeggen dat in de uitzending van 5 april 2010 Julianne Moore weer een dagje als Frannie Hughes te zien is.
Dat vind ik echt fantastisch: een Hollywoodactrice die genomineerd is voor Oscars die niet vergeten is waar haar carrière allemaal mee is begonnen.
Waarom vertel je steeds wat er gaat gebeuren. Ik weet niet of iedereen dat wel waardeert.
Ik heb ook al alles gezien ondertussen, maar ik probeer de spanning niet weg te nemen.
Kijk, als iemand een vraag stelt, dan zal ik in spoilers antwoord geven, dat dan weer wel.
Maar misschien kun je daar een beetje rekening mee houden.
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:24:35 #167
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96122178
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom vertel je steeds wat er gaat gebeuren. Ik weet niet of iedereen dat wel waardeert.
Ik heb ook al alles gezien ondertussen, maar ik probeer de spanning niet weg te nemen.
Kijk, als iemand een vraag stelt, dan zal ik in spoilers antwoord geven, dat dan weer wel.
Maar misschien kun je daar een beetje rekening mee houden.
Vertel ik soms wat er gaat gebeuren?
Ik vertel hoogstens dat er iets ergs gaat gebeuren, niet wat er precies gaat gebeuren.
Zeggen dat iets geen leuke verhaallijn wordt, vind ik geen spoiler.
Als ik nou zou zeggen: Jack vermoordt Craig die vervolgens met Kim trouwt die een kind met Henry krijgt ... dat zou een spoiler zijn.
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:35:12 #168
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_96122396
De dode Craig gaat trouwen met Kim?:O:O:O
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:36:17 #169
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96122414
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Vertel ik soms wat er gaat gebeuren?
Ik vertel hoogstens dat er iets ergs gaat gebeuren, niet wat er precies gaat gebeuren.
Zeggen dat iets geen leuke verhaallijn wordt, vind ik geen spoiler.
Als ik nou zou zeggen: Jack vermoordt Craig die vervolgens met Kim trouwt die een kind met Henry krijgt ... dat zou een spoiler zijn.
Ik zou niet weten waarom je dat nodig vindt eerlijk gezegd. Als ik het nog niet allemaal gezien had, zou het mij knap irriteren. Ik laat dingen liever een verrassing zijn voor mensen. Het feit dat je noemt dat er iets ergs gaat gebeuren maakt dat men al een verwachting heeft, waardoor als het gebeurt, het minder spannend is. Tsja, misschien vinden anderen het niet irritant, maar ik ben dan ook iemand die het vervelend vind als iemand door een film heen praat, of je steeds om uitleg vraagt tijdens het kijken.
Ik vind het persoonlijk prettiger om zelf aan te voelen als er iets gaat gebeuren. Meestal voel je dat zelf aan en het is dan spannend als het wel of niet gebeurt. Je eigen gevoel en verwachting worden dan bewaarheid. Waarom heb je uberhaupt die behoefte om dat te doen? Ik weet dat het lastig is om te laten weten dat je veel weet, maar een bijzondere waarde heeft het eigenlijk niet, want je hebt gewoon vooruit gekeken, dus tsja, is geen lol aan, en een quizz is het zeker niet.

Wat me wel leuk lijkt, is om als het allemaal achter de rug is, om met iedereen nog na te praten over hoe alles gegaan is. Kijk, dat vind IK nou erg leuk.

Maar je moet doen wat je niet laten kunt natuurlijk, ik kan en zal je dat niet verbieden.
  vrijdag 29 april 2011 @ 02:20:47 #170
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96122984
Ik vind het eigenlijk fijner om te kijken terwijl ik weet wat er gaat gebeuren.
Voorheen zat ik altijd met spanning te wachten op de volgende uitzending om te weten wat er gebeurde, en nu hoef ik alleen maar te kijken hóe het gebeurt.

Maar goed, ik zal wel helemaal niks meer zeggen over dingen die nog moeten gebeuren, als jij dat blijkbaar niet zo fijn vindt ...
  vrijdag 29 april 2011 @ 02:25:46 #171
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_96123036
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:35 schreef padlarf het volgende:
De dode Craig gaat trouwen met Kim?:O:O:O
wtf zeg jij allemaal :D ?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 29 april 2011 @ 02:47:06 #172
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96123227
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 02:25 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

wtf zeg jij allemaal :D ?
Hij had het over deze post van mij:

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Niet te geloven dat we ondertussen alweer 8 maanden tegen Damian aan kijken ... dat ik dat vol heb gehouden! :o
Damian is gewoon een rat.
pi_96125765
Zo das prettig wakker worden met Mike :9~
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:45:24 #174
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96131249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het eigenlijk fijner om te kijken terwijl ik weet wat er gaat gebeuren.
Voorheen zat ik altijd met spanning te wachten op de volgende uitzending om te weten wat er gebeurde, en nu hoef ik alleen maar te kijken hóe het gebeurt.

Maar goed, ik zal wel helemaal niks meer zeggen over dingen die nog moeten gebeuren, als jij dat blijkbaar niet zo fijn vindt ...
Voor mij maakt het niet meer uit. Ik heb alles al gezien.
Misschien dat anderen het wel fijn vinden, aangezien jij het wel fijn vindt, misschien ben ik een rare.
Misschien komt dat ook omdat ik een pietje precies ben en mijn eigen fantasie/gedachten wil volgen, zonder voorkennis of sturing.
Sommige dingen zie je aankomen, maar sommige dingen komen toch als een verrassing, en dat vind ik dan leuk, en een enkel keertje krijgt het soms een hele bijzondere wending.

Het is overigens ook leuk om de reacties van mensen te lezen die helemaal geen idee hadden wat er stond te gebeuren. ;)
pi_96149268
mij maakt het niks uit hoor, vind het wel leuk ... :Y
en als ik spoilers niet wil lezen dan lees ik de spoilertags gewoon niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')