Hij speelt zo ontzettend geloofwaardig deze verhaallijn, ik hou t geen enkele keer droogquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Michael Park (Jack) was afgelopen avond weer fantastisch. Dat was dan ook niet voor niets de desbetreffende aflevering waar hij de Emmy voor heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
Je zult er versteld over staan hoeveel mensen dat doen, al dan niet in een kerk of kapel, als ze ten einde raad zijn, maar vooral als ze dreigen iemand te verliezen aan de man met de zeis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
Janet'dan gaan we saampjes bidden'
Dat snap ik. Alleen was Brad dus al dood.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zult er versteld over staan hoeveel mensen dat doen, al dan niet in een kerk of kapel, als ze ten einde raad zijn, maar vooral als ze dreigen iemand te verliezen aan de man met de zeis.
En Janet is nogal christelijk opgevoed, dan leer je dat soort dingen te doen. Ik ga nooit meer naar de kerk (alleen als het moet, trouwerij of begrafenis ofzo).
Klopt, je hebt ze ook die dan gaan bidden voor de zielenrust.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat snap ik. Alleen was Brad dus al dood.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, je hebt ze ook die dan gaan bidden voor de zielenrust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Inderdaad, Halquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:38 schreef massy het volgende:
Ik hou het ook al zeker 3 afleveringen niet droog net als toen met Jennifer inderdaad.
Maar ook de aflevering die gewijd was aan Hall heeft me heel wat tranen gekost.
Stomme soap
quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Terri Conn lijkt trouwens best wel op Monique Smit (zeker nu ze wat is afgevallen):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
.
.
nee vind ik echt niet, waarom? omdat ze dezelfde haarkleur hebben en dezelfde lengte qua haar hebben??
.
Lily![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet ze nou serieus alsof zij hier het slachtoffer is?
Wat een figuur. Zij en Damian verdienen elkaar.
En Henry is aan het trippen.
Vind ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee, gewoon omdat ze dezelfde lach en ongeveer dezelfde ogen hebben.
Het zouden best zussen kunnen zijn.
Dustyquote:
Echt wel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]ik vind Carly gewoon een tof personage, ik kan niet wachten op het moment dat ze Craig en Rosanna gaat confronterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |