quote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Mooi dat Carly zichzelf weer is.Heerlijk manipulatief.
Yep. Hij was de eerste (en echte) Mike...quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de eerste Mike Kasnoff
[ afbeelding ]
Huh?!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:19 schreef Miam het volgende:
w00t, Alison zit opgesloten ofzo? in gezelschap van Simon? lijkt er nogal op!
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat is een nieuwe aanwinst, een wetenschapper, en dat verhaal moet je gewoon gaan volgen heb spoilers op internet gelezen en het is bizar.
En vraag me af wanneer Simon weer terugkomt, want die zou ook weer terugkomen en die is yummie![]()
Gaan ze een boel van de oude cast weer terug laten komen ?? Eerst ben nu Mike , wie is de volgende??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Joh half bold and the beautifull bestaat uit incestquote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef padlarf het volgende:
omg, ik bedenk me nu pas dat Parker en Liberty neef en nicht zijn.![]()
Goorlapperij
Niet biologisch, de vader van Parker is namelijk Hal..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef padlarf het volgende:
omg, ik bedenk me nu pas dat Parker en Liberty neef en nicht zijn.![]()
Goorlapperij
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Niet biologisch, de vader van Parker is namelijk Hal..
Maak er maar heel b&b van, volgens mij heeft iedereen met iedereen in het bed gelegen daarquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh half bold and the beautifull bestaat uit incestValt in As the world turns trouwens wel weer mee.
Heb alleen de scene gezien waarin alison opgesloten zat met die gast, in het donker leek hij nogal op Simon, toen ik hem later zag in gezelschap van emily en paul veranderde mijn meningquote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat is een nieuwe aanwinst, een wetenschapper, en dat verhaal moet je gewoon gaan volgen heb spoilers op internet gelezen en het is bizar.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Miam het volgende:
[..]
Heb alleen de scene gezien waarin alison opgesloten zat met die gast, in het donker leek hij nogal op Simon, toen ik hem later zag in gezelschap van emily en paul veranderde mijn mening
beetje eng wel.
En Carly vind ik zo niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Waarom vertel je steeds wat er gaat gebeuren. Ik weet niet of iedereen dat wel waardeert.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
NEEEEEEE .... ik kijk er echt tegenop om de volgende afleveringen met Luke en Noah te zien.
Het is namelijk echt verschrikkelijk.
En Mike ... serieus, knock-out door een ontzettend nep klapje van Jack? Wat triest.
We zijn nu halverwege november 2009, en vanaf maart 2010 zullen er heel veel oudgedienden terugkomen in de serie voor een gastoptreden.
Ik kan nu wel alvast zeggen dat in de uitzending van 5 april 2010 Julianne Moore weer een dagje als Frannie Hughes te zien is.
Dat vind ik echt fantastisch: een Hollywoodactrice die genomineerd is voor Oscars die niet vergeten is waar haar carrière allemaal mee is begonnen.
Vertel ik soms wat er gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom vertel je steeds wat er gaat gebeuren. Ik weet niet of iedereen dat wel waardeert.
Ik heb ook al alles gezien ondertussen, maar ik probeer de spanning niet weg te nemen.
Kijk, als iemand een vraag stelt, dan zal ik in spoilers antwoord geven, dat dan weer wel.
Maar misschien kun je daar een beetje rekening mee houden.
Ik zou niet weten waarom je dat nodig vindt eerlijk gezegd. Als ik het nog niet allemaal gezien had, zou het mij knap irriteren. Ik laat dingen liever een verrassing zijn voor mensen. Het feit dat je noemt dat er iets ergs gaat gebeuren maakt dat men al een verwachting heeft, waardoor als het gebeurt, het minder spannend is. Tsja, misschien vinden anderen het niet irritant, maar ik ben dan ook iemand die het vervelend vind als iemand door een film heen praat, of je steeds om uitleg vraagt tijdens het kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vertel ik soms wat er gaat gebeuren?
Ik vertel hoogstens dat er iets ergs gaat gebeuren, niet wat er precies gaat gebeuren.
Zeggen dat iets geen leuke verhaallijn wordt, vind ik geen spoiler.
Als ik nou zou zeggen: Jack vermoordt Craig die vervolgens met Kim trouwt die een kind met Henry krijgt ... dat zou een spoiler zijn.
wtf zeg jij allemaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:35 schreef padlarf het volgende:
De dode Craig gaat trouwen met Kim?:O:O:O
Hij had het over deze post van mij:quote:
Niet te geloven dat we ondertussen alweer 8 maanden tegen Damian aan kijken ... dat ik dat vol heb gehouden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ik nou zou zeggen: Jack vermoordt Craig die vervolgens met Kim trouwt die een kind met Henry krijgt ... dat zou een spoiler zijn.
Voor mij maakt het niet meer uit. Ik heb alles al gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het eigenlijk fijner om te kijken terwijl ik weet wat er gaat gebeuren.
Voorheen zat ik altijd met spanning te wachten op de volgende uitzending om te weten wat er gebeurde, en nu hoef ik alleen maar te kijken hóe het gebeurt.
Maar goed, ik zal wel helemaal niks meer zeggen over dingen die nog moeten gebeuren, als jij dat blijkbaar niet zo fijn vindt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |